Good Luck 2
dinsdag 7 juli 2009 om 11:02
dinsdag 7 juli 2009 om 11:23
Star, ik zat er eigenlijk al min of meer op te wachten dat je thuis zou blijven. Je hebt groot gelijk, denk aan de baby en ook aan jezelf. Lekker relaxen nu, dat heb je verdiend
Jin, lekker weekend gehad; leuk!
Bridges, balen van de auto!
Ha, ha, ik zie het helemaal voor me:"Fieke, ga eens spelen met je poppenbedje"
Mal, ha, ha, die eeuwige was hè? Hoe gaat het met Jonathan?
Jin, lekker weekend gehad; leuk!
Bridges, balen van de auto!
Ha, ha, ik zie het helemaal voor me:"Fieke, ga eens spelen met je poppenbedje"
Mal, ha, ha, die eeuwige was hè? Hoe gaat het met Jonathan?
dinsdag 7 juli 2009 om 11:47
Ze hebben wel wat gevonden, de afwijking. Die zat alleen bij Jonathan en niet bij ons. Maar in de boeken was de afwijking nog maar 1 keer eerder gezien en ze kunnen het niet koppelen aan zijn ziekte.
Als we nog een kindje willen moeten we dus de MMM in. Maar ik denk dat ik het niet meer durf. Wat nou als dat mislukt? Ik durf niet meer te hopen op iets moois.
Als we nog een kindje willen moeten we dus de MMM in. Maar ik denk dat ik het niet meer durf. Wat nou als dat mislukt? Ik durf niet meer te hopen op iets moois.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 7 juli 2009 om 11:55
quote:Star schreef op 07 juli 2009 @ 11:50:
Jee wat bizar. Er is dus echt geen vinger op te leggen wat hij nou precies heeft en waar het vandaan komt. Zijn er nu totaal geen opties meer om het te weten te komen?Het enige is nog de huidbiopt, maar de kans is nu wel echt minimaal dat er nog wat uitkomt. Herhalingskans blijft dus tussen de 0 en 25 % maar zij kende gezinnen die hetzelfde hadden meegemaakt met meerdere zieke kindjes. Dus dat durven we niet.
Jee wat bizar. Er is dus echt geen vinger op te leggen wat hij nou precies heeft en waar het vandaan komt. Zijn er nu totaal geen opties meer om het te weten te komen?Het enige is nog de huidbiopt, maar de kans is nu wel echt minimaal dat er nog wat uitkomt. Herhalingskans blijft dus tussen de 0 en 25 % maar zij kende gezinnen die hetzelfde hadden meegemaakt met meerdere zieke kindjes. Dus dat durven we niet.
Stressed is just desserts spelled backwards