Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
En nu ligt ze weer in haar eigen bed.

Mannie vanmiddag:'Mama, ik wil heel hard door die plas rijden. En dan gaat het water weer omhoog, en als de wolk dan te zwaar is gaat het weer regenen.'

Het is weer feest hier. Pluis wil gewoon niet aan de slaap toegeven. Hij blijft maar stuiteren - en krijsen. Heel zielig, maar voor mezelf vindt ik het ook niet zo fijn, want ik moet ondertussen iets doen waar ik me echt op moet concentreren en dat lukt niet zo erg.

Toneelspelende Pammannie klinkt schattig.
Hmmm. Pluis is redelijk hardnekkig. Wat doe je nu dan? Laat je hem gewoon liggen? Mini heeft zo'n periode gehad na een vakantie en toen zijn we heel strikt om de 10 minuten naar boven gegaan, aai over de bol, lekker slapen schat en weer weg. Na 3 dagen was het klaar met het gefeest.

Mannie was Heel Erg Druk vanmiddag, hij stortte helemaal in met eten. En hij zag zijn kans schoon met mama alleen. Vond mama niet erg, ik heb lekker gedaan of hij weer mijn kleine ventje was
Nou zeg. Waar zijn jullie nou?
Wat je doet met zo'n hardnekkig kind? Tsja, ik ben dus van de iedere 10 minuten erheen, kind kalmeren en weer weg, maar man is er uiteindelijk weer naast gaan zitten. Daar ben ik dus niet blij mee, dat de boodschap nu toch weer geweest is dat papa wel naast 'm komt zitten als hij lang genoeg krijst.

Het werd er wel rustig van, dus ik heb nu in elk geval mijn klusje af...
Ik kom alleen even heel gauw gedag zeggen, morgenochtend vroeg weg, vandaag geen tijd gehad en nu zijn mijn ouders er, die het weekend oppassen, dus tot na het weekend.
Bij Mini was het een kwestie van doorbijten. Ze was toen net zo oud als Pluis. Ik heb echt jankend beneden gestaan omdat ze zo door het lint ging maar goed, het hielp uiteindelijk wel. Je kalmeert niet, want dat is ook aandacht. Je laat alleen even zien dat je er wel bent.

Ik snap overigens wel dat je er naast gaat zitten hoor. Hebben wij toen ook heel lang gedaan. Tot Mini om 11 uur nog vrolijk heen en weer sprong door haar bed.

Vanmorgen gingen we weer oefenen met de oudste kleuters en ik vind het zo grappig hoe sommige kinderen zich gedragen. Degene waar je het het minst van verwacht blijken zich geweldig in te leven in hun rol, onthouden meteen hun tekst en zijn helemaal in hun element en de bravoure types krijgen er niets anders dan gefluister en gegiechel uit, als ze al weten wat ze moeten zeggen. Als ik nu de klas in loop heb ik een hele horde kinderen achter me aan, want we hebben Een Geheim samen

Anyway, man is naar boven en braaf vrouwtje gaat volgen. Moet morgen werken, raar. Ben helemaal uit mijn ritme.

Trusten!
Heel veel plezier Citro! Geniet ervan!
Pammie, kalmeren is niet meer dan kind weer horizontaal leggen. Hij komt namelijk niet meer op het idee dat hij weer zou kunnen gaan liggen als hij helemaal over zijn toeren is, en staand in bed slaapt het zo lastig. Na een paar keer herhalen (om die tien minuten dus) blijft hij wel liggen.

Citro, veel plezier!

Weltrusten allemaal.
goedemorgen!

Ik ben een beetje duf en ziekig sinds gisteren, hopelijk van korte duur. Kinderen waren gisteren ook niet in vorm (en dan druk ik me eufemistisch uit ). Maar goed, nog 1 dag zien door te komen, 1 cursus geven en dan is het weer weekeinde (mét A-man grotendeels thuis!)>

Citronella, heel veel plezier!!!

Miffy, wat balen van spokende/ketende Pluis. 10 minuten methode is officieel zonder enige aandacht inderdaad, zelfs zonder aankijken. Ik ben er niet goed in. Nu pas bij Maby kan ik een aftreksel toepassen (daar heb ik dus 2 kinderen voor nodig gehad) . Ik ging er dus altijd naast zitten en liedjes zingen (dat liedjes zingen was ook wel enige wat ik deed, verder niet terugleggen enzo), maar hier was dat gelukkig altijd maar een paar keer nodig en dan gingen ze daarna weer gewoon slapen.

Pammie, wat grappig van die kleuters. Wanneer is de uitvoering? En hoe bevalt je werk? Ben je al een beetje gewend?
Bij wijze van zeer grote uitzondering vanaf mijn werk, maar ik wou toch nog even POEK en Sokfamily feliciteren met de VIERDE verjaardag van Poekse!

Het weer werkt niet mee, maar het wordt vast een hele feestelijke dag!
dank je wel, Anky; wat attent! vrouwtje was helemaal echt jarig en helemaal blij met de cadeaus. ook geen gedoe op de creche; is ook wel eens fijn!

Hiephiep voor Poek!

Ik heb net een topic geopend, jullie mogen raden welke

Nu ga ik nuttig zijn. Bye!
Hoera, Sok! Veel plezier met je jarige dochter vandaag!
quote:Pammie schreef op 10 juli 2009 @ 09:20:

Ik heb net een topic geopend, jullie mogen raden welke

Ik heb valsgespeeld, kan je niet helpen.
HIEPERDEPIEP HOERA voor Poek!! Een heel fijne dag met veel kadootjes gewenst!

quote:Ik heb net een topic geopend, jullie mogen raden welke Zeker niet op de kinderpijlert dan, want ik vind hem niet. Heb geen tijd om elders te zoeken, nu eerst kind 3 uit bed halen, kind 2 uit school halen. Dan naar huis, daarna kind 1 uit school halen en dan naar zwemles. Daaaag.
Wat een leuke dag heb jij Koek

Het ging over ijsstokjes en ik heb ze gevonden. De hobbywinkel in de stad heeft ze.
Hieperderpiep hoera voor Poek. Gefeliciteerd met je vierde verjaardag!

Hartelijk gefeliciteerd Poek en Poekfamilie! Dat het maar een mooie dag mag worden. Wat schrijven we hier eigenlijk al lang, dat de kinderen om die het begon al naar school gaan...
dank jullie wel! en idd; wat schrijven we alweer een eeuwigheid. en aan de ene kant lijkt alles heel snel te gaan; aan de andere kant is er natuurlijk ook heel veel gebeurd. zit nu in de trein; heb even een paar uurtjes opgenomen. is wel leuk op de verjaardag zelf. en wie weet kan ik vanavond eens op tijd naar bed.....
Van harte met Poek, Sox! Is 't een gezellige middag geworden? Of lig je al op bed.

Pam, leuke AV! Lijkt op jurkje van Bel! :-)

Wat een stomme broek heeft de dame hiernaast aan zeg. Werkelijk geen pan. Ik snap niet dat je in zoiets gefotografeerd wil worden.

Ik ga zo wandelen, duimen jullie dat het droog blijft?

Hier een lekker weekend voor de boeg; Paul en ik zouden morgen gaan tennissen (tournooi van Paul zijn werk) dus had ik geregeld dat de kinderen naar mijn ouders zouden gaan. Ik zou ze vanmiddag brengen.

Maar toen ging Paul door zijn rug en kondigde Liz aan dat ze niet wilde logeren. We besloten het tennis af te zeggen en Bel naar mijn ouders te brengen. Lekker weekendje alleen met Liz. Vervolgens kondigde Liz vanmorgen aan (na wederom een probleemloze nacht) dat ze toch wel bij oma wilde slapen. Aldus heb ik vanmiddag de kletsen samen naar mijn ouders gebracht en opeens hebben Paul en ik het huis tot zondag voor ons alleen. Goh. Naar.

Direct hierop heb ik mijn vriendin F. uit A. gesmst dat ik morgen kom winkelen en bij haar blijf slapen en toevallig had ze niets op de planning dus nu ga ik morgen met de trein naar F. uit A. en blijf daar slapen. Dan haalt Paul me weer op zondag als we de kinderen gaan halen. Erg leuk winkelen en logeren met/bij F. maar het komt er nooit van dus meestal komt zij hierheen (geen man, geen kinders).

En vanavond is - na wandelen - borrel/blijkletstijd met man en morgen lekker uitslapen.

Ik hoop dat jullie niet al te jaloers zijn, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ben gewoon blij (en ik ook een beetje verrast) met de situatie.
Ik ben wel al te jaloers, maar het is je gegund. Goed van die fysio trouwens, en het plan de campagne klinkt prima.

Hier weer eens een wakkere baby, is standaard tegenwoordig. Hij slaapt een half uurtje en gaat dan keten.
Met zo'n weekend voor de boeg kun je wel een regenbuitje hebben Es (ikbenniejaloerikbenniejaloersikbenniejaloers ).

Hier liggen ze erin thank god. Helemaal hyper van het moe zijn. Mini heeft net een voorstelling gegeven op kinderenvoorkinderenliedjes, echt heel snoezig

Nu even snel opruimen en dan naar bed. Heul saai maar ik heb echt wat bij te slapen.
Ik ben he-le-máál niet jaloers,maar uiteraard is het je van harte gegund. heb je ook wel verdiend na de laatste tijd (en anders ook wel)

lekker dan, zo'n keetbaby, Nippo; succes ermee! En hoe is het met de keetpeuter van Miffy?

welterusten, Pam!~Wij gaan ook op tijd; ik kon vanmorgen mijn ogen nauwelijks open houden en ik heb een tekst 3 keer moeten lezen voordat ik wist wat er stond. en we moeten nog het hele weekend.

Poek heeft vanmorgen een barbie een knutseltoren, een Winnie-the-pooh wekker en Dora-loco gekregen en was werkelijk de koning te rijk. Alleen noemt ze de barbie consequent Mega-mindy

Op de creche is ze ook aardig verwend en was het erg leuk geweest.

Gisteren werd mijn zus 40. omdat haar man dit jaar ook 40 wordt en ze dit jaar eveneens 12,5 jaar getrouwd zijn, wilden ze dat in één keer vieren en er gisteren niets aan doen. Haar man had echter een verrassingsetentje georganiseerd, waar ze echt niets van wist. ze dacht dat ze met haar ouders en schoonouders ging eten, maar er zaten nog een groot aantal vrienden. Ze was echt stomverbaasd en echt superblij, was erg leuk; werd er zelfs emotioneel van. eten was erg lekker en het was erg gezellig.

Manlief had een tijdje terug aan haar gevraagd wie er het dichtstbij haar stonden en de mensen die ze opgenoemd had, heeft hij uitgenodigd. daar was ik dus bij, maar mijn oudste zus niet. Vond dat wel een beetje pijnlijk en weet niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan. Mijn moeder en ik hebben maar bedacht datv we haar niet vertellen dat ik er ook bij was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven