Vraag het de forummer

03-07-2009 19:41 1667 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:

Eleonora's meest gemene moment

Of Meds altijd zo sportief is geweest

Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is

Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft

Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)

Etc etc.

En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd

Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.

Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 juli 2009 @ 09:11:

Mijn moeder is andersom geëmigreerd, van het oosten naar het westen. Heeft echt tig jaar geduurd eer ze er een beetje bijhoorde. En aangezien ze voorbij de grens Utrecht een jaar of 15 achterlopen heb ik een hard hoofd in dat integreren Leo. Hoe graag je ook wilt

En daarbij, Ma is nog steeds een Tukker hoor zegt ze zelf

Ik doe het gewoon zo; ik pas me aan. Want ik vind dat dat zo hoort als je ergens anders gaat wonen. Dus ik doe van alles op school, bak pannenkoeken op commando bijvoorbeeld, groet iedereen die ik tegenkom (dat hoort), wandel over iedere jaarmarkt wel even en als er iets van klootschieten o.i.d. te doen is dan kom ik de plaatselijke helden aanmoedigen.

En verder blijf ik gewoon mezelf. Daar moet men het dan maar mee doen.
Oh meiden ik kwam gisteren ook bij dit topic uit en moest ook eerst 19 bladzijden bijlezen. En voor ik klaar was had ie alweer 5 pagina's meer. Kwam er gewoon niet doorheen gelezen.

Ik hou ook mijn ABN met een wester accentje hier in Limburg. Ik probeer wel Limburgs en gooi er ook wel dialectwoorden tussendoor maar dat lukt me absoluut niet. Iedereen vind het wel grappig. Laatst zat ik in de trein en iemand vroeg of ik uit Limburg kwam?? Ik vroeg meteen waarom die man dat dacht? Omdat ik met een zacht G praat!!!! Whaaaaa ik heb dus nooit en te nimmer gemerkt dat ik mijn harde G kwijt was. Maar 't is nog waar ook.
Leo zo deed mijn moedertje het ook,. Behalve dat pannenkoeken bakken dan, gelukkig maar want ze kan nog steeds niet koken
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Mijn moeder is andersom geëmigreerd, van het oosten naar het westen. Heeft echt tig jaar geduurd eer ze er een beetje bijhoorde. En aangezien ze voorbij de grens Utrecht een jaar of 15 achterlopen heb ik een hard hoofd in dat integreren Leo. Hoe graag je ook wilt

En daarbij, Ma is nog steeds een Tukker hoor zegt ze zelf

10 jaar achterlopen? Nou, nou HPL wat een aannames en generalisaties.

En ja, eens een Tukker, altijd een Tukker!

Proud to be a Tukker!
Geen bijzonderheden
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 juli 2009 @ 09:11: En aangezien ze voorbij de grens Utrecht een jaar of 15 achterlopenZolang westerlingen zo blijven denken, wordt het inderdaad nooit wat!
Oh effe voor de duidelijkheid. Ik heb een andere avatar.
quote:Zamirah schreef op 04 juli 2009 @ 09:17:

[...]

Zolang westerlingen zo blijven denken, wordt het inderdaad nooit wat!De arrogantie!
Geen bijzonderheden
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 juli 2009 @ 08:55:

Genieten jullie ook altijd zo van dat eerste uurtje van de dag, dat je lekker wakker wordt met een kop koffie. Deur open zodat je de vogeltjes hoort, heerlijk Kijk... dat ken ik dus al een half jaar niet meer. Wakker worden, deuren open en DAN PAS vogeltjes horen. Ik word hier wakker van de vogels zodra ze beginnen te piepen en dat is nu half 5 - voor 21 juni was dat 4:15. Woedend word ik ervan - een kwartier lang piepen en miepen en dan weg en weer terug en weer weg en weer terug. Nu zijn ze nog steeds bezig met piepen en pauzeren en zo gaat het de hele dag inmiddels (alleen niet tussen 1 en 4 ongeveer). Gefrustreerd? Jazeker, want ik pak thuis m'n nachtrust niet en ben dus afhankelijk van de bestemmingen waar ik verblijf. Zo vlieg ik vandaag naar Noorwegen om daar eindelijk weer 's uit te kunnen slapen, zonder k*t merel die 2 meter van m'n bed zit te piepen (= "liedje fluiten").
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 juli 2009 @ 09:16:

Leo zo deed mijn moedertje het ook,. Behalve dat pannenkoeken bakken dan, gelukkig maar want ze kan nog steeds niet koken

Geen vraag maar een opmerking;

Ik ken niemand op het forum die zó positief, liefdevol en warm over haar ouders praat als jij. Ik zou willen (werkelijk) dat ik dat ook zou kunnen maar goed, ik word er iedere keer blij van als jíj het doet.

Wil ik je toch een keer zeggen.

(f)
quote:Zoebie schreef op 04 juli 2009 @ 09:17:

Oh effe voor de duidelijkheid. Ik heb een andere avatar. Iedereen effe op F5 drukken.
Nou ik woon nu al zo'n jaar of dertig in een Limburgs boerendorp en mede door de kinderen ben ik daar wel geintegreerd. Maar wij zijn 7 jaar geleden verhuist naar een nog kleiner dorpje (lees piepklein) en het is de eerste vijf jaar moeilijk geweest om er tussen te komen hoor. Zelfs als secretaresse van een buurtvereniging niet. En manlief is hier geboren en getogen tot we trouwden. ZIjn familie woont hier ook nog. Er lopen hier een paar trutten rond die denken dat ze de burgemeester zijn en denken alles te kunnen regelen. Hadden ze aan mij een goeie want het intereseerde mij ook nog geen bal. Ik was gewoon een vreemde eend in de bijt en manlief was daarmee getrouwd. Het rare is toen manlief ziek werd leek het dorp opeens helemaal te ontdooien en iedereen vroeg ernaar. Ik dacht: Zoooo ze kennen ons dus wel......
Dames niet zo aangebrand Wie zegt nou dat ik het niks vind? Ik kom graag in Twente ben gek op Tukkers

Leo, ik heb dan ook de liefste ouders van de wereld. Ze hebben altijd nog wel een plekkie in hun hart over hoor om iemand te adopteren, interesse?
Goh, ik zit hier helemaal te glimmen van trots op die 2 ouwetjes Leo, dank je wel
Enschede is een wereldstad, HPL, als je dat maar weet! 100 keer leuker dan jouw hometown
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2009 @ 09:18:

[...]

De arrogantie!Nou ik vind toch echt wel dat ze hier een beetje achterlopen hoor. Ik weet niet wat het is. Niet in mode ofzo, dat bedoel ik niet. Maar soms zijn ze hier zo verdomd ouderwets.
quote:Zoebie schreef op 04 juli 2009 @ 09:27:

[...]

Nou ik vind toch echt wel dat ze hier een beetje achterlopen hoor. Ik weet niet wat het is. Niet in mode ofzo, dat bedoel ik niet. Maar soms zijn ze hier zo verdomd ouderwets.Hier in Enschede niet, nog niet misschien!
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2009 @ 09:26:

Enschede is een wereldstad, HPL, als je dat maar weet! 100 keer leuker dan jouw hometown Da's een ding dat zeker is Yas
quote:Nijntje schreef op 03 juli 2009 @ 23:49:

Ik zou wel willen weten of er bekende forummers zijn die structureel liegen over bepaalde onderdelen van hun leven.

Zoals dat Poez eigenlijk een man is ofzo. Of dat Zwieb gewoon achter de kassa van de Liddl zit, en ze dr Mavo niet afgemaakt heeft.

En daar dan dus over liegen. Gewoon omdat het kan. Lijkt me stiekem soms wel heerlijk om gewoon zo'n baan te hebben hoor! Maar helaas kennen teveel mensen mij inmiddels IRL en met echte naam om te kunnen bevestigen dat ik geen cassiere ben.
Ik denk dat het in iedere grote stad wel anders ligt. Ik heb hier in een grote stad gewoont en dat was heerlijk. Nee ik bedoel dan ook echt op het platteland hoor.

En daarbij, Ma is nog steeds een Tukker hoor zegt ze zelf We lopen hier nog steeds op klompen en vegen onze neus af aan de vaatdoek waarmee we later weer de tafel schoonvegen.... Zoiets? Waar baseer jij je op met dat we hier 15 jaar achterlopen?
We hebben hier trouwens heel veel import, mensen die de chaotische drukke randstad ontvluchten.

Mijn lief komt uit Utrecht, hij wil dood nog niet terug! Hij vindt dit een heerlijke stad!
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2009 @ 09:26:

Enschede is een wereldstad, HPL, als je dat maar weet! 100 keer leuker dan jouw hometown In ieder geval 1000 keer leuker dan Utrecht, Den Haag en Rotterdam bij elkaar.
quote:Zoebie schreef op 04 juli 2009 @ 09:27:

[...]

Nou ik vind toch echt wel dat ze hier een beetje achterlopen hoor. Ik weet niet wat het is. Niet in mode ofzo, dat bedoel ik niet. Maar soms zijn ze hier zo verdomd ouderwets.Ik heb 8 weken in Arnhem gewoond. Toen ging ik maar weer terug naar Den Haag.
quote:fiba schreef op 04 juli 2009 @ 09:30:

[...]

We lopen hier nog steeds op klompen en vegen onze neus af aan de vaatdoek waarmee we later weer de tafel schoonvegen.... Zoiets? Waar baseer jij je op met dat we hier 15 jaar achterlopen?En we slapen nog in de bedstee en hebben geheime dates op de hooizolder.
Geen bijzonderheden
quote:Zamirah schreef op 04 juli 2009 @ 09:30:

[...]

In ieder geval 1000 keer leuker dan Utrecht, Den Haag en Rotterdam bij elkaar. Ghegheghe!
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven