Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Oh, Bloem, wat heerlijk! Ik begon me echt een beetje ongerust te maken, dus ik ben ongelooflijk blij met dit geweldige nieuws!

Ik hoop dat het snel helemaal doordringt en dat je op die roze wolk klimt!

Morgen ga ik eerst shoppen in Den Bosch en 's avonds het Foute Feest! Heb er zin in!
O, gelukkig!!! Bloem wat fijn!! Was ook wel ongerust. Nu echt gaan genieten van jullie kindje!!

Nadine, veel plezier dit weekend!

Ongeduld jij ook. Veel plezier!!

Hier een druk weekend met verjaardagen en visite's. Vanavond heerlijk bbq'en heb ik zin in!!

Alvast fijn weekend iedereen!
Bloem, wat fijn!! Ik hoop dat jullie wat meer kunnen gaan genieten nu.
Hé meiden,

Daar ben ik weer. Wat is er weinig geschreven zeg! Iedereen heeft natuurlijk maximaal genoten van het mooie weer! En groot gelijk hoor!!!

Het vriendenweekend was heerlijk en relaxed!! We hebben met 12 man in 2 huisjes in Domburg gezeten (100 mtr van het strand!!). Vrijdags zijn we 2 uur gaan sloepvaren op het Veerse meer inclusief champagnelunch! We hebben zelfs nog een zeiljacht geramd!!!! Gewoon vol in de flank!!! Die meneer was NIET blij!!! 's avonds hebben we lekker gebbq-ed met z'n allen. Zaterdag overdag zijn we naar Yerseke geweest, naar het mosselmuseum, de mosselveiling, de oesterkwekerijen daar, en er is nog e.e.a. verteld over mannetjes en vrouwtjes kreeften die ze dan ook lieten zien. Brr wat een rare beesten!!

Zaterdagavond zijn de mannen gaan vissen op de oosterschelde en de vrouwen zijn lekker uit eten geweest. Zondag hadden we niks op de planning staan. Lekker om half 11 ontbeten, spullen ingeladen en nog even een strandwandeling gemaakt, toen nog ff bij een strandtentje wat gegeten en gedronken en om half 3 zijn we weer naar huis gereden. Toen de tassen afgegooid, autostoeltje in de auto en snel onze bandiet gehaald. Mozes kriebel, wat had ik ons knulletje gemist!!!!

Later meer, ik moet nu ff weg....
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Nadine, klinkt als een super gezellig weekend! Maar toch ook weer fijn om je kereltje op te halen. Heb ik ook hoor!

Wij kregen even een domper. Er was bij mijn man op het werk een vergadering afgekondigd vrijdag. Dus meteen al vandaag. Moeten er verdeeld over 3 vestigingen 50 mensen weg. Maar nu geven ze pas bericht over een dikke maand. De ontslag aanvraag procedure is vandaag gedaan en dat duurt een dikke maand zeggen ze. Dus de mensen die moeten gaan krijgen dat in de vakantie te horen. Nou fijn! Nu doet hij zijn werk goed, maar hij heeft dus wel in die tijd van het overlijden van mijn vader een paar maanden thuis gezeten, omdat hij alles moest verwerken en in therapie was. Dus ben ik bang dat ze ook naar het ziekteverzuim kijken. Wij hebben niet om al die ellende toen gevraagd natuurlijk, maar hij was toen goed van de kaart (hij was de eerste die mijn vader vond bij mijn moeder en begon met reanimeren). Dus ik maak me er wel zorgen over. Die maanden zien zij natuurlijk als een lange tijd afwezig.

Bah, moet me er nog niet druk over maken, maarja dat doe ik toch wel een beetje. Ook nog net dat we besloten hebben om voor een tweede te gaan. De klusdagen al achter de rug. Nouja, zal ook wel goed komen. Zal wel heel snel zijn de eerste ronde zwanger. Echt een domper!

Dus duimen maar dat hij er niet bij zit!

Hoe is het met de andere dames. Lekker aan het genieten van het weer? Vincent is niet uit zijn zwembadje te krijgen. Vermaakt zich prima!
Blink: Meissie logisch dat je je zorgen maakt maar probeer positief te blijven he?

Vetrouw op een goede afloop.

Een goede werkgever kijkt niet naar het ziekteverzuim van 1 jaar en gezien de reden heeft hij daar niet veel van te vrezen lijkt me.

