Vraag het de forummer

03-07-2009 19:41 1667 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:

Eleonora's meest gemene moment

Of Meds altijd zo sportief is geweest

Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is

Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft

Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)

Etc etc.

En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd

Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.

Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
quote:yasmijn schreef op 05 juli 2009 @ 16:47:

Een gemene Leo, die steken uitdeelt.

Stop de persen!Whahahahahaha, zolang ik je op deze manier uitmaak voor fosiel en sloerie kun je er van op aan dat het koosnaampjes zijn lieverd.
quote:Madhe schreef op 05 juli 2009 @ 16:18:

Wat leuk om forummers op de hyves te hebben. Dan zie je toch weer een klein stukje meer van de persoon achter de nick.

Heb ik jou al?

Naar jou ben ik dus echt benieuwd.

Al was het niet zo, gelijk heb je.
Geen bijzonderheden
Oh, echt Leo?? Inderdaad, wat grappig!

Maar goed, jij was wel wat braver dan ik, schat ik zo in

Aangezien je het netjes 6 jaar hebt volgehouden..

Ben benieuwd wie er nog meer op zaten!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:eleonora schreef op 05 juli 2009 @ 16:47:

[...]

Ik heb er zes jaar op gezeten! Wat grappig zeg....er zijn nog meer forummers die daar op school gingen, ik ben de oudste, dat dan weer wel.Zo oud vind ik jou niet Leo.
quote:eleonora schreef op 05 juli 2009 @ 16:49:

[...]

Heb ik jou al?

Naar jou ben ik dus echt benieuwd.Ik wil madhe ook zien!
Hahaha, ik heb op een forummer gereageerd via de Hyves van Leo maar ik weet niet wie het is
Mijn god, straks heb ik iemand een krabbel gestuurd die me haat.....
Hahaha zou wel wat voor jou zijn Fleur. Hahahaha
quote:fleurtje schreef op 05 juli 2009 @ 17:43:

Mijn god, straks heb ik iemand een krabbel gestuurd die me haat.....Of nog erger: die jij haat
Oh. Dat kan ook.....

Shit.
quote:fleurtje schreef op 05 juli 2009 @ 17:43:

Mijn god, straks heb ik iemand een krabbel gestuurd die me haat.....

Zijn er forummers die jou haten dan??

Nee, daar heb je ook weer een punt, skytje
quote:fleurtje schreef op 05 juli 2009 @ 17:42:

Hahaha, ik heb op een forummer gereageerd via de Hyves van Leo maar ik weet niet wie het is Ik ben het niet fleur..
Ik ook niet Fleur als dat een geruststelling voor je is
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hmmm,ik heb gisteren in alle enthousiasme ook een aantal forummers uitgenodigd cq toegevoegd.

En weet nu (net als Olijf ook al schreef) niet zo goed of ik daar nou zo blij moet zijn.

Het forum geeft juist vrijheid om anoniem te schrijven en dat wordt dan toch effe anders.

Heb toch weer hyvesvriendjes verwijderd nu....snowwy
Neeee, wist dat jullie het niet waren. En HPL heb ik al es een krabbel gestuurd
Echt waar Fleur? Ik gaat ff kijken, ik kom zo weinig op hyves dat ik vergeet wie mijn vriendjes zijn. Geef 's een hint?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
ja biebelle nu moet je met je billen bloot
Was de laatste pagina's aan het lezen. Nou vraag ik me toch af he... Voegt een hyves nou veel toe? Dat je privé kunt krabbelen misschien...? Of gaat het meer om de nieuwsgierigheid wie er achter een nick zit?
Misschien wat behoudend van me maar ik heb gisteren vriendjes geweigerd omdat ik ze gewoon niet goed genoeg ken of ze op het forum nauwelijks tegenkom.

Ik wil niet weer meemaken dat ik niet weet wie wie nou is op mijn hyves. Bovendien schrijf ik er persoonlijke blogs.

Dus bij deze excuus aan degenen die ik geweigerd heb, sorry maar ik ken je gewoon niet goed genoeg!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Vind het juist heel goed van je Jasmine!

Ik was gisteren erg enthousiast en vond het heel leuk om eens een gezicht achter de nick/avatar te zien maar kreeg er toch gisteravond een beetje raar gevoel over.

Wou dat ik ook eerst had nagedacht,want nu weer meiden verwijderen voelt ook lullig...

Heb er overigens twee laten staan die ik (voor mn gevoel)ietsies beter ken dan de andere
Ik ben door niemand ontdekt, uitgenodigd, dus hoef ook niemand te weigeren. Ik forum gewoon vrolijk verder

Waarom al die excusses omdat je mensen verwijderd hebt/ geweigerd hebt. Nergens voor nodig! Hyves is jouw ding, dus jij mag bepalen wie je toelaat en wie niet. Je wilt irl toch ook niet met iedereen die je tegenkomt bevriend zijn en ze in je huis hebben? (of even een klein voorbeeldje te geven. Hyves is geen huis, virtueel maar verduidelijkt de boel vast)
Dat is zeker waar. Iedereen gebruikt hyves anders, denkt anders over hyves (bv serieuzer of minder serieus) en dat is juist eigenlijk wel leuk er aan.
quote:Dushi74 schreef op 05 juli 2009 @ 18:09:

Ik ben door niemand ontdekt, uitgenodigd, dus hoef ook niemand te weigeren. Ik forum gewoon vrolijk verder

Ik denk wel ontdekt Of ik heb me vergist. Maar misschien zijn er zoals ik wel meerderen die wel kijken, maar niet toevoegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven