Vraag het de forummer
vrijdag 3 juli 2009 om 19:41
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:
Eleonora's meest gemene moment
Of Meds altijd zo sportief is geweest
Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is
Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft
Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)
Etc etc.
En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd
Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.
Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
Eleonora's meest gemene moment
Of Meds altijd zo sportief is geweest
Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is
Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft
Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)
Etc etc.
En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd
Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.
Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
zaterdag 4 juli 2009 om 09:36
Ohh Lizzle maar Den Haag heeft iets. Ik heb tot mijn 10e op de kerklaan in Rijswijk gewoond en toen verhuisden wij met een gezin met 15 kinderen naar het Westland. Ik heb daar nooit kunnen wennen. We werden er meteen gepest om die 15 kinderen. Moet je net een Reswekse hebben. Stomme kinderen. 'k heb het ze effe duidelijk gemaakt. Maar 'k had ze kunnen rammen.

zaterdag 4 juli 2009 om 09:42
zaterdag 4 juli 2009 om 09:42
quote:Zoebie schreef op 04 juli 2009 @ 09:36:
Ohh Lizzle maar Den Haag heeft iets. Ik heb tot mijn 10e op de kerklaan in Rijswijk gewoond en toen verhuisden wij met een gezin met 15 kinderen naar het Westland. Ik heb daar nooit kunnen wennen. We werden er meteen gepest om die 15 kinderen. Moet je net een Reswekse hebben. Stomme kinderen. 'k heb het ze effe duidelijk gemaakt. Maar 'k had ze kunnen rammen.Joh, heb jij in Rijswijk gewoond? Wat leuk. Maar het westland, daar wil je inderdaad niet wonen zeg. Pffffffff.
Ohh Lizzle maar Den Haag heeft iets. Ik heb tot mijn 10e op de kerklaan in Rijswijk gewoond en toen verhuisden wij met een gezin met 15 kinderen naar het Westland. Ik heb daar nooit kunnen wennen. We werden er meteen gepest om die 15 kinderen. Moet je net een Reswekse hebben. Stomme kinderen. 'k heb het ze effe duidelijk gemaakt. Maar 'k had ze kunnen rammen.Joh, heb jij in Rijswijk gewoond? Wat leuk. Maar het westland, daar wil je inderdaad niet wonen zeg. Pffffffff.
zaterdag 4 juli 2009 om 09:43
Ik woon midden in de stad, maar ben zo op het platteland.
En geloof me, het is hier megagezellig op de Oude Markt.
Alle terrassen om de Grote Kerk, machtig leuk.
We hebben een Hogeschool en een Universiteit, dus ook veel studenten.
Mijn lief heeft overal gewoond, in de Randstad, in Noord Holland en zelfs in een klein dorpje in Drente, maar hier vindt ie het het leukst.
En terecht!
Mijn lief heeft overal gewoond, in de Randstad, in Noord Holland en zelfs in een klein dorpje in Drente, maar hier vindt ie het het leukst.
En terecht!
Geen bijzonderheden
zaterdag 4 juli 2009 om 09:44
quote:Zoebie schreef op 04 juli 2009 @ 09:36:
Ohh Lizzle maar Den Haag heeft iets. Ik heb tot mijn 10e op de kerklaan in Rijswijk gewoond .
Ik heb op de Kerklaan gewoond toen ik studeerde! Aan het eind, vlakbij de Sir Winston Churchilllaan.
Tja, ik ben geboren en getogen in Den Haag. De architectuur is mooi, de statige herenhuizen, het plein met z'n terrasjes, het strand op steenworp afstand.
Ik woon nu sinds een paar maanden in Utrecht en vind er niet veel aan
Ohh Lizzle maar Den Haag heeft iets. Ik heb tot mijn 10e op de kerklaan in Rijswijk gewoond .
Ik heb op de Kerklaan gewoond toen ik studeerde! Aan het eind, vlakbij de Sir Winston Churchilllaan.
Tja, ik ben geboren en getogen in Den Haag. De architectuur is mooi, de statige herenhuizen, het plein met z'n terrasjes, het strand op steenworp afstand.
Ik woon nu sinds een paar maanden in Utrecht en vind er niet veel aan

zaterdag 4 juli 2009 om 09:45
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2009 @ 09:43:
En terecht!
Ik hoor het je zo zeggen met een Ilse de Lange accent! hahaha
máchtig leuuuuuk
En terecht!
Ik hoor het je zo zeggen met een Ilse de Lange accent! hahaha
máchtig leuuuuuk

zaterdag 4 juli 2009 om 09:49