Vraag het de mods, deel 6!
dinsdag 24 januari 2023 om 09:29
En na zo'n 10 maanden in een hand vol te hebben geschreven zijn we toe aan het volgende deel!
En zo gaan we rustig aan weer door met vragen beantwoorden
.
In dit topic beantwoorden wij vragen aangaande beleid, waarom wel/niet een ban/waarschuwing.
Persoonlijke vragen voor de moderators kunnen hier ook gesteld worden. Of je antwoorden gaat krijgen is de vraag
.
Voor vragen over waar een topic is gebleven, melden van bugs, anonimisatie verzoeken, meldingen over het forum kunnen jullie terecht in het CM topic. overig/centraal-moderatortopic/list_messages/492553#
Het kan weleens door elkaar lopen, dat is geen probleem
.
Hoe plak je een plaatje?
Het linkadres van je afbeelding neerzetten tussen [img] en [/ img] (maar dan wel zonder spaties) of het plaatje onder je bericht (naast de smiley) waar een berg met zonnetje op staat aanklikken en dan het linkadres ertussen zetten.
OP deel 1;
viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917
OP deel 2;
viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082
OP deel 3; viewtopic.php?f=8&t=467270&p=31828193&start=#p31828193
OP deel 4;
viewtopic.php?t=471858&p=32287716&start=#p32287716
OP deel 5;
overig/vraag-het-de-mods-deel-5/list_messages/488327#
Met vriendelijke groetjes,
Het mod team!

En zo gaan we rustig aan weer door met vragen beantwoorden

In dit topic beantwoorden wij vragen aangaande beleid, waarom wel/niet een ban/waarschuwing.
Persoonlijke vragen voor de moderators kunnen hier ook gesteld worden. Of je antwoorden gaat krijgen is de vraag

Voor vragen over waar een topic is gebleven, melden van bugs, anonimisatie verzoeken, meldingen over het forum kunnen jullie terecht in het CM topic. overig/centraal-moderatortopic/list_messages/492553#
Het kan weleens door elkaar lopen, dat is geen probleem

Hoe plak je een plaatje?
Het linkadres van je afbeelding neerzetten tussen [img] en [/ img] (maar dan wel zonder spaties) of het plaatje onder je bericht (naast de smiley) waar een berg met zonnetje op staat aanklikken en dan het linkadres ertussen zetten.
OP deel 1;
viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917
OP deel 2;
viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082
OP deel 3; viewtopic.php?f=8&t=467270&p=31828193&start=#p31828193
OP deel 4;
viewtopic.php?t=471858&p=32287716&start=#p32287716
OP deel 5;
overig/vraag-het-de-mods-deel-5/list_messages/488327#
Met vriendelijke groetjes,
Het mod team!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 21 juli 2023 om 18:17
Op dit moment zijn ze heel erg zeker. En daar moet je het dus mee doen.
En wat maakt het ook eigenlijk uit. Dan lopen ze te dubbelnicken, is je leven dan verwoest? Je kunt er ook een beetje omheen forummen, of ze onder de negeer zetten. Ik ben ook geen fan van die student hoor, integendeel zelfs. Maar ik loop hier al een tijdje rond en er zijn zo veel forummers geweest die ik wel kon schieten. En dat is voor mij nog steeds geen reden geweest om er maar voorgoed mee te stoppen, dus die vervelende student en zijn eventuele dubbel zal ik ook wel overleven.

vrijdag 21 juli 2023 om 18:23
Lady*Voldemort schreef: ↑21-07-2023 18:17Op dit moment zijn ze heel erg zeker. En daar moet je het dus mee doen.
En wat maakt het ook eigenlijk uit. Dan lopen ze te dubbelnicken, is je leven dan verwoest? Je kunt er ook een beetje omheen forummen, of ze onder de negeer zetten. Ik ben ook geen fan van die student hoor, integendeel zelfs. Maar ik loop hier al een tijdje rond en er zijn zo veel forummers geweest die ik wel kon schieten. En dat is voor mij nog steeds geen reden geweest om er maar voorgoed mee te stoppen, dus die vervelende student en zijn eventuele dubbel zal ik ook wel overleven.
Is ook zo hoor.
En misschien geloof je het niet maar dat was puur zoals ik de vraag bedoelde, hoe zeker men is.
vrijdag 21 juli 2023 om 18:24

vrijdag 21 juli 2023 om 18:25
Maar wat maakt dat dan uit?
Het gaat erom wat jij ermee doet.
Ik snap ook alle wegen der mods niet, maar ik ben dan ook geen mod. Dus ik mis misschien wel eens iets en ik snap best dat ze niet al hun ijzers voor ons uit het vuur halen.
anoniem_66f0141d9142e wijzigde dit bericht op 21-07-2023 18:28
26.16% gewijzigd
vrijdag 21 juli 2023 om 18:26
Er vliegen geen spetters in het rond, hoor. Volgens mij is het een prima smakelijk topic, zelfs rond etenstijd. Maar ik waardeer je vertrouwen. (Echt)
What would Patsy do?
vrijdag 21 juli 2023 om 18:28
Naaaaaaja ik had laatst hier een grote mond over dat het beter is om te vertrouwen dus ik zal de daad bij het woord voegen. Maar als je student bent en die weer een ander is dan sla ik je in elkaar.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
vrijdag 21 juli 2023 om 18:31
Jij gelooft Mur?

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
vrijdag 21 juli 2023 om 18:35
OlleGrieze schreef: ↑21-07-2023 18:31Jij gelooft Mur?Die liegt zelfs haar schoenencollectie bij elkaar en insinueert nog net niet dat ze Sylvie is met al haar denkbeeldige Hermesjes!

vrijdag 21 juli 2023 om 18:36
Ik vind haar leuk. Dus ik wil haar graag geloven. En ze is op dit moment nog mijn enige vriend (Mur, laat me in die waan aub) hier….samen met Oude Man. Dus ja, ik grijp me vast aan alle strohalmpjes, die ik te pakken krijg.OlleGrieze schreef: ↑21-07-2023 18:31Jij gelooft Mur?Die liegt zelfs haar schoenencollectie bij elkaar en insinueert nog net niet dat ze Sylvie is met al haar denkbeeldige Hermesjes!
What would Patsy do?
vrijdag 21 juli 2023 om 18:37
Als je wel student bent, wat je niet bent, heb je ook nog Omi. Die houdt niet van kuddegedrag.

vrijdag 21 juli 2023 om 18:38
Nou je schreef toen wel heel anders hoor. Minder puntjes, minder gezuig, minder taalfouten en meer zinnigs.
Maar goed, het ouderschap kan een grote wissel trekken op je forumvaardigheden, denk ik dan maar.
vrijdag 21 juli 2023 om 18:38
Die vind ik ook leuk.Murgatroyd schreef: ↑21-07-2023 18:37Als je wel student bent, wat je niet bent, heb je ook nog Omi. Die houdt niet van kuddegedrag.
What would Patsy do?
vrijdag 21 juli 2023 om 18:39
Dit vooral.Lady*Voldemort schreef: ↑21-07-2023 18:17Op dit moment zijn ze heel erg zeker. En daar moet je het dus mee doen.
Mijn godt, wat maakt het uit of het twee aparte personen zijn of dat ze één persoon zijn.
Blijkbaar vinden sommige mensen ze allebei irritant. Klaar dan.
Ik zie ook dat hun manier van schrijven op elkaar lijkt. Maar het zal me echt jeuken of ze al dan niet één persoon zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 21 juli 2023 om 18:39
Jou vind ik ook vaak leuk. Maar je mag me ook gewoon weer op de mentale negeer zetten, hoor.Lady*Voldemort schreef: ↑21-07-2023 18:38Nou je schreef toen wel heel anders hoor. Minder puntjes, minder gezuig, minder taalfouten en meer zinnigs.
Maar goed, het ouderschap kan een grote wissel trekken op je forumvaardigheden, denk ik dan maar.
What would Patsy do?
vrijdag 21 juli 2023 om 18:41
Haha, dat wilde ik zeggen.Murgatroyd schreef: ↑21-07-2023 18:37Als je wel student bent, wat je niet bent, heb je ook nog Omi. Die houdt niet van kuddegedrag.
Dat tweede is een misverstand.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 21 juli 2023 om 18:47
Daarom is de kinderpijlert ook niet om door te komenLady*Voldemort schreef: ↑21-07-2023 18:38Maar goed, het ouderschap kan een grote wissel trekken op je forumvaardigheden, denk ik dan maar.
vrijdag 21 juli 2023 om 21:27
Ik ga het even uitzoeken, ik denk dat het een foutje is.Rooss4.0 schreef: ↑21-07-2023 11:04Ik zie dat het topic "scheiden" gesloten is. De OP is gewist maar de discussie (loopt) liep nog, ik sta er even vreemd van te kijken.
Is dit nieuw beleid? Een lopend topic sluiten omdat de TO ervandoor gaat? Het is overigens niet zo dat er fitties waren ofzo, gewoon een nette discussie over een net onderwerp.
Kan hier iets voor verzonnen worden? Zo zou ik het bv fijn vinden als jullie als mods een korte nieuwe OP schrijven, ik weet niet of dat kan?
Ik vind dit best een beetje jammer.
Natuurlijk staat het een ieder vrij om een nieuw topic aan te maken maar de ervaring leert dat de sfeer van het oude topic slecht terug te pakken is.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

vrijdag 21 juli 2023 om 22:06
Eigenlijk vind ik dit best raar. Volgens mij is het beleid dat er in de titel iets wordt toegevoegd als [geen OP] maar dat het topic wel open blijft. Er komt eigenlijk nooit direct een slotje op. Waarom kan dan nu niet het slotje eraf en moet dit wachten tot morgen?
Edit, sorry, ik reageerde direct, zag niet dat je net hier een reactie over geplaatst hebt

zaterdag 22 juli 2023 om 07:24
Vind ik niet.
Student heeft een maandban en nóg lopen mensen te zuigen en te pushen dat Ladyday en Student wel dezelfde moeten zijn omdat haar schrijfstijl enigszins hetzelfde is. (wat ik overigens nogal twijfelachtig vind omdat Student zijn posts doorspekt zijn met afkortingen als 'gwn' en meer van dat soort fraais, heb ik Ladyday nog niet één keer zien doen).
Hoe dan ook, die heksenjacht begint knap vervelend te worden, mochten Ladyday en Student inderdaad één en dezelfde persoon zijn komen de mods daar zelf ook vast wel uit.
What have we done....

zaterdag 22 juli 2023 om 08:15
Jaa, precies. Het begint te lijken op een privé vete.nbk schreef: ↑22-07-2023 07:24Vind ik niet.
Student heeft een maandban en nóg lopen mensen te zuigen en te pushen dat Ladyday en Student wel dezelfde moeten zijn omdat haar schrijfstijl enigszins hetzelfde is. (wat ik overigens nogal twijfelachtig vind omdat Student zijn posts doorspekt zijn met afkortingen als 'gwn' en meer van dat soort fraais, heb ik Ladyday nog niet één keer zien doen).
Hoe dan ook, die heksenjacht begint knap vervelend te worden, mochten Ladyday en Student inderdaad één en dezelfde persoon zijn komen de mods daar zelf ook vast wel uit.