Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
zaterdag 4 juli 2009 om 18:14
lammy, werk jij in de zorg?
Een vriendin van mij heeft littekens van brandwonden op haar armen(ze is ooit behoorlijk verbrand geweest door frituurpan), werkt ook in de zorg, maar als de temperaturen boven de 27 graden komen is ze voor haar werk arbeidsongeschikt, ze hoeft dan niet te werken. Ze heeft bij hoge temperaturen heel erg last van haar littekens.
Een vriendin van mij heeft littekens van brandwonden op haar armen(ze is ooit behoorlijk verbrand geweest door frituurpan), werkt ook in de zorg, maar als de temperaturen boven de 27 graden komen is ze voor haar werk arbeidsongeschikt, ze hoeft dan niet te werken. Ze heeft bij hoge temperaturen heel erg last van haar littekens.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
zaterdag 4 juli 2009 om 18:24
Nou... afgelopen woensdag en donderdag was er op school, waar ik werk, een diploma-uitreiking. Het vond plaats in de kantine. De conciërge en enkele collega's die hem wilden helpen, sleepten 5 grote airco-machines in de kantine. De schuifdeuren werden dicht geschoven, met een papiertje: "Schuifdeuren zoveel mogelijk dicht laten, a.u.b." en de machines werden aangezet. Na een korte tijd was het behaaglijk. Die avond kwamen toen honderden mensen: de leerling die geslaagd was, met zijn ouders. Denk maar niet dat het toen behaaglijk bleef. Het werd toch snikheet...
World of Warcraft: Legion
zaterdag 4 juli 2009 om 18:28
Ja, die airco's werken alleen goed als er geen warme lucht van buiten bij kan(dus alle deuren en ramen dicht), maar ze kunnen het niet meer goed aan als er teveel mensen zijn. Tja, het zal wel afzien geweest zijn daarbinnen. Wat voor werk doe jij op die school, Hans?
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
zaterdag 4 juli 2009 om 19:04
zaterdag 4 juli 2009 om 20:38
Prima,
Ik doe administratief en kopieerwerk. Soms programmeerwerk, met name voor Excel.
Wat die diploma-uitreiking betreft, ik was daar zelf niet bij, maar ik vroeg de volgende dag aan de toen aanwezigen hoe het was. "Snikheet. Als er zoveel mensen zijn, werken die airco's haast niet," zeiden ze.
Ik doe administratief en kopieerwerk. Soms programmeerwerk, met name voor Excel.
Wat die diploma-uitreiking betreft, ik was daar zelf niet bij, maar ik vroeg de volgende dag aan de toen aanwezigen hoe het was. "Snikheet. Als er zoveel mensen zijn, werken die airco's haast niet," zeiden ze.
World of Warcraft: Legion
zaterdag 4 juli 2009 om 22:26
Hier binnen blijft de warmte ook nog hangen, althans in de woonkamer. Binnen nu 24 graden, buiten: 21
Ramen maar tegen elkaar opengezet, dan waait het even lekker door.
Hans, misschien heb ik ergens overheen gelezen, maar wat heb jij met Berlijn? Uitstapje binnenkort?
Ramen maar tegen elkaar opengezet, dan waait het even lekker door.
Hans, misschien heb ik ergens overheen gelezen, maar wat heb jij met Berlijn? Uitstapje binnenkort?
zaterdag 4 juli 2009 om 22:39
grrr wat blijft het warm. ik heb vanavond een poging gedaan om yammini's kamertje te koelen met een soort mobiele airco. daar gooi je water en ijs in ... tadaaa frisse lucht
3 liter water getransformeert tot ijsklontjes had ik al verzameld in mn vriezer, 2 liter water uit de koelkast ... schwung .. piep piep doe je ding wondermachine !
uur later teruggekomen.. al die moeite voor 1 graadje afkoeling
ik hoor net dat er een huishoudelijk apparaat deze zomer nog richting de werf gaat !
3 liter water getransformeert tot ijsklontjes had ik al verzameld in mn vriezer, 2 liter water uit de koelkast ... schwung .. piep piep doe je ding wondermachine !
uur later teruggekomen.. al die moeite voor 1 graadje afkoeling
ik hoor net dat er een huishoudelijk apparaat deze zomer nog richting de werf gaat !
zaterdag 4 juli 2009 om 22:46
Yamuna, dat ken ik wel ja, dat is zo'n mobiele aircooler, zo'n ding hebben wij hier beneden staan(aangeschaft in 2006 toen we enkele hittegolven hadden), ik moet zeggen, als het heel heel warm is, temperaturen rond de 20, vind ik hem wel fijn, ook al gaat het maar op graadjes, maar de gevoelstemperatuur ligt dan wel wat lager).
Op de slaapkamer hebben we een mobiele airco, dus eentje die echt koelt en dat is wel heel fijn, hoor.
Op de slaapkamer hebben we een mobiele airco, dus eentje die echt koelt en dat is wel heel fijn, hoor.
zaterdag 4 juli 2009 om 22:54
zondag 5 juli 2009 om 09:18
Vandaag met paard en wagen, drie uur lang in een open sjees, zal best warm zijn. Goed insmeren en parasol (gewoon een plu) mee.
Na morgen is het voorbij, al vind ik dit wel zalig hoor, zo. 's Avonds is het gewoon fris/koud, zoals het hoort wat mij betreft, en ik slaap veel beter nu.
Nu die airco nog.
Na morgen is het voorbij, al vind ik dit wel zalig hoor, zo. 's Avonds is het gewoon fris/koud, zoals het hoort wat mij betreft, en ik slaap veel beter nu.
Nu die airco nog.
zondag 5 juli 2009 om 10:24
Het wordt hier een prachtige hete dag!
Morgen voorbij is niet zo heel erg boeiend, want werk.
Hopen dat het volgend weekend weer bloedjeheet is!
Ik kreeg gisteren de slappe lach bij AH. Daar stond een groot bord: vakkenvullers gevraagd. Ik moest aan Shining denken en zag het helemaal voor me. Met tuinbroek en al.
Mijn lief zei: wat loop je nou te lachen!
Valt niet uit te leggen.
Morgen voorbij is niet zo heel erg boeiend, want werk.
Hopen dat het volgend weekend weer bloedjeheet is!
Ik kreeg gisteren de slappe lach bij AH. Daar stond een groot bord: vakkenvullers gevraagd. Ik moest aan Shining denken en zag het helemaal voor me. Met tuinbroek en al.
Mijn lief zei: wat loop je nou te lachen!
Valt niet uit te leggen.
anoniem_69176b9c77370 wijzigde dit bericht op 05-07-2009 10:25
Reden: typo
Reden: typo
% gewijzigd