Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Zal eens kijken op de kalender Bridge
Star, houd je taai. Verstandig dat je thuisblijft! Mag je weer een sticker plakken :-) .

Bridges, klinkt leuk dat bedje! Fieke er in en Ties poppenmoeder spelen.
Als het nodig is, kom ik hem gewoon in het kraamhotel brengen hoor Star. Vind ik natuurlijk zeeeeeeer vervelend, maar ja... Je moet er wat voor over hebben hè...

Jin: je hebt het mis hoor. Bedje klinkt niet leuk. Is te erg. Er is een reden waarom er intensief mee gespeeld MOET worden...
dan ben ik toch wel erg nieuwsgierig Bridges, fotootje?

Star: Geniet van je verlof!
Uitslag was niet goed.

Ik kan er verder even niet over praten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Star, ik zat er eigenlijk al min of meer op te wachten dat je thuis zou blijven. Je hebt groot gelijk, denk aan de baby en ook aan jezelf. Lekker relaxen nu, dat heb je verdiend

Jin, lekker weekend gehad; leuk!

Bridges, balen van de auto!

Ha, ha, ik zie het helemaal voor me:"Fieke, ga eens spelen met je poppenbedje"

Mal, ha, ha, die eeuwige was hè? Hoe gaat het met Jonathan?
Mal, godver. Kut.
Mal: ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen... Klote...
er komt gewoon geen kindje meer van ons tweetjes... het doet zo'n pijn....
Hoe verwerk je zulk nieuws nou weer?
Waarom komt er nou nooit eens een goed nieuws gesprek?
En je had nog zo'n goede hoop vorige week... Ze hebben dus niks kunnen vinden?
Ach jemig... Wat een zwart gevoel... Is er iemand bij je thuis? Is maneficent er?
Ze hebben wel wat gevonden, de afwijking. Die zat alleen bij Jonathan en niet bij ons. Maar in de boeken was de afwijking nog maar 1 keer eerder gezien en ze kunnen het niet koppelen aan zijn ziekte.

Als we nog een kindje willen moeten we dus de MMM in. Maar ik denk dat ik het niet meer durf. Wat nou als dat mislukt? Ik durf niet meer te hopen op iets moois.
Ik kan het nu gewoon even niet zo goed delen met Maneficent. We gaan er allebei anders mee om. Ik ga zo wel even een stukje wandelen ofzo.
Jee wat bizar. Er is dus echt geen vinger op te leggen wat hij nou precies heeft en waar het vandaan komt. Zijn er nu totaal geen opties meer om het te weten te komen?
quote:Maleficent schreef op 07 juli 2009 @ 11:49:

Ik kan het nu gewoon even niet zo goed delen met Maneficent. We gaan er allebei anders mee om. Ik ga zo wel even een stukje wandelen ofzo.Meid jank je ogen uit je kop, schreeuw, schop, sla, laat het er maar uit
Logisch hoor. Het is zo'n groot verdriet dat ieder er anders mee omgaat. Kun je naar iemand anders? Is er iemand die een arm om je heen kan doen en jou zonder iets te zeggen desnboods kan steunen? Kunnen wij iets voor je doen?
quote:Star schreef op 07 juli 2009 @ 11:50:

Jee wat bizar. Er is dus echt geen vinger op te leggen wat hij nou precies heeft en waar het vandaan komt. Zijn er nu totaal geen opties meer om het te weten te komen?Het enige is nog de huidbiopt, maar de kans is nu wel echt minimaal dat er nog wat uitkomt. Herhalingskans blijft dus tussen de 0 en 25 % maar zij kende gezinnen die hetzelfde hadden meegemaakt met meerdere zieke kindjes. Dus dat durven we niet.
Wanneer komt de uitslag daar van? Volgende maand toch?
Ja volgende maand. Maar daar zal niks uitkomen waarschijnlijk. Die kans was heel klein zei ze.
KUTnieuws Mal
Och Mal...
Mal, . Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. jank je ogen uit je kop . Och meisje toch.
Lieve lieve lieve Mal, wat een enorm kutnieuws zeg... weet niet wat ik anders kan zeggen.

......

klote gewoon....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven