Napraattopic 167 met geklets, chocolade, kikkers en muizen
maandag 27 november 2023 om 18:37
Beste forummers,
Welkom in napraat 167! De pepernoten editie!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 165:
overig/napraattopic-165-met-geklets-en- ... es/502246#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 167! De pepernoten editie!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 165:
overig/napraattopic-165-met-geklets-en- ... es/502246#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 30 november 2023 om 22:47
*Heel hard aan het duimen*LuciFee2023 schreef: ↑30-11-2023 22:32Ik heb wel een keer leuk nieuws (onder voor behoud, ik durf bijna niet eens echt positief te denken, want gaat steeds fout) maar als morgen mijn wondverband en drain niet te vies zijn mag ik een weekend zonder drain proberen.![]()
Dan kan ik eindelijk beetje uitslapen en hoef ik bijv niet tijdens een sintviering me laten mishandelen boven in de badkamer en dan me beter voor te gaan doen daarna, want huis vol met blije kindervisite.
Partner gaat 2x per dag wond bekijken en verschonen en dan komen ze maandag de boel controleren en dan beslissen of hij eruit mag blijven. Duimen.

donderdag 30 november 2023 om 23:10
Zeiden ze ook wanneer?AllyMcBeal schreef: ↑30-11-2023 23:08Dat zou super zijn Luci!
Ik hoor op tv dat Love Actually weer in de bios komt.![]()

donderdag 30 november 2023 om 23:10
Mijn man hoorde het, ik heb het gemist

https://www.pathe.nl/film/26988/love-ac ... nniversary
I like being a mess. It's who I am.

donderdag 30 november 2023 om 23:14
Leuk hè.AllyMcBeal schreef: ↑30-11-2023 23:08Dat zou super zijn Luci!
Ik hoor op tv dat Love Actually weer in de bios komt.![]()

donderdag 30 november 2023 om 23:25
Ik heb hem laatst op Netflix gekekenAllyMcBeal schreef: ↑30-11-2023 23:16Echt! Iedere keer als ik hoor dat hij op tv is denk ik dit keer kijk ik niet.
Maar het lukt nooit om niet te kijken![]()

vrijdag 1 december 2023 om 04:31
Maar blijkbaar hebben meer mensen dat, ook zonder NAH.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 1 december 2023 om 07:21
Ik duim mee! Dat zou zo fijn zijn.LuciFee2023 schreef: ↑30-11-2023 22:32Ik heb wel een keer leuk nieuws (onder voor behoud, ik durf bijna niet eens echt positief te denken, want gaat steeds fout) maar als morgen mijn wondverband en drain niet te vies zijn mag ik een weekend zonder drain proberen.![]()
Dan kan ik eindelijk beetje uitslapen en hoef ik bijv niet tijdens een sintviering me laten mishandelen boven in de badkamer en dan me beter voor te gaan doen daarna, want huis vol met blije kindervisite.
Partner gaat 2x per dag wond bekijken en verschonen en dan komen ze maandag de boel controleren en dan beslissen of hij eruit mag blijven. Duimen.

vrijdag 1 december 2023 om 08:34
Ik wil je eerder veel succes wensen dan plezier in Valkenburg in het weekend.MrsMorrison schreef: ↑01-12-2023 08:29Nog even werken tot 11.00 en dan een weekendje Valkenburg. Man is ziek dus er gaat een vriendin mee in zijn plaats. Meidenweekend dus! Alleen... ik heb nog nooit met onze nieuwe camper gereden... en ik vind het toch een spannend idee! Wat een zeikerd ben ik!![]()