Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Ja, we deden mee Mifs! Goed he? Heerlijk geslapen en Liz eindelijk ook beetje uitgerust. Fijn hoor!

Pammie, zit je al tussen het grut? 18 kleuters... en dan vond ik dat ik een zware ochtend had (afscheid van oudste kleuters en juf, regenbui, jengelend Belletje etc.) Zijn je uitnodigingen al af?

Hier is het vanochtend de ochtend van de rare berichten. In mijn mailbox (via blad waar ik voor columneer) een onduidelijk verzoek of ik contact met een bedrijf wil opnemen dat wil dat ik ga meewerken aan een nieuwe consumentenportal. Op mijn blog een reactie van iemand die zegt dat Lizzy misschien naar een paragnost moet om de entiteiten uit te drijven en op een andere blog een link naar foto's van Britney Spears en de vraag 'of ik daar wel eens mee vergeleken word'.

Verrassend allemaal!
britney spears? het moet niet gekker worden..

missschien is een paragnost ook wel iets voor Limoen, die kan wel een paar entiteiten kwijt denk ik..
quote:citronella schreef op 08 juli 2009 @ 11:10:

missschien is een paragnost ook wel iets voor Limoen, die kan wel een paar entiteiten kwijt denk ik..
Was wel een leuke aanbieding, dat vage mailtje, (column op internet, financiele sector) maar ik heb het niet gedaan; tijdnood!
quote:citronella schreef op 08 juli 2009 @ 11:10:

Ik ben een rotmoeder. Ik spring niet meteen op als de freule een probleempje heeft. Lekker dan.

Ik heb koppijn. 18 kleuters was wellicht een tikje too much. Mannie is druk, er speelt een vriendinnetje hier en Mini loopt te zagen over haar verkleedjurk. Ik heb ernstig behoefte aan een zen-momentje voor mij alleen.

Oh. Mannie gaat naar boven, waar de dames al zijn. Ik ga uitnodigingen knippen en hopen dat je daar zen van wordt.
Uitnodigingen zijn klaar maar ben niet erg zen nog. Hoofdpijn is ondanks 2 paracetamol ook nog niet weg. Kinderen kregen slaande ruzie, met Peter Pan op zijn ze tenminste stil

Maar, uitnodigingen zijn wel erg leuk geworden al zeg ik het zelf.
Kij, dat is tenminste een positief punt. ik denk dat er wat entiteiten rond je heen zweven, Pam, waardoor je wat minder Zen bent. Zal ik even voor medium spelen en je entiteiten vriendelijk verzoeken weg te gaan?

is het te merken dat ik wat melig ben? en dat ik vind dat de werkdag wel klaar is? had net wel een vermakelijk gesprek met een industrie-mannetje die het niet eens was met het feit dat we zijn middel niet zomaar aan zwangere vrouwen lieten voorschrijven, maar daar tenminste nog een waarschuwing aan koppelen. hij was heel verbolgen dat ik het niet stante pede wilde aanpassen. duh.
Wat ben je toch vreselijk flauw Sok

Wij waren uitnodigingen rondbrengen. Duurde wat langer omdat Mini en Mannie bij beste vriendje gingen spelen waar zusje toekomstig klasgenootje van Mannie is, beste vriendinnetje van Mini was er en moeder is een oud-studiegenootje van mij. Dus daar bleven we hangen. Gezellig!

Gelukkig had ik vanmorgen al gekookt dus dat is een kwestie van opwarmen.

Hoofdpijn is nog steeds niet weg maar gelukkig had andere moeder er ook last van. Het ligt niet aan mijn tolerantiegrens
Dank voor het gezellige schrijven. Ik zit me namelijk op een vliegveld te vervelen, maar wel een met gratis wireless internet. Beter dan die dure hotelkamer van vorige week, waar je dan ook nog het internet moest betalen (wat vervolgens niet werkte).

Ben helemaal bij. Moest denken over het woord Amanachtige (duurde echt lang voor ik de Arabische sferen achter me had gelaten).

Es, ik zou ook niet meer terug gaan. Of misschien wel, om te zeggen wat ik er van vond (maar dan alleen net als jij nu). Je kunt kinderen heel makkelijk iets aanpraten, en daar schieten ze niets mee op. Volgens mij is het eigenlijk ook niet zo heel relevant wat de oorzaak is, bovendien weet je die al. En voor wat betreft de oorzaak van de tics is ze niet deskundig lijkt me zo. Ik ben trouwens wel benieuwd naar je gesprek.

Mannie in maat 92 Pammie? Goh, Nippa draagt minstens 104. En 18 kleuters vind ik moedig.

Ik ga eens lezen over de entiteiten.
Belachelijk verhaal. Ik zou eerder aan een orthopedagoog denken.
Waar zit je dan Nips?

Dus nu is het klusje uitnodigingen geklaard, Pammie? Nu nog bedenken wat je op het feest gaat doen?!
Jep, uitnodigingen zijn klaar. En feestje weten we al; naar recreatiegebiedje hier in de buurt; meteen om 12 uur uit school meenemen, picknicken daar, cadeautjes uitpakken en lekker spelen. Er is een zwemwatertje, een gigaspeeltuin en een voetbalveldje. Dan krijgen ze nog een ijsje en is het weer mooi geweest.

Nip, waar zit jij je dan te vervelen?

Ik ben een multitask miracle: er kwam nog een spel mee naar huis wat schoon moest. Ik heb de kinderen in een bad met veel schuim en 2 schuursponsjes gezet en dat spel erbij gegooid. Schone kindertjes, schoon spel
Je doet me denken aan Pippi Langkous die schoonmaakte al schaatsend op borstels!

Liz sliep al kwart voor negen. Ik had een smoesje bedacht waardoor ik nog even boven moest zijn en toen viel ze al vrij snel in slaap mooi man. Ze zei ook dat hoofdpijn iets minder was vandaag en ze trekt bijna niet meer met haar nek. Ze is ook helemaal in love met haar krullenkaart. Ik ben blij!
Goed man!

Mini was nog even aan het zeuren; ze had honger. Ik heb er volledig onverantwoord nog een kwarkje ingeduwd. Daarna was ze bang en wilde ze het licht aan. Ook gedaan en toen was het stil. Wel alleen, dat wel. Voor ze ging slapen heb ik haar benen nog een hele tijd liggen aaien, vond ze heerlijk.
Ik heb trouwens nog steeds hoofdpijn en zelfs paracetamol nummer 3 helpt niet. Ik denk dat ik maar gewoon in mijn schone verse bedje ga liggen.
Ik heb net een mooi huis gezien, hier in het dorp. Ga afspraak maken. Vraagprijs is wel een beetje hoog maar in huidige markt en gezien het feit dat die mensen in scheiding liggen is daar wellicht nog wel wat aan te doen.
En jullie huis kwijt raken Pammie, wat verwacht je daar van? Wel spannend om te gaan kijken hoor!

Schoonmaken klinkt gezellig en de mails van Es bizar. Veel verder ben ik nog niet bij.

Mijn kindjes waren druk door slecht weer en wilden vermaakt worden. Verder deadlineweek op werk, dus veel thuis gedaan.

Eens kijken waar jullie het verder over hebben gehad.
Oh ja, ons huis moet ook nog weg
Echt nog niet aan gedacht???
Tuurlijk wel. Maar we gaan alleen nog maar kijken hoor, we hebben het nog niet gekocht.
Ik ga nu trouwens wel echt naar bed. De keuken is nog een zooi maar ik heb morgen vrij (vrijdag wel werken). Morgen weer een uurtje met 18 kleutertjes. Hopelijk zijn ze wat kalmer dan vanmiddag.

Byebye girls.
Ik lig al in bed, maar wilde nog even bijlezen.

Zou zelf niet snel ons huis te koop willen zetten nu. Veel van onze soort duurt errug lang nu en daar zou ik onrustig van worden. Gelukkig wil ik niet weg, dat scheelt kopzorgen .

Mijn ogen vallen dicht, dus ik ga ook slapen. Succes morgen Pammie!

Oh ja...varen...leuk! Ik heb zaterdag afternoon tea in Sokstad gedaan en zag allemaal gezellige bootjes langskomen en zag ons ook al helemal gaan!
Snurkze allemaal!

Ik had net de buuf op visite dus wijntje gedronken. Ga nu nog ff lezen en dan misschien slapen. (Het is een idee!)
ik ga ook maar eens naar bed.

trusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven