Werk & Studie alle pijlers

Saai werk

06-03-2023 12:29 570 berichten
Ik wil vooral even van mij afschrijven
Ik ben zo moe van mijn werk ,iedere dag is het zelfde geen uitdaging ik moet de laaste tijd moeite doen om niet in slaap te vallen.Het is ingewikkeld want door mijn arbeids handicap,kan ik niet zomaar andere werk gaan doen ,
Ik mis aan de ene kant uitdaging maar aan de andere kant heb ik scrutuur nodig .Ook heb ik met maar 3 collega.s een goede band, veel mensen bij ons praten alleen over het weer of over het werk, in de pauze ik heb veel moeite met niet zeggende gesprekken (voor mij dan)
Ik ben huishoudelijk hulp 35 procent en 75 procent productie medewerker ,
In een bakkerij .
Ik ben het ook zo zat iedere keer met ik zeggen jongens ruim je rommel op ,
Hou het sanitair netjes,enzo
Ik vind het normaal dat je eigen rommel opruimt maar er word vaak gezegd daar ben jj voor ,ik vind van niet ,je eigen Bekker opruimen en een wc netjes achter laten ,zijn fatsoens normen.
Ben gewoon zo moe van alles ,
Wil vooral van mij afschrijven en misschien herkent iemand zich erin .

Ps ik heb een hersen afwijking en maak daarom wat spelfouten
Zeker een goed idee
Het gaat ten koste van mijn gezondheid
Werk is leuk en inkomen is belangrijk maar niet ten koste van mijn eigen gezondheid ik ga er aan onderdoor
Dat kan nooit de bedoeling zijn.
Ik ga het vandaag bespreken met mijn lg
Ook mijn opleiding gevens kloppen niet
En ik verwacht dat aangepast word.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauweelf41 schreef:
13-11-2023 07:18
Zeker een goed idee
Het gaat ten koste van mijn gezondheid
Werk is leuk en inkomen is belangrijk maar niet ten koste van mijn eigen gezondheid ik ga er aan onderdoor
Dat kan nooit de bedoeling zijn.
Ik ga het vandaag bespreken met mijn lg
Ook mijn opleiding gevens kloppen niet
En ik verwacht dat aangepast word.
Je werkt op een beschermde werkplek, toch? Vandaar dat ik dacht dat er misschien iemand was die jou begeleidde. Want dit lijkt me een doldrieste beslissing. Wat gebeurt er als je ontslag neemt met je inkomen? Je hebt nog geen nieuwe baan, toch? Je zou hier voorvrouw worden, daar klonk je enthousiast over, wil je dat niet meer?
Wat eten we vanavond?
makreel schreef:
13-11-2023 08:06
Je werkt op een beschermde werkplek, toch? Vandaar dat ik dacht dat er misschien iemand was die jou begeleidde. Want dit lijkt me een doldrieste beslissing. Wat gebeurt er als je ontslag neemt met je inkomen? Je hebt nog geen nieuwe baan, toch?
Nee dat was vroeger begeleiding hebben we niet meer
Jobcoach helpt alleen met eventuele een solisitatie op, andere dingen moet je met je lg bespreken
Ik neem geen onslag ik kan binnen de Wsw solisteren op een vacature
Mijn Wsw indicatie blijft gewoon als ik binnen Wsw solisteer .
Daarbinnen heb ik dus kantine medewerker gezien .
Dus geen rare beslissing juist niet .
Ik wil duidelijkheid , en dat er wat rekening gehouden word met mijn.
Neuro diversiteit dus bijv met pauze niet met 25 mensen .
Bij kantine werk heb je meestal maar 4 of 5 mensen en dus minder drukke pauze.
Tussendoor kan ik best goed tegen drukte en ook werken
Maar pauze kan ik slecht tegen drukte .
Ook wat ik al aangaf ik heb er moeite mee dat je bedreigd wordt en de persoon mag gewoon blijven .
Bij iedere andere bedrijf lig je eruit .

Ik snap dat het een beperking is
Maar ik hoef dat niet te pikken zeker als ik je vraag om te stoppen met lullig doen.
Ik pas er niet
Bijv laast ook met wachten op de bus
Ik heb oordopjes in en we zijn nog niet op werk .
Begint collega tegen mij over zijn gezondheid dingetjes ik was op mijn telefoon aan het leren.
En geef netjes aan ik ben even bezig met iets .
Nou blijkbaar mag dat niet want hij was zwaar beledigd.
Ik zou denken oke ze wil niet praten heeft ze haar redenen voor.
Invp zo beledigt te zijn .
Maar heb vanmiddag een gesprek met lg dus we gaan even afwachten
Ja en daar hoor ik dus niks meer over .
Maar ze nemen wel andere voormensen aan
Vandaar ik gesprek wil
Want dit gaat niet meer dit duurt te lang
De zoveelste "acute" verandering van plannen. Geen verrassing dit.
Flipflop schreef:
13-11-2023 08:30
De zoveelste "acute" verandering van plannen. Geen verrassing dit.
Acuut?
Nee hoor ik heb gewacht totdat ik wat zou horen ,
En aangezien ik niks hoor ga ik verder kijken en anders zoek melden ik trek het niet meer
Iedere avond.loop ik te brullen van de pijn en onmacht omdat er totaal geen rekening gehouden word met mijn beperking .
Mijn neuro diversiteit is juist de redenen waarom ik in de Wsw werk in combinatie met mijn lichamelijke problemen.
Voorvrouw zou dat voor een deel oplossen want dat is psychische meer een uitdaging ,en lichamelijke minder
Maar aangezien er niet geluisterd wordt , ik dus echt verder ga nu kijken
Heb vanmiddag gesprek .
En heb net een solisitatie de deur uit gedaan. Voor kantine werk
Aangezien ik nu thuis ben .
Als je niet kan tegen geurtjes en andermans rommel, lijkt werken in de kantine me niet echt de beste optie..
Caba80 schreef:
13-11-2023 08:51
Als je niet kan tegen geurtjes en andermans rommel, lijkt werken in de kantine me niet echt de beste optie..
Het is niet andermans geuren
En rommel van een tafel is iets anders dan onder gekost wc en poep langs de muren
Ik mag toch hopen dat in de kantine niet gebeurd
Ik werk heel graag met eten en ik kook graag .
Blauweelf41 schreef:
13-11-2023 08:17
Ja en daar hoor ik dus niks meer over .
Maar ze nemen wel andere voormensen aan
Vandaar ik gesprek wil
Want dit gaat niet meer dit duurt te lang
Als ik je advies mag geven: ga het gesprek aan, geef aan wat voor jou lastig is en wat je graag wilt.
Ik begrijp dat het incident van laatst, waar een collega je heeft bedreigd, er flink inhakt bij je. Kan me voorstellen dat je daar meer aandacht voor nodig is.

Meteen roepen: ik neem ontslag, lijkt mij niet verstandig.
Wat eten we vanavond?
Blauweelf41 schreef:
13-11-2023 08:54
Het is niet andermans geuren
En rommel van een tafel is iets anders dan onder gekost wc en poep langs de muren
Ik mag toch hopen dat in de kantine niet gebeurd
Ik werk heel graag met eten en ik kook graag .
Ik kan vooral niet tegen dingen als braaksel en poep bijv en pauze met 25 mensen tegelijk is voor mij doordat ik dan zwaar overprikkeled raak ,
Maar tegelijkertijd heb ik ook onder prikkels waardoor ik vaak moe ben en soms het idee heb dat ik in slaap val
Als ik werk voor mijn eigen bedrijfje heb ik veel meer uitdaging,en kan ik mijn eigen pad bepalen en zit ik in hyper focus.
Daarin ligt het verschil ,
Maar daar word geen rekening mee gehouden.
Ook word het niet begrepen ..
Ik wil mijn best aanpassen maar dat kan maar tot een bepaald punt.
En dan houd het op .
Nu heb ik afgelopen weken /maanden gevraagd hoe het ermee zit, als ik 200 keer hoor ik wacht op het hoofdkantoor,tja dan ben ik er wel klaar mee
En ga ik op zoek naar iets wat passend is.
Ik hou van met eten werken ik kook heel graag , heb vroeger ook kantine werk gedaan ,deze is ook aangepast voor mensen met een beperking.
Vandaag heb ik mij afgemeld maar wel gesprek aangevraagd voor vanmiddag.
En een solisitatie de deur uitgedaan .
Dus daar wacht ik op .

Dat was mijn update ik ben blij dat ik voormij zelf kies .en mijn eigen gezondheid
makreel schreef:
13-11-2023 09:27
Als ik je advies mag geven: ga het gesprek aan, geef aan wat voor jou lastig is en wat je graag wilt.
Ik begrijp dat het incident van laatst, waar een collega je heeft bedreigd, er flink inhakt bij je. Kan me voorstellen dat je daar meer aandacht voor nodig is.

Meteen roepen: ik neem ontslag, lijkt mij niet verstandig.
Waar zeg ik dat ik onslag neem ?
Ik neem geen ontslag
Ik heb. Gesolliciteerd op een andere functie
Binnen Wsw dus neem zeker geen ontslag
Klinkt als een veel leukere functie. Ik hoop voor je dat het wat wordt!
Het klinkt als een leukere functie voor je, maar houd je rekening met de drukte van mensen die met pauze gaan?

Dit is vaak een periode van 11:30 tot 13:30.

Ik weet niet hoe groot het bedrijf is en hoeveel mensen er pauze nemen, maar er is wel echt een piek tussen 12 en 13 waar het heel druk is en je heel snel moet schakelen.
Felidaes schreef:
13-11-2023 10:04
Het klinkt als een leukere functie voor je, maar houd je rekening met de drukte van mensen die met pauze gaan?

Dit is vaak een periode van 11:30 tot 13:30.

Ik weet niet hoe groot het bedrijf is en hoeveel mensen er pauze nemen, maar er is wel echt een piek tussen 12 en 13 waar het heel druk is en je heel snel moet schakelen.
Ja klopt maar dan ben ik bezig
Dan heb ik er dus geen last van
Wel als ik zelf pauze heb daarom heb ik eigenlijk ook alleen pauze nodig
Snel.schakelen kan ik heel goed vind ik ook heel leuk dan heb ik echt hyper focus omdat ik het leuk en uitdagend vind
Ik hoop dat het gesprek goed gaat vanmiddag.
Ik snap het niet helemaal.
Jij had zo'n goede band met je leidinggevende. Kon voor alles bij hem terecht. En nu ineens dit?
Besef je wel dat er grote kans is dat het bellen onder werktijd en zorgverlof voor ziekenhuisafspraken van je man bij een andere werkgever misschien niet meer vanzelfsprekend zijn?

Waarover wil je vanmiddag precies in gesprek? Wat verwacht je van dat gesprek?
debuurvrouw schreef:
13-11-2023 10:50
Ik snap het niet helemaal.
Jij had zo'n goede band met je leidinggevende. Kon voor alles bij hem terecht. En nu ineens dit?
Besef je wel dat er grote kans is dat het bellen onder werktijd en zorgverlof voor ziekenhuisafspraken van je man bij een andere werkgever misschien niet meer vanzelfsprekend zijn?

Waarover wil je vanmiddag precies in gesprek? Wat verwacht je van dat gesprek?
Het is dezelfde werkgever,
Je word gedacheerd ben jah nu ook gedacheetd
Dus ik neem aan dat afspraken die nu gelden blijven gelden .
Ik heb dat op papier staan want met mij. Werktijden kan ik daarna niet bellen ..ze weten dat ik de zorg voor mijn man heb.
Ik wil praten waarom ik niks hoor over de. functie waar ik op gerageerd had en waarom er wel andere voormensen worden aangenomen.
Ik kan nog steeds goed met mijn lg overweg alleen dit zijn beslissing van het hoofdkantoor en ik wil weten waarom .
Ik vind dat niet meer dan normaal dat ik dat mag vragen na weken /maanden .
Ik heb gewoon meer uitdaging nodig en minder lichamelijk werk ik heb heel veel pijn van die 35 procent huishoudelijk werk en ik val ook vaak bijna in slaap.
Als ik een functie had als voorvrouw is minder lichamelijk en meer met het hoofd .
Kantine werk heb ik ook minder lichamelijk oke je moet lopen en veel snij werk maar wel veel minder fysiek zwaar dan wat ik nu doe .
Daarom wil ik in gesprek dus waarom ik niks hoor , en dat ik het werk lichamelijk moeilijk trek .
Alles doet pijn en heb vrijwel iedere dag hoofdpijn.
Ik heb geen zin in weer een burn out .daarom .
Is het nu zo raar dat ik wil weten waar ik aan toe ben ?
En dat ik verwacht dat mijn opleiding gevens kloppen
Als ze van jou opleiding gevens hebben die niet kloppen wil je toch ook dat veranderd word zodat het wel klopt ? .
Blauweelf41 schreef:
13-11-2023 11:55
Is het nu zo raar dat ik wil weten waar ik aan toe ben ?
En dat ik verwacht dat mijn opleiding gevens kloppen
Als ze van jou opleiding gevens hebben die niet kloppen wil je toch ook dat veranderd word zodat het wel klopt ? .
Ik hoop dat je er goed uitkomt met je leidinggevende TO, want het is wel duidelijk dat je nu niet lekker op je plek zit qua werk.
Wat eten we vanavond?
makreel schreef:
13-11-2023 11:58
Ik hoop dat je er goed uitkomt met je leidinggevende TO, want het is wel duidelijk dat je nu niet lekker op je plek zit qua werk.
We zullen zien
Ik zou al blij zijn als ze zorgen dat hun info juist is 🙈
Basisschool niet afgemaakt 🙈 terwijl ik daar juist een jaar langer heb gezeten .
En als dat zo was had ik niet naar vervolg school kunnen gaan .
En ook gewoon mbo 1 en 2 gedaan wat moest van het bedrijf waar ik toen gedacheerd was er niet inzetten
🙈
Ze hebben een totaal onoverzichtelijk niet kloppend beeld en dat ga ik zeker aangeven
Maar volgens mij is niet je leidinggevende maar juist het hoofdkantoor en de jobcoach hier verantwoordelijk voor toch?
Wat kan een gesprek met je leidinggevende hierin dan betekenen?
Zit je niet op de verkeerde plek met je vragen?
Ik vind het bijzonder dat je op het ene topic redelijk foutloos schrijft en in dit topic is het een zooitje
Frankly my dear, I don"t give a damn
debuurvrouw schreef:
13-11-2023 12:19
Maar volgens mij is niet je leidinggevende maar juist het hoofdkantoor en de jobcoach hier verantwoordelijk voor toch?
Wat kan een gesprek met je leidinggevende hierin dan betekenen?
Zit je niet op de verkeerde plek met je vragen?

Heb al vaker geschreven dat de jobcoach hier niks aan kan doen .
Ja mijn leidinggevende,heeft contact met het hoofdkantoor en hij moet doorgeven , dat het hele opleiding verhaal niet klopt vraag mij af waar ze deze info vandaan hebben .
En ik wil gewoon weten waarom ik niks hoor van die functie in ieder normaal bedrijf doe je dat toch ook navragen?
Wij kunnen zelf niet rechtstreeks praten met hoofdkantoor dat moet mijn lg doen
Dus dan moet ik het via deze weg doen
calvijn1 schreef:
13-11-2023 12:21
Ik vind het bijzonder dat je op het ene topic redelijk foutloos schrijft en in dit topic is het een zooitje
Ik vind het bijzonder dat je steeds bijzonder commentaar hebt .
Je vraagt bijv waarom ik wetenschappelijke boeken wil lezen . Omdat ik het interessant vind en meer wil leren .
Ik geef antwoord en krijg vervolgens geen antwoord terug
Maar meer willen leren en gesprekken aangaan, omdat dingen niet goed gaan is bijzonder hier .
🙈
Terwijl ik denk ik kan ook gezellig blijven aanmodderen dat is helpend
Ik weet zeker dat als jou opleiding gevens niet goed waren en je ergens op gerageerd functie, en je hebt na weken niks gehoord , je wil weten waarom.
Of omdat je werkt niet meer aankunt een gesprek zou aangaan

Maar omdat ik nu toevallig een beperking heb ,neuro diversiteit moet ik alles maar accepteren?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven