Ben ik gek?

07-07-2009 19:30 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
1
Ik kan me niet voorstellen dat iemand je voor gek verklaard. Ik vind het persoonlijk alleen maar bewonderenswaardig hoe hard jij gevochten hebt voor je relatie. En dan is natuurlijk nóg erger als je je moet realiseren dat, wat je ook doet, hoe hard je het ook probeert, dat het dan nóg niet lukt.

Heel veel sterkte in de komende periode.
Jeetje, wat een verhaal!

Gek vind ik je niet en inderdaad wat zwieber zegt, bewonderingswaardig hoe erg je je best gedaan hebt om het van jou kant uit te proberen!

Hoe reageert je vrouw er zelf op, als je aangeeft dat je zo niet verder kunt?
Gek is een groot woord, maar liefde maakt blind....want je bent blind voor de fouten die ze maakt. Jij wil een heel andere relatie dan zij wil....want diep in je hart wil jij geen open relatie, dat heb je gedaan om haar bij je te houden...maar het helpt allemaal niet. Dus eigenlijk weet je dat je de conclusie moet trekken: We are not meant to be together....
Ongelofelijk wat jhij allemaal over hebt voor je relatie! Ik had het bijltje er waarschijnlijk al lang bij neer gegooid.

Ik wil je in ieder geval heel erg veel sterkte wensen!
Klein leermomentje:

Niet trekken aan een dood paard.

En:

Niet trouwen en geen kinderen krijgen. Dat scheelt een hoop gezeik.

Succes!
Nee hoor, niet gek. Je liefde voor haar was/is erg groot en je hebt er ongelovelijk voor gevochten. Maar it takes 2 to tango en ik denk dat je jezelf dat nu realiseert.

Veel sterkte gewenst!
Weg!
quote:quattro35 schreef op 07 juli 2009 @ 19:39:

Klein leermomentje:

Niet trekken aan een dood paard.

En:

Niet trouwen en geen kinderen krijgen. Dat scheelt een hoop gezeik.

Succes!

Beetje kort door de bocht! De situatie is nu eenmaal anders en zeer waarschijnlijk ook een bewuste keuze geweest!

Je zit in een knap waardeloze situatie, maar ik zie geen andere mogelijkheid dan uit elkaar te gaan. Je moet voor je eigen geluk kiezen en dat komt echt wel weer op je pad.
Nou inderdaad zeg, ik had al heel lang de relatie kansloos beschouwd. Kan goed begrijpen dat je niet "zomaar" los wilt laten en dat heb je dus ook niet gedaan maar ben bang dat dit nooit kan gaan worden wat jij zou willen voor jullie samen.

Veel sterkte, hoop dat je voor jezelf kiest en daarmee ook voor je kindje. Een ongelukkig ouderpaar wordt een kind zelf ook niet beter van (weet ik).
je hebt je ex gebelt voor bevestiging?
Met een open relatie is het net zoals het krijgen van een kind: niet aan beginnen om je relatie te redden, dan haal je je een hoop ellende op de hals. Alleen aan beginnen als je relatie al heel goed en stabiel is, dan kán het je relatie verdiepen.

Maar goed, jij wilde volgens mij eigenlijk helemaal nooit een open relatie en dit was je laatste redmiddel om je vrouw geen gedag te hoeven zeggen na haar bedrog. Klopt dat?

Welke dieppersoonlijke grenzen wil je de komende 10 jaar weer verleggen tegen beter weten in?

Of is het tijd om op zoek naar te gaan naar dieppersoonlijke wénsen in plaat van grenzen?
je kraakt haar mail?

luistert haar af?
quote:maansa schreef op 07 juli 2009 @ 19:58:

je kraakt haar mail?

luistert haar af?Het vertrouwen is over en weer weg, dat is duidelijk.
Waarom denk je dat je gek bent ?! Omdat je van haar houdt? Omdat je haar stééds weer een kans geeft? Omdat je ondanks alles nog steeds een relatie met haar zou willen aangaan?

Ik denk eerder dat dat liefde is....

Jij moet voor jezelf goed nadenken wat je wilt, kan je haar weer helemaal vertrouwen straks, en de vraag blijft, staat zij er wel nog helemaal achter.

Sterkte met je keuze....
Ik heb het al vaker gezegd maar mijn ervaring: Als je jaloers bent (en dan heb ik het niet over ziekelijk, altijd jaloerse types) is er in 99% van de gevallen een goede reden om jaloers te zijn.

Dus eigenlijk is op dat moment al een zaadje van wantrouwen gezaaid en is het randje van 'controleren en afluisteren' al niet zo hoog meer. Als dan ook ngo eens bevestigd wordt dat je niet voor niks jaloers was....

Gewoon een kutsituatie!!
Nou ja gek is een groot woord, maar wel een beetje ja, ik vind dat je met je laat sollen, en niet zo'n klein beetje ook.

Op het moment dat je haar in bed betrapt met een ander zou een minder gekke (sorry, jouw woord) reaktie zijn dat je dat een naaistreek van je vrouw vindt, dat het getuigt van minachting voor jou en jouw gevoelens, en dat je dat gewoon niet pikt, klaar.

Maar als je juist meegaat in haar rondneukerij door dan maar voor een open relatie te gaan (die jij dus helemaal niet wil zo te lezen) geef je haar een vrijbrief om totaal geen rekening met jouw gevoelens te houden.

Het klinkt allemaal ideaal, zo van ik sta toch helemaal achter je, wil dat je gelukkig bent enz, maarre, als iemand zich neerlegt als deurmatje dan wordt er overheen gelopen.
Je bent niet gek!!! Je houdt gewoon echt enorm veel van deze vrouw, diep in je hart weet je ook wel, dat dit geen gezonde situatie is, maar jij houdt van haar. Je verlegt je grenzen, zo ver dat je er uiteindelijk zelf ongelukkig van wordt, dat kan in mijn ogen niet de bedoeling zijn.

Jij wil nog steeds met haar verder? Je vertrouwt haar niet meer? Wat verwacht je van haar en kan zij dat je geven, zodat jullie beide gelukkig kunnen zijn met de situatie!!!
quote:maansa schreef op 07 juli 2009 @ 19:58:

je kraakt haar mail?

luistert haar af?Dit is vallen over details. Soms heiligt het doel de middelen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
nee hoor het zegt genoeg vind ik
als je dat doet ga je te ver

dus geen details....vind ik
weg
Ik vind het kraken van haar mail en het afluisteren van haar telefoon in dit geval niet opwegen tegen wat zij heeft gedaan. Voor haar is het trouwens alleen maar makkelijk, nu kan ze de schuld tenminste lekker bij hem neerleggen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
tja als er van beide kanten geen vertrouwen meer is......
ik dacht dat alleen mannen zich zo hufterig konden gedragen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven