Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Mal? Heb je al met Man gesproken?
Ik wilde het net vragen, Mal, heb je iemand om nu tegenaan te schreeuwen, huilen, stil zijn? Heb je al met Man gesproken?
Och Mal, wat een verdriet meissie
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ach Malletje, wat ongelooflijk kut voor jullie. Ik had zo gehoopt dat jullie groen licht zouden krijgen...
Nou ja, heb vanmiddag maar wat speelgoedjes gekocht voor Jonathan. Een kleine trampoline en een Nijntje die kan zingen. Even wat afleiding gezocht. M is wel eerder thuis gekomen, was eerst naar zijn werk gegaan maar kwam na een uur weer terug.
Stressed is just desserts spelled backwards
Shoppen helpt altijd wel een heel klein beetje, fijn.

Fijn dat je je even laat horen hier.
Mal: wat verschrikkelijk voor jullie, echt niet te bevatten. Veel sterkte jullie!

Star: verlof nu, eniszins gedwongen begrijp ik? Geniet er toch maar van! Je doet het natuurlijk voor de kleine.
Na lange tijd afwezigheid, toch maar even weer een berichtje.

Ik zit eigenlijk bijna niet meer achter de pc, 's avonds gewoon te moe of het is alweer te laat en moet ik nog tig andere dingen doen.

Kevin slaapt weer erg moeilijk in sinds een aantal weken, dus erg vermoeiend.

Verder druk met huis en dingen uitzoeken enzo. Keuken is besteld, vloertegels en badkamer worden betegeld deze aankomende 2 weken.

Vanmorgen is de fotograaf geweest om ons huis te fotograferen voor de makelaar. Dan komt ie echt te koop te staan! Ik zet wel een linkje op hyves dan, voor de geinteresseerden/nieuwschierigen onder ons
Ooow Mal, wat een tegenslag weer. Getsiederrie. Ik had zo gehoopt dat het mee zou vallen toch nog.

Knuffel!
Hier is het vandaag een goeie dag.

Kindjes waren heeeeeeeel lief vandaag (Sam en Gijs iig, Cas was op kdv) en Sam mag afzwemmen voor B! Jeuheuj!

En ik ben KLAAR met nakijken en punten invoeren. JeuheujTwee!
Nog een prietje van the Bosma-residence:

Diego (neef) en Gijs spelen baby en baby.

Maarja, een baby moet wel een moeder hebben dus vroegen ze Sam om mee te

spelen. Die had geen zin. ('Ik wil even ALLEEN zijn, hoor)

Zegt ze:

'Speel maar dat je papa en mama dood zijn'

Ik vanuit de keuken: 'HEEJ! Dat vind ik niet leuk hoor! Verzin eens iets

anders!'

Het is even stil .....

'Ok, speel dan maar dat je papa en mama op vakantie zijn gegaan en dat ze

jullie zijn vergeten.'

Ja, VEEL beter, Sam. Echt, VEEL beter.

Morgen...

Mal: hoe is het vandaag met je?
Ik ben wat aan het werken en afleiding zoeken op het forum. En straks ga ik nog wel even eruit. Als het stopt met regenen dan.
Mal, wat lees ik? Jezus wat ontzettend kut ( sorry) Maar wat afschuwelijk, ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen. Pff..
Jeetje ik word er gewoon zelf een soort verdrietig van. Jonathan erg ziek en geen kindje meer samen krijgen. Hoeveel verdriet kan een mens aan? Mal kan je er al een beetje over praten met Man? En inderdaad, afleiding zoeken.. * zoekt naar nog meer woorden *
Mal... Hopelijk kun je wat zonnestraaltjes meepikken. Ze zijn er niet veel, maar wel speciaal voor jou!
Mal, zon is onderweg naar jou
Lieve Mal, jeetje, ben er echt ondersteboven van.

Wat ongelooflijk kut. Ik heb er geen woorden voor.....

Eigenlijk wisten we het natuurlijk al een beetje, dat we waarschijnlijk de MMM in zouden moeten, maar doordat er een foutje gevonden was, krijg je toch weer hoop. Hoop dat er toch eens een keer iets een keer goed gaat.
Lieverd, natuurlijk hoop je een keer op positief nieuws. Ik ben echt sprakeloos en zit met de tranen in mijn ogen.
Tuurlijk hoop je dat Mal. En daarnaast is iets verwachten en het ook daadwerkelijk horen een wereld van verschil.

was Jonathan blij met zijn kadootjes?

Ik zou je graag wat zon sturen, maar hier niets anders dan regen. Ik ga een zon voor je opzoeken....

Nou, het beste wat ik kon vinden. Hoop dat er een beetje een glimlach op je mond verschijnt.

Logisch toch ook Mal. Nu is de hoop die jullie hadden weg en dat doet verdomde veel pijn natuurlijk... Heb je met iemand kunnen praten...?
Kokos, bedankt voor je lieve kaartje; dat is nog eens leuke post
Mal, een hele hele grote knuffel! Wat een kaaa uuuu teee nieuws!!! Ik weet ff niet wat te zeggen, ik hoop dat jullie er samen doorheen komen, wat kan een mens hebben....

Star, fijn dat je nu thuis bent en dat je lekker kan gaan genieten. Zijn de harde buiken nu al wat minder?
Suus, nog lekker aan het genieten?

Hel, is het nog gelukt met je apartement? Nu weer een zorgje minder?

Bridges, geweldige opmerking van Ties! Zijn de nieuwe buren er al? En heb je een foto van je tafeltent? hoor ik moet nog steeds beginnen

Kokos, jullie dus gezellige dagen in het dorp, leuk hoor.

Jinny, die paar dagen weg zijn dus wel bevallen. Was dat nu ook zo'n eiland?

Bam, alles kits? Is je keel nu wel wat beter?

Juud, spannend zeg van die (.)(.) verkleining. ik ken ook iemand die het heeft laten doen en er ook erg blij mee is. En nu bij Cas dus al een groot verschil te zien. Fijn.

Naatie, hoe gaat het met het praten van Tobias, heeft de logopedie goed geholpen? En is er al weer werk in het vooruitzicht voor man?

Cin, wat een geweldige prietpraat. Hoe verzint ze het! En bij jou is de vakantie dus ook bijna begonnen, lekker hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven