we gaan Vrolijk verder!

01-05-2007 10:21 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
we zouden in de openingspost iets zetten om te onthouden, maar wat?
Ook ik vond het echt heel gezellig gister en het eten was echt zooo lekker allemaal! Ik heb echt samen met Lien geloof ik wel 4 keer bord opgeschept. Alles was echt heerlijk. De kindjes waren echt zo schattig en leuk om ze weer te zien. Jammer dat er een paar niet bij konden zijn.

Meave, hoe heb je het vandaag gehad? Marikenloop overleefd? Ik vond je kraamcadeaus echt zo leuk creabea!

Pimpel, echt de laatste loodjes dus? Spannend meid en maar goed idd dat je niet 6 uur heen en weer in de trein hoefde te zitten. Maar wel meldplicht he?

Athena ook aan de meldplicht! Al een tijd niets van gehoord en hoop dat alles goed is daar?

Pebbles, apart he dat het weer zo warm word? Kefpep dus geterroriseerd door een miauwkat? ;)

Argh, kinderen hier zo irritant samen! Blegh..ga weer eens politieagent spelen. (reminds me, Nippo weer beter?)
Was Nipman niet jarig vandaag? Zo ja, dan gefeliciteerd Nippo!
Ik ging hier om half 4 nog met stralend weer de deur uit naar zwemles. En kom vervolgens zwembad uit, bakken uit de hemel! Maar even gewacht want op de fiets. Maar goed, berichten zien er verder goed uit dus.

Spitsuur hier. er moeten pannenkoeken gebakt en gegeten en Kefpep moet nog uit. Pebbeltjes kijken teevee, die laat ik maar even zitten. GP kan me op mobiel bellen als nodig, en dan kan ik even snel hond uitlaten.

Pebblo nu thuis was handiger...
Dropje, op Overige op het wat eten we vandaag topic wil men je recept voor de Griekse kaastaart weten .

Pebbles, dat wordt zeker een klein rondje voor Kefpep? ;)
Ik heb een neefje! Hardstikke leuk en hij is helemaal kerngezond en wel en in een Meave tempo geboren (2 uur). Maar...ik vind de naam echt zooooo erg :$
Wat leuk Vroljk, gefeliciteerd! Enne, ze lezen hier toch hopelijk niet? Mail hem eens even, ik ben wel benieuwd.... Was het hun eerste?

Bedankt voor de felicitaties, en ik ben weer op de been (nog niet echt in topconditie, maar wel een stuk beter). En het klinkt heel gezellig!
Gefeliciteerd Vrolijk. En jij ook Nip!

1:08:10. Er zijn zo'n 400 mensen ná mij gefinished. :D
Vrolijk, gefeliciteerd! Ben natuurlijk wel heel benieuwd naar de naam. Het zou zomaar dezelfde naam kunnen zijn als die van mijn neefje :D. En dan kan ik je zeggen: na een paar dagen ben je gewend ;).

Meave, echt respect voor jou!
Ehhh.... ik vind het een leuke naam :$
Meave, ik vind het knap!

Nippo, van harte met Nipman nog. You've got mail..
quote:

Ehhh.... ik vind het een leuke naam :$

Echt?????????????????????????

Ik pleur bijna omver! Maar ok, ik gooi het maar in zelfde categorie van bloemschikken ;)
Ik zal m eens op ak zetten.
Ik ben errug benieuwd!
Nee, ik vind hem niet mooi. Ik ken ook al een kind dat zo heet maar dan zonder de e en toen (een paar jaar geleden) vond ik het ook al niet mooi. Ik vind het te Duits, te hard en koud, te hardrockerig (komt natuurlijk door die zanger) ofzo.
Wat is er dan zo erg aan? Ze vonden hem zelf blijkbaar ook leuk, en kind 1 heeft toch ook een leuke naam (hoewel ik de naam van kind 2 denk ik leuker vind).
Hahaha Morrie, nu is hij niet moeilijk meer te raden. Zonder e vind ik het ook niets trouwens, met e wel.
quote:

Wat is er dan zo erg aan? Ze vonden hem zelf blijkbaar ook leuk, en kind 1 heeft toch ook een leuke naam (hoewel ik de naam van kind 2 denk ik leuker vind).

Kind 1 heeft echt een geweldige naam!

Ik vind het echt een ordi naam in categorie Priscilla, Jeffrey, Brian etc
Hoe heet kind 1 dan?
quote:Hahaha Morrie, nu is hij niet moeilijk meer te raden. Zonder e vind ik het ook niets trouwens, met e wel.Dat zal toch wel meevallen? Dat komt denk ik doordat je de naam weet.
quote:

Hoe heet kind 1 dan?

Staat ook op ak
O ja, naam 1 vind ik heel mooi en van een heel andere orde dan naam 2.

Brian vind ik trouwens een redelijk leuke naam, helemaal niet zo ordi als bijvoorbeeld Jeffrey of Ricardo (ik noem maar een dwarsstraat).
Ik vind naam 1 ook superleuk.  Ik vind Wesley eigenlijhk ook wel in die categorie vallen....Gelukkig heeft iedereen eigen smaak toch?
Ja, Wesley idd ook. Maar dat vind ik dan toch nog minder erg. Er zit nog een soort van zachte klank in die ik mis bij een naam als Ricardo.
quote:

Ja, Wesley idd ook. Maar dat vind ik dan toch nog minder erg. Er zit nog een soort van zachte klank in die ik mis bij een naam als Ricardo.

Zie ak, story continues..
Grappig Vrolijk, die andere namen die jij noemt vind ik verschrikkelijk, maar ik vind deze naam helemaal niet van dat soort. Ik vind hem wel chique, de chique variant van de omgekeerde medeklinkers zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven