Vraag het de forummer
vrijdag 3 juli 2009 om 19:41
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:
Eleonora's meest gemene moment
Of Meds altijd zo sportief is geweest
Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is
Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft
Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)
Etc etc.
En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd
Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.
Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
Eleonora's meest gemene moment
Of Meds altijd zo sportief is geweest
Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is
Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft
Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)
Etc etc.
En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd
Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.
Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
zaterdag 4 juli 2009 om 00:18
quote:floor72 schreef op 04 juli 2009 @ 00:17:
[...]
Haha, da's precies degene waar wij nog mee bellen thuis... Wij houden erg vast aan de nostalgie...
En met een telefoon wil ik geen foto's maken, daar wil ik mee bellen en gebeld kunnen worden!Zelfs mijn hoogbejaarde ouders hebben een hip draadloos thuistelefoontje Floor
[...]
Haha, da's precies degene waar wij nog mee bellen thuis... Wij houden erg vast aan de nostalgie...
En met een telefoon wil ik geen foto's maken, daar wil ik mee bellen en gebeld kunnen worden!Zelfs mijn hoogbejaarde ouders hebben een hip draadloos thuistelefoontje Floor
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zaterdag 4 juli 2009 om 00:20
quote:Lunax schreef op 04 juli 2009 @ 00:14:
[...]
Ah..was dat de reden
Maar hoe selecteer je dan je volgers? Of degenen die je wilt volgen? Ik zat daar, ik keek rond en kon werkelijk niemand bedenken met wie ik zou willen twitteren. Met wie chat je dan? En waar vind je die?
nee hoor, was niet enkel de reden
Nou, als je je aanmeldt of via de find people kan je om te beginnen je emailadresboek naast de twitter-bestanden leggen om te zien of er mensen zijn die je al kent. Die kan je desgewenst followen.
Het is niet echt een chat, je moet het zien als een mini-weblog, je blogt berichtjes van 140 tekens. (in de praktijk vaak wel actie-reactie of conversaties) Als je eenmaal pakweg 10 mensen volgt en zij jou, dan groeit je contact lijst vanzelf mits je een beetje leuke tweets plaatst.
Je kan gewoon es rondlezen in profieltjes en dan bij mensen die je leuk lijken op follow klikken. Je kan bijv zoeken naar woorden en kijken wie er iets gezegd heeft over tuinieren, of over fotografie, of over amersfoort, weetikveel.
[...]
Ah..was dat de reden
Maar hoe selecteer je dan je volgers? Of degenen die je wilt volgen? Ik zat daar, ik keek rond en kon werkelijk niemand bedenken met wie ik zou willen twitteren. Met wie chat je dan? En waar vind je die?
nee hoor, was niet enkel de reden
Nou, als je je aanmeldt of via de find people kan je om te beginnen je emailadresboek naast de twitter-bestanden leggen om te zien of er mensen zijn die je al kent. Die kan je desgewenst followen.
Het is niet echt een chat, je moet het zien als een mini-weblog, je blogt berichtjes van 140 tekens. (in de praktijk vaak wel actie-reactie of conversaties) Als je eenmaal pakweg 10 mensen volgt en zij jou, dan groeit je contact lijst vanzelf mits je een beetje leuke tweets plaatst.
Je kan gewoon es rondlezen in profieltjes en dan bij mensen die je leuk lijken op follow klikken. Je kan bijv zoeken naar woorden en kijken wie er iets gezegd heeft over tuinieren, of over fotografie, of over amersfoort, weetikveel.
zaterdag 4 juli 2009 om 00:21
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 juli 2009 @ 00:19:
[...]
Dat denk jij........Ja, kan het natuurlijk nooit zeker weten of ik haar met mijn vorige nick weleens ben opgevallen. Maar volgens mij hield ik me met mijn oude nick meer bij een aantal vaste topics waar shining niet in schreef. Nu ben ik me meer aan het bemoeien met zo'n beetje alles hier (heb geloof ik wat tijd over ofzo )
[...]
Dat denk jij........Ja, kan het natuurlijk nooit zeker weten of ik haar met mijn vorige nick weleens ben opgevallen. Maar volgens mij hield ik me met mijn oude nick meer bij een aantal vaste topics waar shining niet in schreef. Nu ben ik me meer aan het bemoeien met zo'n beetje alles hier (heb geloof ik wat tijd over ofzo )

zaterdag 4 juli 2009 om 00:23
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 juli 2009 @ 00:18:
[...]
Zelfs mijn hoogbejaarde ouders hebben een hip draadloos thuistelefoontje Floor
Haha, ik ben dol op ouwe troep HPL! En weet je wat 't lollige is? Ouwe troep doet 't altijd....
Ik heb vroeger nog nooit een voutmelding gehad op de typemachine!
[...]
Zelfs mijn hoogbejaarde ouders hebben een hip draadloos thuistelefoontje Floor
Haha, ik ben dol op ouwe troep HPL! En weet je wat 't lollige is? Ouwe troep doet 't altijd....
Ik heb vroeger nog nooit een voutmelding gehad op de typemachine!
zaterdag 4 juli 2009 om 00:27
zaterdag 4 juli 2009 om 00:27
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 juli 2009 @ 00:25:
Ben je dan het geklooi met type-ex vergeten? Of dat je inkt op was en je dat lint moest verwisselen? En dat ge-emmer met instellen van de kantlijn enzo?Dat waren nog eens tijden. Men kon letterlijk zien dat je gewerkt had. Of iets wat door moest gaan voor werken natuurlijk
Ben je dan het geklooi met type-ex vergeten? Of dat je inkt op was en je dat lint moest verwisselen? En dat ge-emmer met instellen van de kantlijn enzo?Dat waren nog eens tijden. Men kon letterlijk zien dat je gewerkt had. Of iets wat door moest gaan voor werken natuurlijk