Hysterisch gedrag
dinsdag 7 juli 2009 om 21:36
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
dinsdag 7 juli 2009 om 21:39
quote:sheera schreef op 07 juli 2009 @ 21:36:
Hallo allemaal,
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...Jullie hebben een paar dates gehad maar zijn nog niet samen uitgegaan? En hoe moet ik me dat flippen voorstellen?
Hallo allemaal,
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...Jullie hebben een paar dates gehad maar zijn nog niet samen uitgegaan? En hoe moet ik me dat flippen voorstellen?
dinsdag 7 juli 2009 om 21:41
dinsdag 7 juli 2009 om 21:43
Meisje meisje meisje toch...
Na een paar dates al roepen dat je van hem houdt???
Wat ik ga zeggen klinkt simpel, en eigenlijk is dat het ook!
HAAL ADEM!!!
Zeg tegen jezelf dat je in een date fase zit, niet in een volle relatie
Je zit dat namelijk ook nog
Jullie zijn aan het aftasten.
Aan het onderzoeken of jullie elkaar leuk genoeg vinden om eventueel misschien in de toekomst samen verder te gaan
Je hebt vast al 100 x tegen hem gezegd dat het je spijt dus dat hoef je hem niet meer te zeggen.
Laat hem maar even gewoon met rust.
als hij je echt leuk vind vergeeft hij je deze misstap echt wel.
Hoor je niets meer van hem is dat niet zijn schuld.
Dan kan je zonder boos op jezelf te worden eens nagaan waarom je zo hysterisch wordt.
Onzeker???
Ga dan daar mee aan de slag, stap niet gelijk vol in een relatie
Wees afwachten...mannen lopen echt wel voor je als ze je leuk genoeg vinden
Echter...je wordt een stuk minder aantrekkelijk als je je voor hun voeten werpt.
Succes
Na een paar dates al roepen dat je van hem houdt???
Wat ik ga zeggen klinkt simpel, en eigenlijk is dat het ook!
HAAL ADEM!!!
Zeg tegen jezelf dat je in een date fase zit, niet in een volle relatie
Je zit dat namelijk ook nog
Jullie zijn aan het aftasten.
Aan het onderzoeken of jullie elkaar leuk genoeg vinden om eventueel misschien in de toekomst samen verder te gaan
Je hebt vast al 100 x tegen hem gezegd dat het je spijt dus dat hoef je hem niet meer te zeggen.
Laat hem maar even gewoon met rust.
als hij je echt leuk vind vergeeft hij je deze misstap echt wel.
Hoor je niets meer van hem is dat niet zijn schuld.
Dan kan je zonder boos op jezelf te worden eens nagaan waarom je zo hysterisch wordt.
Onzeker???
Ga dan daar mee aan de slag, stap niet gelijk vol in een relatie
Wees afwachten...mannen lopen echt wel voor je als ze je leuk genoeg vinden
Echter...je wordt een stuk minder aantrekkelijk als je je voor hun voeten werpt.
Succes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 7 juli 2009 om 21:52
dinsdag 7 juli 2009 om 21:53
quote:2Italy2 schreef op 07 juli 2009 @ 21:48:
Ik ben ook nieuwsgierig...wàt deed je dan. Haren uit je hoofd trekken, kotsen over zijn schoenen, flauw vallen, met hoofletters gillen, wàt????Nee zo erg was het niet,mijn vriendin kwam langs en toen zag ze hoe overstuur ik was en toen heeft ze hem gebeld en hij is direct langsgekomen.ik wilde me op gaan maken en hij zei dat we niet gingen dus ik heb gehuild.
Ik ben ook nieuwsgierig...wàt deed je dan. Haren uit je hoofd trekken, kotsen over zijn schoenen, flauw vallen, met hoofletters gillen, wàt????Nee zo erg was het niet,mijn vriendin kwam langs en toen zag ze hoe overstuur ik was en toen heeft ze hem gebeld en hij is direct langsgekomen.ik wilde me op gaan maken en hij zei dat we niet gingen dus ik heb gehuild.