Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou erg blij zijn als we in de winter ook echt winterse dagen hebben. Dus dagen met -10 zou tof zijn. Sneeuw, ijs, kadootjes... dat soort dingen
quote:Lizzl schreef op 03 juli 2009 @ 15:45:

Ik zou erg blij zijn als we in de winter ook echt winterse dagen hebben. Dus dagen met -10 zou tof zijn. Sneeuw, ijs, kadootjes... dat soort dingen O gruwel. Dat spoort niet!
quote:hans66 schreef op 03 juli 2009 @ 15:41:

Wat ik me herinner: -21 graden in Enschede. Alles onder de ongeveer -12 of zo, ervaar ik als gemeen koud. Dus ik ben een kerel als het om kou gaat.

Dank je wel, Yasmijn!We gaan elkaar vast wel weer tegenkomen, we wonen nu zo dicht bij elkaar!
Afgelopen winter vond ik echt heerlijk winters.

Was alleen jammer dat het de bouw van ons huis een beetje vertraagde.

Vind eigenlijk het hele jaar al wel lekker.
In de winter vraag ik ook heel vaak vluchten aan naar Montreal: -20, dikke pakken sneeuw... Echt winter, ipv dat softe gedoe in dit land

Veel collega's vragen dan juist caribische bestemmingen aan... Oorden waar ik juist weer niet op m'n plek ben en het liefst heel de dag blijf liggen ronken in m'n bedje (in m'n airoc-kamer )
Bjuk, ijs en sneeuw. Een dag leuk, en dan ligt alles vol smurrie. Geef mij maar gewoon gemiddelde weer: beetje zon, beetje wolken, niet te warm.
O mén!

Ja, maar jij hebt dan je stopovers, jij hoeft niet naar je werk te klunen in -20 en sneeuw.
En altijd donker. Je gaat naar je werk in het donker en komt thuis in het donker.

Ik kan daar erg slecht tegen,
Nee, dat is waar, Yasmijn...

Ik weet nog wel dat ik het ook erg irritant vond om klunend naar het werk te gaan toen ik nog op kantoor zat en dat 5 dagen per week deed

Tja, ik houd altijd wel van moonboots. Het ziet er niet uit en ik heb ze ook niet meer (nodig...), maar dat is wel de oplossing als je in winterweer over staat op.
Hou op zeg! Gelukkig is het nu zomer. Moet niet denken aan de winter, dan word ik acuut depressief...
YES, HET REGENT en hard ook nog eens. Sh*t kan de deuren van de schuifpui niet open zetten want dan wordt de huiskamer nat.
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2009 @ 15:53:

En altijd donker. Je gaat naar je werk in het donker en komt thuis in het donker.

Ik kan daar erg slecht tegen,Heb je wel 's zo'n daglicht-lamp geprobeerd? It won't beat the real thing voor jou, maar het houdt de winterdepressie wel buiten de deur. Heb hier thuis een exemplaar zitten die het ook graag warm en plakkerig heeft Hij had elke winter een flinke dip, maar sinds we de lamp hebben is dat zo goed als over!
quote:Lizzl schreef op 03 juli 2009 @ 15:54:

Nee, dat is waar, Yasmijn...

Ik weet nog wel dat ik het ook erg irritant vond om klunend naar het werk te gaan toen ik nog op kantoor zat en dat 5 dagen per week deed

.

Dat bedoel ik.

Het wordt hier nu donkerder. En de vogels vliegen heel hoog.
quote:Lizzl schreef op 03 juli 2009 @ 15:56:

[...]

Heb je wel 's zo'n daglicht-lamp geprobeerd? It won't beat the real thing voor jou, maar het houdt de winterdepressie wel buiten de deur. Heb hier thuis een exemplaar zitten die het ook graag warm en plakkerig heeft Hij had elke winter een flinke dip, maar sinds we de lamp hebben is dat zo goed als over!Das misschien een optie.
Het begint te waaien nu.
Als je 'm aanschaft in de zomer, dan scheelt dat best veel. In de winter komen ze namelijk steevast in de media - met name Hart van Nederland en Editie NL is er dol op en vervolgens lijken de prijzen dan te stijgen.
Weeralarm is er afgegeven voor Nederland, m.u.v. Zuid-Holland en Zeeland.
World of Warcraft: Legion
Het komt hier nu met bakken naar benee, er staan zelfs plassen op het gras in de tuin!

De lampen zijn aan want het is te donker
Hier nog steeds geen drup gezien (omg D-H) en nog steeds erg warm.

Ik vind het best zo, moet alleen nou de plantjes vanaaf even water geven.
Het wordt donkerder en donkerder... In Berlijn is het 26 en bewolkt. Volgens mij is het onweren daar opgehouden.
Hier ook, Hans

Paar druppels inmiddels.
Nu gaat het echt regenen! Jippie!
Nog steeds regen, het wordt donkerder. De eerste bliksem is gesignaleerd. *niet leuk*
Het regent hard en het onweert.

Berlijn: bewolkt en 26 graden.

Enschede: zonnig (?) en 30 graden.

Volgens mij klopt er iets niet.
Heel hard zelfs. En het dondert en mijn straat staat al blank.

En ik hoorde de brandweer, jij vast ook Hans!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven