vader van, niet erkend, kind heeft een ander

02-07-2009 22:44 218 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_81219 wijzigde dit bericht op 09-08-2009 14:29
Reden: wordt lastig gevallen
% gewijzigd
De gracht ligt vol met mensen met de beste intenties.
en ouwe fietsen
En heroine-junkies.
Goh, t is weer reuze gezellig hier

(ben ik, sinds ik moeder ben, een keer zonder man en kinderen een weekend de deur uit, mis in gelijk alle fun van het forum)
en winkelkarren
sja traincha, mijn advies is om eerst te melden hier dat je weggaat, met daarbij uiteraard de vraag of je dit al dan niet moet doen en wat je al dan niet mee moet nemen en wat je al dan niet moet aantrekken.

Dan zijn wij allen op de hoogte en kunnen we het vertier bewaren voor als je weer terug bent?
Je moet gewoon niet weggaan. Zo simpel.
Ja, ik weet het. Het viel me ook enorm zwaar, maar k ben er wel enorm van opgeknapt.
Nou vooruit, het is je vergeven dan, kun je weer op volle kracht geneten van je kotertjes!

*tip, volgende keer een laptopje mee*
Iedereen mag zijn visie hebben. Ik duidelijk niet want als je ziet hoe erover mij heen werd gevallen werd ik er gewoon melig van. Er worden conclusies getrokken over mij die nergens op slaan. Gelukkig kan ik me goed verdedigen maar niet iedereen kan dit en op deze manier wordt toch aan een onderwerp voorbijgegaan. Ik heb mijn posting teruggelezen en de reden dat ik in herhaling viel was omdat jullie dit ook deden. Ik bleef misschien steken maar jullie ook. Mijn belangrijkste motief was om Dawn advies te geven maar die reageerde niet meer. Anders had ik jullie klote opmerkingen zeker genegeerd.

Onbeschoft uitspraken naar mij en ook naar iemand die in de rats zit en open en eerlijk haar verhaal doet accepteer ik van niemand. triest wicht, Medelijden met het kind hebben etc zijn hele grove uittingen. Een ander zou misschien stoppen met reageren maar ik vind dat je moet realiseren wat je zegt. Dit bedoelde ik met op een laag niveau verder gaan. Omdat Dawn niet meer reageerde dat deed ze al niet meer voordat ik één reactie gaf. Ik vind dit erg jammer.... Ik heb het gevoel nog steeds dat er een sport van word gemaakt om iemand af te kraken en ja daar word ik misselijk van.

Ik blijf vinden dat er slecht wordt gelezen en te snel conclusies worden getroffen. Inlevingsvermogen is ver te zoeken. Ik heb jullie een spiegel voorgehouden en meer niet.

Maarja iedereen heeft recht op zijn eigen mening jullie ook en ik ook Jullie kennen mij niet en ik jullie niet misschien zouden wij elkaars berichten beter begrijpen.

Fijne dag nog!! Ik ga fijn van de zon genieten.
Goh, je lijkt wel een boemerang. Dit is de zoveelste keer al dat je afscheid neemt.
Soort Patty Brard.
Je kunt je energie beter gebruiken voor je kindje dan verspillen aan hem.
En ze gaat maar door!! Ester... als het je echt niet zou boeien wat anderen zeggen, had je ook niet gereageerd.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Wil je een cursus volgen "hoe verneuk ik andersmans topic?"? Neem contact op met Ester123, zij is er een ster in! :puke:
Ik vind Ester grappig.
quote:dangeensuus schreef op 04 juli 2009 @ 16:57:

Ja liefdesgrot....:D

vond kut te plastisch, vagina te medisch, en yoni te zweverig. Poesje te geil, plasser te kinderlijk, en over voorbips nog maar niet te spreken.

Dan hebben we nog muisje ( leek me ook ongepast aangezien muis fijn mee-discussieert), geboortekanaal ( leek me in het kader der discussie ook geen fijne) en flamoes ( klinkt als een vlaamse viskraam)

Blijft er over: liefdesgrot, of bron der ellende van alle hetero mannen, mag ook :DHe, en Muis maar denken dat dat een fijn oord is waar Muis lekker Neanderthaler mag spelen.
quote:dangeensuus schreef op 02 juli 2009 @ 22:46:

sorry maar doordat je geen alinea indeling hebt gebruikt is er geen doorkomen aan je posting, ik ben afgehaakt na het excuus ik ben slecht in pillen slikken en dus toch zwanger geraakt.

Wat wil je nu weten?Ik dacht al dat het aan mij lag....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven