Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
quote:mikado123 schreef op 20 juni 2009 @ 13:03:

[...]

Ik denk dat ik dat was. Je kan per pagina een pdf print aanmaken. daarvoor moet je wel een pdf print geïnstalleerd hebben (http://www.cutepdf.com/ of http://www.pdf995.com/ zijn volgens mij wel goede. ik gebruik de laatste). Vervolgens selecteer ik de hele pagina (met CTRL-A) en zeg print (CTRL-P). je moet dan een bestandsnaam opgeven en het wordt als pdf opgeslagen. Advertenties en de achtergrond wordt bij pdf995 in ieder geval niet meegenomen.

Het wordt dus per pagina een pdf. Om pdf's samen te voegen heb je iets adobe acrobat nodig.

Wat ik zelf gemaakt heb, is een scriptje dat dit voor elke pagina automatisch doet. Handmatig is het ook goed te doen hoor. iets meer werk dat wel.

ALs je nog meer vragen hebt hoor ik het wel.Bedankt voor de duidelijke uitleg.
reclame
quote:Yamuna schreef op 21 juni 2009 @ 14:19:

reclame

Bedankt!

Er is al wat aan gedaan.
Thanks Mikado, ga ermee aan de gang!
Ik heb het verder nog niet opgezocht...maar is het nu nog steeds de bedoeling dat we een nieuw topic openen als we bijna aan de 5000 berichten zitten?
quote:Lalie schreef op 26 juni 2009 @ 21:03:

Ik heb het verder nog niet opgezocht...maar is het nu nog steeds de bedoeling dat we een nieuw topic openen als we bijna aan de 5000 berichten zitten?Ja, dat is nog steeds de bedoeling.
quote:Viva Angel4 schreef op 27 juni 2009 @ 08:19:

[...]

Ja, dat is nog steeds de bedoeling.Ok, dank je wel! Dan moeten we dat maar eens gaan regelen
Topic eFFFe kan gesloten worden, we schrijven op een andere plek verder.
quote:jusa schreef op 29 juni 2009 @ 22:49:

Topic eFFFe kan gesloten worden, we schrijven op een andere plek verder.Done.
Sinds een tijdje is mijn avator spontaan verdwenen, ik krijg er ook geen nieuwe meer op. Enig idee wat het kan zijn?
quote:Zitah schreef op 02 juli 2009 @ 11:18:

Sinds een tijdje is mijn avator spontaan verdwenen, ik krijg er ook geen nieuwe meer op. Enig idee wat het kan zijn?

Geen idee.

Dit soort dingen kun je het beste hier melden:

Meld hier alle forum-bugs!
Lieve Angel of Mod, mag het topic door mijzelf gestart: mijn leven met een kind dat wéér kanker heeft, ajb samen worden gevoegd, met een beetje uitleg waarom, met mij oude topic. Goddank heeft Iris ( vooralsnog) geen recidief ( en dat blijft wat mij betreft OOK zo) dus vind ik de topic titel totaal niet passend meer en eigenlijk ook wel heftig en stuitend en contronterend. Ook voor mensen die nieuw in komen vallen vind ik het redelijk misleidend en dat wil ik alleszins voorkomen. Dankjewel alvast. Met heel veel vriendelijke groeten vanuit een tropisch groningen: Zoyla
Dit vind ik nou de beste reden om een topic te verwijderen.

Hoera voor Iris
quote:Zoyla schreef op 03 juli 2009 @ 16:38:

Lieve Angel of Mod, mag het topic door mijzelf gestart: mijn leven met een kind dat wéér kanker heeft, ajb samen worden gevoegd, met een beetje uitleg waarom, met mij oude topic. Goddank heeft Iris ( vooralsnog) geen recidief ( en dat blijft wat mij betreft OOK zo) dus vind ik de topic titel totaal niet passend meer en eigenlijk ook wel heftig en stuitend en contronterend. Ook voor mensen die nieuw in komen vallen vind ik het redelijk misleidend en dat wil ik alleszins voorkomen. Dankjewel alvast. Met heel veel vriendelijke groeten vanuit een tropisch groningen: Zoyla

De topics zijn samengevoegd.

Groeten uit een tropisch Vila Balconia
Hallo Angel,

In het topic 'Welke kinderwagen voor baby' heeft een bedrijf vanochtend een oproep geplaatst, ze zoeken deelnemers voor een kinderwagen-onderzoek. Lijkt me niet de juiste plek voor dat soort berichten.

Panda
quote:Panda schreef op 06 juli 2009 @ 10:45:

Hallo Angel,

In het topic 'Welke kinderwagen voor baby' heeft een bedrijf vanochtend een oproep geplaatst, ze zoeken deelnemers voor een kinderwagen-onderzoek. Lijkt me niet de juiste plek voor dat soort berichten.

Panda

Beste Panda,

Volgens mij heeft Wink het zelf al weggehaald.
Hallo Angel,

Wil je het topic Niet zomaar zwanger...?? weer sluiten, aangezien ik toch spijt heb deze geplaatst te hebben (ook gezien de negatieve reacties, waar ik juist niet op zat te wachten).

Bedankt
quote:Viva Angel4 schreef op 06 juli 2009 @ 13:41:

[...]

Beste Panda,

Volgens mij heeft Wink het zelf al weggehaald.Ik zie het!
quote:Syllekuh79 schreef op 07 juli 2009 @ 09:33:

Hallo Angel,

Wil je het topic Niet zomaar zwanger...?? weer sluiten, aangezien ik toch spijt heb deze geplaatst te hebben (ook gezien de negatieve reacties, waar ik juist niet op zat te wachten).

Bedankt

Huh, welke negatieve reacties ??????

Sorry, maar ik vind je echt een zeurkous, laat dat topic nou maar gewoon staan, misschien hebben andere dames wel behoefte om er over te praten, dan wel met of zonder jou.
Oh ben nieuwsgierig nou, waar staat ie?
quote:Syllekuh79 schreef op 07 juli 2009 @ 09:33:

Hallo Angel,

Bedankt

Beste Syllekuh79,

Een topic wordt niet verwijderd omdat de antwoorden niet zijn wat de gene die het topic opent verwacht. Als een topic geopend wordt, kun je allerlei reacties verwachten, dat is de aard van een forum.
Ligt het aan mij of is de lay-out nu gewoon om te huilen? Ik bedoel; per pijler ziet het er heel rot uit. Eenmaal in het onderwerp wat je aanklikt, is alles weer normaal.
quote:Mirjam762 schreef op 07 juli 2009 @ 19:54:

Ligt het aan mij of is de lay-out nu gewoon om te huilen? Ik bedoel; per pijler ziet het er heel rot uit. Eenmaal in het onderwerp wat je aanklikt, is alles weer normaal.

In Firefox ziet het er niet raar uit.

Maar ik weet dat ze bij de techniek hard aan de problemen aan het werken zijn.
Bij firefox ziet het er ook heeel raar uit hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb op mijn werk Firefox en daar was de layout hetzelfde als nu met de IE. Niet goed dus....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven