Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Nee. Veel te leuk.

Ga jij eens aan het werk.
who the fuck is Samantha??
Als een tekst rood is kun je erop klikken Bent...

Ondertussen is het wel tijd voor iets lekkers, vind je niet?

Mmmmm Kjong, dánkje!!

Samanta heb ik net even gekeken. Is idd hilarisch
Later is nu
Oh, en ik wil TOET nog een lekkere geven. Dankjewel lieveschat voor je lieve post!!!

Later is nu
Oeh, ik heb zin in lekkers...

Ben klaar met de rapportages, dus heb vakantie bij 1 baan, vrijdag nog de afsluiter van de ander (wordt wel een héél heftig dagje, heb nog zooooveel liggen en ook afspraken enzo.) Maar het voelt al een béétje goed, ik heb een biertje opengetrokken: cheers!

Ik lag straks bij Lotje in bed, zegt ze: "Mama, je optut zit niet goed!" Huh? "Ja, je hebt hier onder je oog allemaal donker gedaan, dat is niet mooi, dat hoort niet.." Tja lieverd, dat zijn nou wallen! (En wat voor wallen... pfff..ik zie drnieuut!)

Wat goed dat MM en Bloes zo hun best hebben gedaan, nu maar hopen dat het op tijd is waar het wezen moet. Heb nog overwogen om vandaag links of rechts een lekker hapje te heulen, maar hou het bij Pompel vanavond.

Ik mag waarschijnlijk Nima communicatie A gaan doen op kosten van de baas, vrijdag gesprek daarover. Mijn insteek was eigenlijk een HBO-opleiding, maar het idee 4 jaar lang nóg drukker te zijn is ook wel erg angstaanjagend... dus ik ben wel blij met deze uitkomst en als ik ooit wel communicatie wil gaan doen (maar wil ik dat??) dan levert het in elk geval vrijstellingen op. En dan kan ik een "echte" studie (en dus vooral de keus) nog even uitstellen. Als Leentje naar school gaat is natuurlijk ook wel een mooie planning?
Als je optut niet goed zit, moet je effe naar Samantha.
Kjong, ik wou je nog bedanken voor het vissenkomornament! Appelboom, Prinses, Bosbes en Mevrouwdevoorzitter zijn er heel blij mee
quote:kjong schreef op 08 juli 2009 @ 23:11:

[afbeelding]Ah vandaar...
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:kjong schreef op 08 juli 2009 @ 23:11:

[afbeelding]

hmmm, ik ook. Tis hier wat lastig te realiseren.....

Shoot, het was een rooie Samanta, helaas hier op werk geen geluid hier op compu, dus moet tot morgen wachten. Tis geen compelmetn van lotje, maar wat een leuke verbastering van make-up
Fijn om te horen dat je vakantie bijna begint Pim. Zo te horen kun je wel een paar weken vrij gebruiken.

O Kjong, ik hoop zo dat de boel inmiddels boven tafel is. Wat geweldig dat MM zo aan de slag is gegaan zeg.

Gisteren beetje emotioneel dagje. Bikkel had zijn afscheidsfeestje op het kdv. Hij heeft een afscheidsboek met foto's meegekregen. Erg leuk om te zien. Morgenmiddag gaat hij echt voor het laatst. No way dat ik het dan droog kan houden. Muts die ik ben. En dat terwijl we er gewoon nog komen met Bink.
Ik heb zojuist een ontvangstbevestiging gekregen.

Hoera.

Weer een hindernis overwonnen.

Sinterklaas, here we go!
Goedenmorgen

Hoeraaa de spullen van Kjong zijn binnen

Madootje.. het ís ook emotioneel, je kleine vent zo groot te zien zijn. Lekker brullen joh.. doen we allemaal
Later is nu
Kijk, da's pas goed nieuws.

Mado... jij hebt ws wel echt een erg leuk KDV, dan!

Hier ook wel hoor, maar ik vond het afscheid eigenlijk gewoon leuk, ook voor Lieke! Die stappen voorwaarts (basisschool!!!! groter worden!!!) als ze ouder worden vind ik nl. zo leuk. Hmmm... vreemd eigenlijk. Waar anderen emo worden bij het idee "wat worden ze snel groot", kan ik ze juist niet snel genoeg groot kijken. Ohoh, erg ontaard, denk ik?!
Kjong!!! Wat FIJN!!! Ben echt blij dat te horen!!!!

Net ijsjes naar Lotje gebracht, ze mocht trakteren. Vorige week met de juf afgesproken dat vandaag handig was, Lotje vond het prima, ben ik het gewoon vergeten... Gister eind van de middag zegt Lotje ineens, morgen ga ik trakteren he??

...

...

Aaargh... oh ja... Moet ik nou echt nog creatief doen?? Neee... ijsjes, lekker belangrijk dat het niet meer warm is. Maar was wel een groot succes en wel leuk om dan even in de klas te zijn (is normaal niet bij ons) en dat glunderende ding met een kroon met een 5 (5?!) op de stoel te zien staan.

Xop! Hoe is het met jou?
Heb je even?

Zonder gekheid... het gaat oke, maar niet heul-prima-as-usual. Never mind, komt wel weer! (Sinds (pogingen-tot-)verwijderen spiraal en starten met pil e.d. alleen maar stomme hormonen-ellende gehad. Bahbahbah. Daarnaast broer-die-scheiden-gaat, ma weer in 't ziekenhuis, vriendin met gezondheidsellende, zelf erg druk met werk/administratie zaak enz enz enz......... Kortom; NIET fijn.)

IJsjes = altijd succes! Was zelf redelijk crea geweest met Lieke's traktatie, en op de dag zelf dacht ik.... "Waaaarom heb ik niet gewoon een doos ijsjes gekocht?!". Vele malen handiger!

Vakantie is toch wel fijn! Geen gerace 's ochtends om ze allebei fris en fruitig naar school/PSZ te brengen, maar lekker relaxed alleen mezelf aankleden/optutten en dan weg. Oppas veelal aan huis, hier, in de vakantie. Heeeeeel relaxed!
Da's waar ook ja; we hebben hier allemaal juli 2004 moeders aan de bar hangen! Kunnen jullie elkaar leuk inspireren met traktaties enzo. (ijsjes, briljánt! maar of de Bloesjes daar nou blij mee zijn in februari...)

Kjong, wat fijn! Lekker gaan genieten van voorpret voor de vakantie, geen stress meer; je hebt nu gedaan wat je kon, de rst komt na je vakantie wel.

Ben net met Opa Bloes naar de bank geweest voor advies. Hij gaat binnenkort w.s. huren (zonder hoersubsidie want overwaarde eigen woning) en wilde weten hoe dat dan allemaal gaat met eigen geld en dubbele woonlasten als zijn huis nog niet verkocht is. Vertelt ie aan het einde dat ie niet helemaal zeker is of hij wel dat appartement wil huren want iemand heeft gezegd dat de constructie MISSCHIEN niet helemaal solide is.

Ehm, misschien had ie dat beter even kunnen bedenken vóór we naar de bank gingen en een uur van de adviseur opslokten? Nou ja, het is wel weer duidelijk nu en we gaan hem helpen met alles te regelen.

Mijn vader is ineens een échte oude man, realiseerde ik me. Oude mensen dat zijn normaal Cliënten voor mij. Maar nu is mijn vader er ook één. Is even slikken.

En nu ik nét thuis ben en Opa Bloes nog even naar de stad is gefietst, begint het ontzettend te hozen. Gossie, ik hoop dat hij kan schuilen....

~zet warme chocomel met rum op de bar~

Pim, hopelijk kun je vanaf morgen wat meer relaxen. NIMA-A zou mooi zijn! Ik vraag me wel af wanneer je dat dan gaat doen want je hebt nu al je optut op je knieën hangen. Misschien wat minder bij de Baas werken, in die periode? Je moet niet omvallen hoor, daar ben je veuls te mooi voor.
quote:xop720 schreef op 09 juli 2009 @ 10:59:

Die stappen voorwaarts (basisschool!!!! groter worden!!!) als ze ouder worden vind ik nl. zo leuk. Hmmm... vreemd eigenlijk. Waar anderen emo worden bij het idee "wat worden ze snel groot", kan ik ze juist niet snel genoeg groot kijken. Ohoh, erg ontaard, denk ik?!

Niet ontaard; het heet Overleven.

Ik heb de Bloesjes ook groot gekeken omdat de optut op mijn knieën hing (red; met dank aan Lotje ) en verlangde naar meer zelfstandigheid van die meiden. Maar nu zijn ze ineens zo groot! Jemig, als ik foto's zie van vorig jaar schrik ik me een hoedje! Het kinderlijke is er bij beide definitief uit, ze kleden zich hipper dan ik ooit zal kunnen doen, ze Hyven en mailen, ze fietsen nog net niet alleen naar dansles of toneel maar dat duurt niet lang meer. Ze zijn gewoon ineens Groot.

Moraal van het verhaal; vergeet niet te genieten van die kleine ukken; het gaat zo snel voorbij.

~pakt haar borduurwerk weer een schenkt voor zichzelf een advocaatje in~
Chocomel met advocaat als pre-lunch-hapje.

Ik ook graag, dankuwel.

Ik heb lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar uiteindelijk besloten:

Ik vind Sarah Scott een Trut.

Bemoeizuchtig, betweterig, en bovenal heeft ze het allemaal 'zo goed voor mekaar'.

BLERK!

straatvraag

Van welk forumlid krijg jij stekels in je nek?
Ik heb niet zo snel stekels in mijn nek en als wel dan vermijd ik die persoon. Lekker interessant antwoord he!?
Hoe is het nu met je moeder, Xop? Jouw leven klinkt hectisch, veel zorgen aan je hoofd he? Hang in there! (rare uitdrukking eigenlijk, 'blijf daar in hangen!' Volgens Wikipedia komt dat van een poster met een poes in een hangmat??)

Poeh, het forum haalt weer opgelucht adem, Kjongs' acute

crisis is weer even bezworen.

Van wie ik stekels krijg.. zohee, hebbie even? Ga ik niet melden hier, ik ben een heel aardig persoon enzo dus dat past niet bij mijn rep.
Jij hebt toch geen rep als Watje?
Hahahaha, ik lach me rot om jullie.

Neeee, ik ga ook niet een lijst publiceren van forumleden die ik a)wazig b)leeghoofdig c)bitcherig d)unbelievable debiel vind .

Er komt trouwens ook niemand in het bijzonder erg omhooggeborreld, hoor....... Komt denk ik omdat ik eigenlijk alleen lees bij Juli'04, M'06 en deze kroeg.....

Zal ik even een voorverwarmde handdoek voor Opa klaar leggen? Tss... 't is ook niet niks om op je oude dag je bezig te moeten gaan houden met verkoop woning, overwaardes, belastingen, huursubsidies, hoersubsidies , en daarbij je ook nog te moeten afvragen of je appartement na een storm 3 verdiepingen lager is komen te liggen........

Bam, leven is af en toe best hectisch, ja. Vind ik ook zaaaalig, maar dan moeten er geen kinken in de kabel komen . Verwend, he?!

Heb je je weefseluitslag al gehad? Is de kous daarmee echt af, wb dat gedeelte van je lijf?

Kjong..... heeeeerlijk dat je strakjes weer in 't vliegtuig kan!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven