Vraag het de mods, deel 6!
dinsdag 24 januari 2023 om 09:29
En na zo'n 10 maanden in een hand vol te hebben geschreven zijn we toe aan het volgende deel!
En zo gaan we rustig aan weer door met vragen beantwoorden
.
In dit topic beantwoorden wij vragen aangaande beleid, waarom wel/niet een ban/waarschuwing.
Persoonlijke vragen voor de moderators kunnen hier ook gesteld worden. Of je antwoorden gaat krijgen is de vraag
.
Voor vragen over waar een topic is gebleven, melden van bugs, anonimisatie verzoeken, meldingen over het forum kunnen jullie terecht in het CM topic. overig/centraal-moderatortopic/list_messages/492553#
Het kan weleens door elkaar lopen, dat is geen probleem
.
Hoe plak je een plaatje?
Het linkadres van je afbeelding neerzetten tussen [img] en [/ img] (maar dan wel zonder spaties) of het plaatje onder je bericht (naast de smiley) waar een berg met zonnetje op staat aanklikken en dan het linkadres ertussen zetten.
OP deel 1;
viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917
OP deel 2;
viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082
OP deel 3; viewtopic.php?f=8&t=467270&p=31828193&start=#p31828193
OP deel 4;
viewtopic.php?t=471858&p=32287716&start=#p32287716
OP deel 5;
overig/vraag-het-de-mods-deel-5/list_messages/488327#
Met vriendelijke groetjes,
Het mod team!

En zo gaan we rustig aan weer door met vragen beantwoorden

In dit topic beantwoorden wij vragen aangaande beleid, waarom wel/niet een ban/waarschuwing.
Persoonlijke vragen voor de moderators kunnen hier ook gesteld worden. Of je antwoorden gaat krijgen is de vraag

Voor vragen over waar een topic is gebleven, melden van bugs, anonimisatie verzoeken, meldingen over het forum kunnen jullie terecht in het CM topic. overig/centraal-moderatortopic/list_messages/492553#
Het kan weleens door elkaar lopen, dat is geen probleem

Hoe plak je een plaatje?
Het linkadres van je afbeelding neerzetten tussen [img] en [/ img] (maar dan wel zonder spaties) of het plaatje onder je bericht (naast de smiley) waar een berg met zonnetje op staat aanklikken en dan het linkadres ertussen zetten.
OP deel 1;
viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917
OP deel 2;
viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082
OP deel 3; viewtopic.php?f=8&t=467270&p=31828193&start=#p31828193
OP deel 4;
viewtopic.php?t=471858&p=32287716&start=#p32287716
OP deel 5;
overig/vraag-het-de-mods-deel-5/list_messages/488327#
Met vriendelijke groetjes,
Het mod team!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 18 juli 2023 om 08:53
xynix schreef: ↑18-07-2023 07:13Niet voor de mods en niet op een forum. Want op geen enkele manier consequent op te modereren. Een forum is tekst, je kunt dus alleen naar de tekst kijken.
Je kunt prima modereren op de inhoud. Je kunt zien welke argumentatie iemand gebruikt en welk type argumentatie je banwaardig vindt. Je kunt zien wat racistisch is, seksistisch, fake news.
Maar of iets wel of niet een belediging is? Je blijft aan het vergaderen dan.
Snap ik, en dat vergaderen is wat ze doen. In de 'beslissing' zou vooral het tweede deel zwaarder moeten wegen in mijn ogen. Tekst is niet enkel inhoud en/of argumentatie. Er hangen regelmatig relationele, affectieve en appellerende aspecten aan. Dat is mijn punt toen ik typte over communicatie.
It won't stop until you wise up

vrijdag 21 juli 2023 om 11:04
Ik zie dat het topic "scheiden" gesloten is. De OP is gewist maar de discussie (loopt) liep nog, ik sta er even vreemd van te kijken.
Is dit nieuw beleid? Een lopend topic sluiten omdat de TO ervandoor gaat? Het is overigens niet zo dat er fitties waren ofzo, gewoon een nette discussie over een net onderwerp.
Kan hier iets voor verzonnen worden? Zo zou ik het bv fijn vinden als jullie als mods een korte nieuwe OP schrijven, ik weet niet of dat kan?
Ik vind dit best een beetje jammer.
Natuurlijk staat het een ieder vrij om een nieuw topic aan te maken maar de ervaring leert dat de sfeer van het oude topic slecht terug te pakken is.
Is dit nieuw beleid? Een lopend topic sluiten omdat de TO ervandoor gaat? Het is overigens niet zo dat er fitties waren ofzo, gewoon een nette discussie over een net onderwerp.
Kan hier iets voor verzonnen worden? Zo zou ik het bv fijn vinden als jullie als mods een korte nieuwe OP schrijven, ik weet niet of dat kan?
Natuurlijk staat het een ieder vrij om een nieuw topic aan te maken maar de ervaring leert dat de sfeer van het oude topic slecht terug te pakken is.
.
vrijdag 21 juli 2023 om 15:38
Moderator, zouden jullie alsjeblieft de dames van de napraat kunnen vertellen, dat ze moeten kappen met mij te beschuldigen Student201 te zijn?
Kennelijk hebben ze ook allemaal nederlands gestudeerd, want ze "herkennen" de schrijfstijl.
Ik heb geen idee wie Student201 is. Ik niet in ieder geval.
Kennelijk hebben ze ook allemaal nederlands gestudeerd, want ze "herkennen" de schrijfstijl.
What would Patsy do?

vrijdag 21 juli 2023 om 15:42
Ladyday21 schreef: ↑21-07-2023 15:38Moderator, zouden jullie alsjeblieft de dames van de napraat kunnen vertellen, dat ze moeten kappen met mij te beschuldigen Student201 te zijn?
Twijfel mag gewoon uitgesproken worden hoor. Daar is napraat juist voor.
vrijdag 21 juli 2023 om 15:45
Ik had al aangegeven we dat Ladyday21 niet kunnen koppelen aan student201 , dus
Iedereen kan stoppen met die discussie en insinuaties.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
vrijdag 21 juli 2023 om 15:45
Ik zal er morgen even naar kijken.Rooss4.0 schreef: ↑21-07-2023 11:04Ik zie dat het topic "scheiden" gesloten is. De OP is gewist maar de discussie (loopt) liep nog, ik sta er even vreemd van te kijken.

vrijdag 21 juli 2023 om 15:55
ModeratorViva schreef: ↑21-07-2023 15:45Ik had al aangegeven we dat Ladyday21 niet kunnen koppelen aan student201 , dus
En dat is zeker weten 100% sluitend?

vrijdag 21 juli 2023 om 16:07
Dat kun je nooit zeker weten. Met de ene ip of met de andere ip.... echt niet moeilijkModeratorViva schreef: ↑21-07-2023 15:45Ik had al aangegeven we dat Ladyday21 niet kunnen koppelen aan student201 , dus
vrijdag 21 juli 2023 om 16:11

vrijdag 21 juli 2023 om 16:19
Waarom zeg je niet gewoon 'ja'.
Nou blijven ze zeuren

vrijdag 21 juli 2023 om 16:21
Precies dit!
En waarom? Om te kunnen zeggen: ik heb gelijk?

vrijdag 21 juli 2023 om 18:09
Nou, ik weet het in ieder geval 100% zeker. Het is natuurlijk bijna onmogelijk om een negatief te bewijzen, zeker als je anoniem wil blijven op internet, maar ik zou het gewoon maar van me aannemen.
Niet dat je je er iets van aan zult trekken, maar het is eigenlijk dolkomisch hoe erg je er naast zit.
What would Patsy do?
vrijdag 21 juli 2023 om 18:13
Zeg eens iets vrouwelijksLadyday21 schreef: ↑21-07-2023 18:09Nou, ik weet het in ieder geval 100% zeker. Het is natuurlijk bijna onmogelijk om een negatief te bewijzen, zeker als je anoniem wil blijven op internet, maar ik zou het gewoon maar van me aannemen.
Niet dat je je er iets van aan zult trekken, maar het is eigenlijk dolkomisch hoe erg je er naast zit.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
vrijdag 21 juli 2023 om 18:17
Lees de OP van mijn gentle sectio topic nog maar eens en vraag jezelf dan of dat door een man geschreven is.
What would Patsy do?