Maar begrijp je zorgen hoor! Toitoi we duimen op een goede afloop.

Nadine: Klinkt heerlijk dat weekeinde!

Hier geniete ik wel van het weer maar meisje- lief heeft wel erg last van de warmte,dromen (denk ik) en tanden.

Maar ze houdt zich kranig hoor!

En tja warm hebben we het allemaal hoewel ik het heerlijk vind.

Bloem: Supernieuws! En nu genieten maar.xxx
Daar was ik weer! Terug van het weekend Den Bosch en spontaan een bbq bij schoonouders. Nu is de werkweek weer begonnen....

Nadine: Klinkt als een heerlijk weekend! En best druk ook! Heerlijk he, als je dat mannetje dan weer ziet!

Blink: Jeetje, wat een naar bericht! Het zou heel oneerlijk zijn wanneer ze die ziekteperiode meenemen, jullie hebben er inderdaad niet om gevraagd. Duimen draaien hier ook!

Vriendlief heeft ook iets raars met werk. Hij heeft tot deze maand ouderschapsverlof, zijn contract zou omgezet worden per juli. Nu zijn ze het er ineens niet meer mee eens, het zou lastig zijn als ie 4 dagen blijft werken (doet ie pas 1,5 jaar...). Er wordt volgens mij ook een spelletje gespeeld...

Sweety: Ik ben benieuwd naar nieuwe foto's van je kleine schat!

Hier gister een dagje bij schoonouders doorgebracht. Guido heeft de hele tijd rondgebanjerd en met water gespeeld, en als klapper nog heerlijk gebbq-ed. Top dus!
AAAAAHHHH!

Vakantie uitzoeken zou toch leuk moeten zijn?? Ik kom er niet uit.... en doelloos rondsurfen levert op dit moment alleen maar frustraties op. Waarop ik mezelf weer een verwend nest vind....

Misschien kunnen jullie helpen???

Onze wensen:

* Max ongeveer 1000 kilometer reizen

* Peuterbad

* Caravan / Bungalow / Chalet / Whatever

Je zou zeggen, niet zoveel specifieke eisen, maar de campings die ik tegenkom hebben een beroerde beoordeling, of zijn megaduur... Dus tips zijn welkom!
Wat een rust hier....
we zijn eruit, we gaan voor gemak. Dus geen kilometers rijden, comfort en gezelligheid: een huisje in de Eiffel!
Domdidomdidom
Idd rustig hier....

Fijn dat jullie eruit zijn Ongeduld! Wanneer gaan jullie?

Ik moet alleen volgende week nog en dan heb ik drie weekjes vakantie. HEERLIJK! Heb er echt zin in. Ik heb een week eerder gekregen, want er is op ons werk altijd gezeur over de vakantie. Altijd moeilijk om het goed te regelen helemaal omdat we aan de bouwvak vastzitten. Nu kreeg hij door alle toestanden op zijn werk het verzoek om 4 weken te nemen. Dus toen kon ik een weekje eerder.

Hoe gaat het met de andere dames?
@ Ongeduld: fijn dat het toch gelukt is met de vakantie!!!

@ Blink: ik duim dat het op het werk van je man allemaal goed komt (wil je z'n naam wel laten staan in je vorige post???)

Hier gaat het wel. Heb bijzonder veel last van de hitte (lees: ik heb geen enkels meer). Als het wat afkoelt, komen m'n enkels wel weer tevoorschijn hoop ik.... Gelukkig hoef ik alleen nog maar a.s. maandag en woensdag te werken en dan zit het erop voor mij.

De pretecho van afgelopen dinsdag wat stukken beter dan de eerste keer! Zie foto op hyves!!

De komende weekenden hebben we het erg druk, ik zal blij zijn als al die verplichtingen voorbij zijn....

Nu ff snel een boterham eten en dan heb ik met m'n vader bij de gamma afgesproken om een rolhordeur voor het dakterras te gaan kopen (en hij 'm er dan ook opzetten natuurlijk...)

Liefs Nadine
Goed dat je het zegt Nadine!

Kan me voorstellen dat jij er helemaal flink last van hebt. Wij hebben de hele nacht bijna opgezeten met Vincent. Hij had bijna 40 graden koorts! Dus een zetpilletje gegeven en alleen in luier in bedje. Wat sneu. Kind heeft er echt last van. Net ook weer laat op bed en had weer 39.9. Heeft Nick dat ook?? Kijk steeds even bij hem. Hoop dat hij tenminste wel lekker kan slapen nu.

Zojuist even nieuwe schoenen voor hem gekocht. Hij groeit als kool en heeft nu maat 24. Sandaaltjes wil helaas niet. Zijn voetjes zet hij zo raar neer dat iedere keer de grote teen over de rand gaat terwijl hij loopt. Dus dat zit vast niet lekker. Heb echt alle zaken gehad hier. Toch maar weer naar de oude vertrouwde gegaan en leuke schoenen gekocht. Als het zo warm is dan maar even met blote voetjes in de buggy. Thuis loopt hij veel op blote voetjes.

Zo nog 1 weekje en dan vakantie. Wel nog steeds zorgen om het werk van manlief, maar we zullen zien. Ook bijna mijn NOD. Nog niet ergens last van. Beetje gevoelige borsten, maar weet niet of ik het me nou verbeeld of niet.... Ik vind het wel weer spannend hoor.

Marielle, schrijf jij hier nog mee?? Hoe is het bij jou?

Zaza, hoe gaat het bij jullie? Kan Lynn nog een beetje tegen de warmte?

Voor alle andere dikke knuffel!
Alles goed hier hoor! Genieten van de eerste dagen van de vakantie. Gaan zo naar mijn zus om de eerste verjaardag van mijn nichtje te vieren.

Blink, ik duim voor je!
quote:_zaza_ schreef op 05 juli 2009 @ 08:16:

Alles goed hier hoor! Genieten van de eerste dagen van de vakantie. Gaan zo naar mijn zus om de eerste verjaardag van mijn nichtje te vieren.

Blink, ik duim voor je!
Huh? (t zal wel aan de warmte liggen..)

Nadine, vind je het zelf ook zo hard gaan? Nog twee maandjes!

Blink, gaat het overdag wel goed met Vincent, of heeft hij er dan ook zo'n last van?
Zo! Wat een heerlijk weertje he! Vind dit wat lekkerder dan die hitte van vorige week.

Blink: Hoe is het nu met Vincent?? Guido lijkt helemaal geen last te hebben van de warmte. Vanochtend heeft ie tot half 10 geslapen, en overdag heeft ie ook nnog steeds twee best lange slaapjes. Momenteel is ie met zijn vader op de bank aan het stoeien.

Onze vakanties gaan gelijk op! We vertrekken volgende week maandag, dus lekker meteen aan het begin van de vakantie. Oja, schoentjes... Guido is alweer uit zijn maatje 22 gegroeid! Echt binnen een paar weekjes! Ik moet dus weer op pad...

Ik duim voor je!

Zaza: Veel plezier! En geniet van je vakantie, was je ook echt helemaal aan toe toch??

Nadine: Lekker vroeg begin van je verlof! Heerlijk in deze tijd. Ik heb de foto's op hyves gezien. Iedere keer toch weer bijzonder!

Vanmiddag afgesproken met mijn middelbare school vriendinnetjes. Na de examens eigenlijk helemaal geen contact meer gehad, dus dat is al zeker 11 jaar. Ben heel benieuwd! Wel grappig, 3 zijn er zwanger, 1 gaat trouwen en ik heb Guido.
@ Ongeduld: wat leuk met je vriendinnetjes afgesproken! Hoe is het geweest??

En Guido tot half 10 slapen, Oooooh wat ben ik daar jaloers op!!! Nick is echt aanzienlijk vroeger wakker tegenwoordig (tussen 6 en 7). Heeft ook wel met de warmte en het licht op z'n kamer te maken, maar als de gordijnen van de week hangen, zou dat toch over moeten zijn... Zo niet, heb ik pech gehad.

@ Blink: al ongi geworden?????

Nick heeft niet op die manier (lichamelijk) last van de warmte. Hij is wel strontvervelend (alleen thuis natuurlijk) en kan niet zo veel hebben. Maar hij loopt ook al weer 'n week of 2 constant met z'n handjes in z'n mond dus ik denk dat z'n laatste kiezen in de weg zitten. Ook is ie heeeeeel erg van het uitproberen momenteel (ik ben bijna 2 en zeg NEE); om helemaal GEK van te worden. Kheb door de warmte haast niet de puf om consequent te zijn en rustig te blijven. Soms is ie echt onmogelijk.... Zoals zaterdag... heeft ie gegeten (met moeite een half potje), vraag ik: lust je nog lekker appelmoes? Antw. JA!!! Pak ik het potje, twee handen voor z'n gezicht en meneer hoeft niet. Ik weer appelmoes wegzetten, Nick weer brullen dat ie appelmoes wil, en zo kan ie dat gerust 6 keer volhouden! ZUCHT..... En wat ik ook doe, het resultaat is dat hij echt 5 minuten ontroostbaar op z'n stoeltje zit te huilen, om mama roept en ook nog eens heel moeilijk rustig wordt. Om het spelletje 'n half uur later met iets anders weer te herhalen, net zo makkelijk. Maar goed, het is een fase houden we ons maar voor, maar het kost zoooooo veel energie!!!

Ik heb zelf het idee dat het ook te maken heeft met de komst van de baby. Als ik Nick wegbreng naar het kdv moet hij de laatste 1,5 week ook weer heel erg hard huilen. Vanmorgen was het helemaal erg. Hij sloeg zijn armpjes mega stevig om m'n nek, ging huilen en ik mocht echt niet gaan. Uiteindelijk ging het me zo aan het hart, dat ik zelf ook moest huilen, en niet te zuinig... pffff die hormonen ook....

Later had ik nog even gebeld om te vragen of het niet te lang had geduurd dat gehuil. Dat was gelukkig niet zo, en toen zei z'n leidster ook dat ze het wel vaker zien bij kindjes waarvan de mama zwanger is en op het eind loopt. Ze voelen de aankomende verandering toch aan ofzo....

@ Zaza: het ging en gaat idd erg snel zo'n tweede zwangerschap. Nog 'n week of 8-9 (max 11) en dan zit het er al weer op. Je hebt ook haast geen tijd om er van te genieten zoals je bij nr. 1 hebt gekunnen. Desalniettemin voel ik heel veel leven (tot pijnlijke buik toe soms) dus meneertje laat wel heel duidelijk voelen dat hij er is!! Soms denk ik wel eens: kan ik wel net zo veel van nr.2 houden als van Nick, maar heb er hier op het forum een topic over gelezen en dat schijnt toch echt vanzelf te gaan! En de bevalling kan in mijn geval ook alleen maar meevallen, haha!

Nu nog ff snel aant werk, die laatste uurtjes mezelf toch maar nuttig maken....

Tot snel ladies! voor iedereen
sorry voor de mega lap tekst
Vanmorgen 1 dag na NOD toch maar getest. Niet zwanger. Zou ook te mooi om waar te zijn de 1e ronde raak. Laat die ongie nu maar komen kunnen we naar de volgende ronde.

Ongeduld, wat leuk afspreken met oude vriendinnen. Was het leuk? Veel om bij te kletsen natuurlijk.

De nachten van Vincent gaan gelukkig iets beter nu het wat koeler is. Vanmorgen heeft hij heerlijk tot half 8 geslapen. S'nachts ook doorgeslapen daar was ik blij van!

Overdag is hij ook wel wat vervelender hoor. Hij kan ook zo moeilijk doen soms. Hij wordt ook meteen boos als iets niet lukt. Echt een kort lontje hoor. Hopen dat dat snel een beetje anders wordt.

Nadine, kan me voorstellen dat het moeilijk is. Helemaal als hij dan ook nog gaat huilen! Ben benieuwd hoe het gaat als de kleine er is. Ga je hem dan nog een leuk cadeautje geven ofzo? Dat hoor ik wel vaker dat mensen dat doen.

Deze week nog werken en dan vakantie! We gaan de 2e week een weekje weg. Heb ik zin in!

Zaza, fijn dat alles met jullie ook goed gaat!
dubbel
hoi hoi!

ben ik weer even, ik schrijf ook op een ander forum mee, waar alle meiden net "begonnen" zijn, ik schrijf daar alleen meer dan hier!

als jullie me uit de tabel willen halen is dat goed hoor!! ( ben trouwens ongesteld geworden!) op naar ronde 3!!!

groetjes
Zaza, zou je mijn NOD op 6 augustus willen zetten? Zit nu op een cyclus van 30 dagen.... Op naar ronde 2!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven