Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
quote:Margaretha2 schreef op 03 juli 2009 @ 17:28:

Mijn huis heeft geen airco. Het mijne dus ook nog steeds niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtpaars schreef op 03 juli 2009 @ 17:45:

[...]

Helemaal mee eens.

Ik had er eerst eentje met zo'n slang naar buiten maar dat werkte niet zo goed.

Sinds 2003 heb ik zo'n splitunit, dus met een motor die je buiten moet hangen/zetten.

Als je 'm met dit weer aanzet haalt ie binnen een half uur een halve liter vocht uit de lucht, dat moet je even aftappen, ik doe dat met zo'n plastic spa-flesje.

Het is wel zo dat als je 'm uitzet het meteen weer warm wordt en dat het een enorme stroomvreter is, dus ik probeer 'm zo min mogelijk te gebruiken.

Maar als het echt niet meer te harden is zet ik 'm even aan en dan is het net iets beter te doen.Ja, het zal stroom vreten, maar dat kan me niet zoveel meer schelen als het niet te harden is. Maar het is echt heerlijk!!
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Eleonora, ik voel ook met jou mee. Ik hoop dat de aircoproblemen snel opgelost zullen worden!!
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Thanks for the support.

Ja voor de liefde. (ik ga wel een serious talk houden één dezer dagen dat ik hier níet ga settelen, dat heb ik nu opeens héél helder. Waar is het eigenlijk lekker wonen: zo rond de 25 graden, niet teveel regen, sneeuw en ijs mag wel in de winter, maar geen maanden en maanden. Een paar weekjes hitte mag ook, langer dan een maand niet. Wie heeft tips?)

Voor het geld hoef je het hier niet te doen . Dat is ook de reden waarom ik geen mobiele airco kan kopen, daar heb ik het geld eigenlijk niet voor. En ik wil eigenlijk verhuizen over niet al te lange tijd, dus dan is het weer zonde van het geld want misschien heb ik dan een huis waar het wel inzit. Anders zou ik nog overwegen het geld van mijn ouders te lenen. Verhuizen met dit weer wil ik trouwens ook niet

Ik was vorige week in Nederland. Wat een genot. Ik wil eigenlijk de hele maand augustus naar Nederland en dan vanuit Nederland werken, ik heb wel een klein balletje opgegooid bij mijn bazen, maar nog niets concreets. Ik denk dat als dat door zou gaan, en ik weet dat binnenkort, het wel fijner wordt, dan maak ik een aftelkalender waar ik elke dag kan wegkruisen.

Ik droom er ook echt van. Dan ga ik bij mijn ouders zitten, dat huis blijft koel, die hebben een grote tuin, jongejonge, wat een luxe moet dat zijn.

Gelukkig vindt niemand het heerlijk hoor, dat scheelt, het is ook gewoon echt niet lekker, en iedereen heeft er veel last van. Soms hoor ik nu Nederlanders tegen mij zeggen 'oh lekker' en dan denk ik, mwah, misschien wel als je een hotelkamer met airco hebt, aan het strand zit en een briesje hebt, de hele dag aan het zwembad geen zak uit hoeft te voeren en wacht tot je ober je de mojito's brengt.

Ik heb vandaag gewerkt met een zwangere collega, zes-en-een halve maand zwanger en ook nog twee kleintjes rondlopen, dat is nog véél erger. Alleen ze heeft wel een zwembad thuis. Maar dat compenseert niet denk ik Een andere collega is ook zwanger, zit nog in het eerste trimester en is hondsberoerd, overgeven ed.
Zoveel regen was nu ook wel weer niet nodig, brandweer in de straat om de putten leeg te pompen. Alleen de wc onder is iets hoger waterniveau geweest verder hier geen schade in huis.
Lys, voor oude mensen is het denk ik ook hel.

Eerlijk gezegd (sorry dit wordt heel lullig) ben ik de laatste weken al vaak bejaarden tegengekomen die echt héél vies ruiken, zeg maar, ontbinding. Die houden het ook niet uit denk ik.

Lizzl, goed idee, ik kan strijken en ook héél veel andere dingen Leo. Pick me pick me pick me!

Nou, hier is ook geen druppel gevallen.

Het is nog wel bewolkt, af en toe de zon, en een windje.

Ik zat te wachten op regen, na die windstoten van vanmiddag, maar nada, niente, noppes.

Of misschien komt het nog wel.
Rotland.
Dames, ik ga het doen!

Ik ga boodschappen doen, die strijk wegwerken, stofzuigen en dwijlen, en dan een heeeeeeeerlijke lange koude douche nemen en dan met de ventilator op me Gossip Girl kijken.

Ik heb me al weer aangekleed. Yel yel yel, margaretha kan het wel!

Hier in Drenthe was het de hele middag warm, bloed- en bloedheet. En geloof het of niet, ik zag vanmiddag een jongen met een JAS aan. Ik herhaal, een JAS.

Ik kon 'm wel schieten. Are you out of your mind, you fucking a**whole? Het scheelde niet veel of ik had hem persoonlijk die jas uitgetrokken.

Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk die regenbui!
quote:shining schreef op 03 juli 2009 @ 18:47:

Hier in Drenthe was het de hele middag warm, bloed- en bloedheet. En geloof het of niet, ik zag vanmiddag een jongen met een JAS aan. Ik herhaal, een JAS.

Ik kon 'm wel schieten. Are you out of your mind, you fucking a**whole? Het scheelde niet veel of ik had hem persoonlijk die jas uitgetrokken.

Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk die regenbui!

Volgende keer gelijkt de politie bellen, Shine, het is bij de wet verboden om een jas te dragen bij deze temperaturen.

Volgens mij staat max. 5 jaar op.

(ik zag iemand gisteren met een sjaal om... hoe kan het in vredesnaam? Ik snap je agressie)
Known to cause insanity in laboratory mice
Marg, ik heb medelijden met je :(

Is het voor Spaanse begrippen ook warm of klaagt men niet?
Lys, ik was in shock, de volgende keer bel ik meteen de politie.

Heerlijk die harde regenbui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Het is hier lekker afgekoeld, maar nog steeds warm. Gelukkig niet meer zo warm als aan het begin van de middag. Ik was verschrikkelijk chagrijnig door dat warme kutweer.

Maar, we gaan een heerlijk weekend tegemoet, temperatuursgewijs dan.
Hier geen druppel, de bewolking trekt weg, gelukkig maar!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Het wordt gelukkig niet meer zo warm het komende weekend, fijn! Kan ik er ook weer op uit. En hoeft mijn vriendin weer wat minder medicijnen te gebruiken, ben blij voor haar.
Tis in één klap herfst.
Oh... ik dacht dat het winter was, Yas.
World of Warcraft: Legion
Ik kom een beetje tot rust. Ventilator vol op me gericht, voeten in twee emmers met ijskoud water, haar nat gemaakt en een groot glas koud water.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk zo.
Ik haalde de make-up net van mijn gezicht en de reinigingsmelk was gewoon WARM. Normaal 'schrik' je altijd een beetje van de koude vloeistof, maar nee, deze was WARM. Niet een beetje lauw ofzo, nee, echt WARM. Alles is warm.
quote:yasmijn wrote on 03 July 2009 @ 19:24:

Tis in één klap herfst.Hier in het buitenland (Zuid-Limburg) is het 26 graden met een helderblauwe hemel en zon...
Hier heeft het wel even geregend maar maar kort en inmiddels is het weer gewoon warm..
Dubbeldubbel
quote:steph schreef op 03 juli 2009 @ 18:03:

Zoveel regen was nu ook wel weer niet nodig, brandweer in de straat om de putten leeg te pompen. Alleen de wc onder is iets hoger waterniveau geweest verder hier geen schade in huis.

Sorry.... ik geloof dat ik iets te hard m'n best heb gedaan op de regendans

En nu zie ik dat Margaretha ook nog een foto van me heeft gemaakt terwijl ik bezig was met m'n Extra Powered Rain Dance!!!
He he, ik kom eindelijk weer een beetje bij mijn positieven. Vandaag in een ruimte zonder airco gewerkt en ik heb geen idee hoe ik de tijd doorgekomen ben. Het was WARRUM! Moet het toch nog even zeggen, volgens mij is dat ook het enige wat ik vandaag heb gezegd, dat het warm is, te warm, en heet, en plakkerig, en dat ik bang was als zompige plas te eindigen.

Maar nee, ik ben er nog!
Hè...jammer. Dinsdag maar 19 graden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven