Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Beide topics zijn verdwenen, merci!
Volgens mij is dit reclame?!:

Fotoshoot
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Reclame gesignaleerd in het topic Fotoshoot
Hoi Vief,

Ook reclame in het topic over "mooie horloges"
Na enig nadenken heb ik besloten om het topic over de Prins Hendrik kliniek te verwijderen. Helaas vond iemand het nodig om een heel belasterende posting te plaatsen, het soort dat absoluut niet is toegestaan. Daarnaast is het topic verworden tot 1 grote reclamezuil, en dat is evenmin de bedoeling. Voor ervaringen met botoxinjecties e.d. kan een algemeen topic worden geopend, maar mijd het noemen van klinieken als het gaat om waarde-oordelen en die van artsen in het algemeen svp.
Topics 'fotoshoot' en 'mooie horloges' zijn verwijderd, merci voor het signaleren.
Mary100 prijst in minimaal 4 posts heel onopvallend steeds dezelfde winkel/onlineshop aan: oa hier
uhhh
quote:Schravelvot schreef op 02 juli 2009 @ 23:58:

Mary100 prijst in minimaal 4 posts heel onopvallend steeds dezelfde winkel/onlineshop aan: oa hierThnx! Ik had ze al verwijderd, maar nog niet hier gemeld.
Zie dit topic: Crocs kopen in USA: waar en hoe hoog zijn de (verzend)kosten

Orangeorders (net lid, 1 posting) maakt hier reklame voor eigen website
Haha. Een spammert die zichzelf vast meldt bij de moderator. Dat vind ik nou humor
is idd wel handig zo

minder is dat ie nu in meer topics aan het spammen is
quote:Macy2 schreef op 07 juli 2009 @ 14:42:

is idd wel handig zo

minder is dat ie nu in meer topics aan het spammen isInderdaad heel irritant. En dan zijn er nog van die sufferds die er een schepje bovenop doen door zo'n bericht te quoten.
Hahahahahahaha

Bedankt!! Je neemt ons werk uit handen!

Trouwens als mijn man dit

aan zou durven doen dan zou ik hem verbannen uit de slaapkamer, zou pas terug mogen na rituele verbranding van het gedrocht!
Ja, dat vind ik echt.
Volgens mij is dit ook niet de eerste keer dan meneer/mevrouw Directondergoed hier komt spammen...
Beste Angel3,

Er staat hieronder nog steeds een link naar die onderbroekenwebsite!
Beste Angel3,

Er staat hieronder nog steeds een link naar die onderbroekenwebsite!
De angel heeft dit vast nog niet gelezen, wat wel jammer is want deze spammert heeft slechts 3 berichten geplaatst die nu al dagenlang op het forum staan waardoor hij dagen lang gratis heeft kunnen adverteren...
quote:Magdalene010 schreef op 08 juli 2009 @ 18:58:

De angel heeft dit vast nog niet gelezen, wat wel jammer is want deze spammert heeft slechts 3 berichten geplaatst die nu al dagenlang op het forum staan waardoor hij dagen lang gratis heeft kunnen adverteren...Dat bedoel ik. Heb een hekel aan spammerts. Bah.
Het scheren van de benen

hier weer een verdachte 'vanish fan'..laatst ook al eentje..
Je hebt er moeite mee he Rosie,als mensen gewoon ergens over tevreden zijn...
ja, wel als ze maar 12 berichten hebben waarvan er 3 over dat spul gaan en jij hier ook al liep te spamhoeren laatst.

Mod, is dit een dubbelnick met magdalena?

en ook weer je bericht met 76%gewijzigd, tss.. stupid..
Ik heb de zin vervangen en nee, ik ben de enige. Je gaat het er druk mee krijgen meid, er zijn inmiddels al VELE tevreden gebruiksters hier
Ik heb alle reclame, duidelijk zowel als minder duidelijk, gisteren verwijderd, alleen nog niet hier gemeld vanwege een foutmelding. Dus bij deze!
Mogen we verlost worden van Tromke en haar anti-pluizige-tampons-promotie-campagne?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven