Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Geen watje maar ze zijn hier allemaal dol op me! Mijn mailbox draait regelmatig in het 100 omdat het continu volloopt met vrienden-verzoekjes en ik verwacht binnenkort de eerste originele Herten-fanclub. Terecht hoor, ik lever hier bijdrages van onschatbare waardes, dat zie ik zelf ook wel in.

(zo, hebbie effe tijd Kjong, laten we ff roddelen via de e-meeuw.. Sarah Scott zei je, he?)
Die fanclub zou ik terecht vinden, maar...

Denk je niet dat dat gewoonweg komt omdat ze relnichten zijn vanwege jouw enorme zieligheidsfactor?

En nu dit wetende, kun je je goddelijke gang gaan.

Wie mailen jou allemaal?

En hoé nep zijn ze?

En je weet toch dat er maar 1 is die echt van je houdt?
ik krijg af en toe kriebels van iemand, maar vergeet dan weer van wie Zó helder, ikke.

Xop meis, ik hoop dat je leven binnenkort weer wat rustiger wordt dan. Het is nogal wat, wat je zo optiept.

Leuk Pimpel, Nima A.. ik heb wel een uitreksel van het boek voor je
Later is nu
Ts.

Zie je.

Ik word beticht van liegen op

Geld&Recht bij TNT.

1 keer raden door wie...
Kuthoeren, allemaal. O nee, dat waren jullie juist. Eh, nou weet ik het niet meer.

Ik lees gewoon nergens anders dan hier en wat Kasteel of Buitenhuizerigs, dus alleen maar mensen waar ik zowel op scherm als in da flesh helemaal mee kan, dat scheelt weer gedoe . Andere topics? Zijn hier nog andere topics dan? En posten daar óók mensen?

Ik moet dringend even kleren passen. Want zonder een pink te verroeren is hier een nogal omvangrijke zak met kleding gearriveerd met VEEL dank aan Mariannanas (Heldin in vele opzichten) en aan Bloes/MM die go between waren. Zo leuk!!!!

Bentetje, ik zag je mail en volgens mij kan ik gewoon komen
joepie!!! Je bent de enige geloof ik .

Jemig xop, dat zijn wel heftige dingen....hoe bevalt het wonen in je paleis eigenlijk? Zijn jullie helemaal gewend en aan kant? Och en wat ene luxe, oppas aan huis!

Bloes, wat jij schrijft herken ik wel....vroegah keek ik ze toch ergens (onbewust) een beetje groot en nu is zelfs mijn kk (kleine krummel ) zwaar om op te tillen enzo.... Van de week fietsen we naast elkaar en zegt ze ineens letterlijk:"mam, ik moet nog iets met je bespreken, over de vakantie gesproken....". I beg your pardon???

Ik moet evenplaats maken voor een beloningsspel voor GG (plaswekkerbeloning, gisteren 1 nacht droog!)

laterrrrrr

Oja, belangrijk, Kjong wat zaaaaaalig! Meid, laat het los nu, afwachten maar!
quote:kjong schreef op 09 juli 2009 @ 13:54:

Die fanclub zou ik terecht vinden, maar...

Denk je niet dat dat gewoonweg komt omdat ze relnichten zijn vanwege jouw enorme zieligheidsfactor?

Precies, van hunnie krijg ik de grootste stekels! Go fuck yourself!

Waarom zit ik al de gansche avond Michael J. liedjes te draaien op verzoek van Bambo? Wat heb je in hémelsnaam met 'm gedaan, Kjong??

Hahahahahahahahaha bijdehand die Krummel van jou, Bent, djiez, wat een volzin voor zo'n wijffie!

Yentl vind de laatste tijd heel vaak iets 'bloedirritant'.

'Noah, wil je daar even mee ophouden? Ik vind dat echt bloédirritant'. (soms, als ze denkt dat ik buiten gehoorafstand ben, volgt daar een nijdige 'kutter!' achteraan, dat zal wel de vrouwelijke vorm van 'klootzak' zijn ofzo?)

Moest ook erg lachen om GG van Lil die zich Depressief heeft verklaard.. gut oh gut oh gut... *schudt hoofd*

Het is ook altijd het zelfde met die mannen he, ze hébben iets hoor. Direkt Groots en Meeslepend..

Heel Veel Sterkte, Lil.
anoniem_18275 wijzigde dit bericht op 09-07-2009 21:10
Reden: Aanpassing op verzoek van de Stichting 'Blontjes kenne ut ook nie hellepuh'
% gewijzigd
Ja joh, lach er maar om . Maar eh, het kon ook een Midlifecrisis zijn, bedacht hij vannacht rond 1en . Toen heb ik 'm toch maar geneukt, pijn in de knie of geen pijn in de knie. Ik bedoel: een mens moet wát, op zeker moment.

Verder neem ik de man van wie ik hou natuurlijk uiterst serieus.

O Bentetje, dat lijkt me ook heel gezellig hoor, gaan we gewoon samen in je tuin zitten, fles wijn erbij, komt allemaal goed.
Ik vond het voornamelijk aandoenlijk van GG.

En als het een neuktrofee zou opleveren, zou ik er ook regelmaat inhouden.

Bambo was even toe aan iets Westers. Ik had hem getracteerd op 3 heerlijke dames.

http://www.youtube.com/watch?v=nKoF-l5lbqA&NR=1

Maar hij isniezo van buitenlands.
quote:lilian02 schreef op 09 juli 2009 @ 21:28:

Toen heb ik 'm toch maar geneukt, pijn in de knie of geen pijn in de knie. Ik bedoel: een mens moet wát, op zeker moment.

'hij isniezo van buitenlands'??! WTF?!

Hij zingt hier naast me lallend over Laberiaaan Girrrrrrrrrrl, you came and you changed my world, a love so brand new'..

Oh ja, Midlifecrisis.. Ik mag hopen dat die van mij dat binnenkort ook gaat krijgen, dan valt er - als ik Lil mag geloven - weer 'ns wat te neuken in huis want ik neem hem ook graag Heel Serieus! Heel hard zelfs, neem ik 'm. Als 't aan mij ligt. (maar ja, Kjong was me voor)

Pimpel, wie gehts? Alles flex in het complex?
Welk complex?

Bentetje, ik WIL wel komen, maar beloof nix. Heb de dag ervoor een feestje van 15.00 tot 03.00 en zou maar zo wel eens VERSCHRIKKELIJK naar de klote kunnen zijn, die zondag.

Maar áls ik dat niet ben, dan kom ik graag.. (en ik ben dus wel van plan daar op aan te sturen)
Ik kom ook graag, vaak, en hard.... maar weet dit keer niet waarheen, waarvoor en wanneer! Bent?

Net bezoek weggejaagd. Zou Bloes nog bellen, maar dat is nu vast te laat....

~gaat op de bar staan schreeuwen dat ze een midlifecrisis heeft, in de hoop dat ze ook geneukt zal worden~

Wat wilde ik nou toch typen?
Pim, jouw leven is 1 groot feest.

Liberian girl. Natuurlijk, verbaast mij niks.

Ik kan natuurlijk niet mijn eigen foto zetten, maar je ziet de gelijkenis toch wel met onderstaande foto (van mijn stiefovergrootoma) en mij?

Nu naar bed. Of moet ik nog even zeggen dat het hier net geregend heeft, dat het in TR al een maand 41'C is en daar geen wolkje te zien is, en dat ik mijn hele oude maar o.k. badpak gevonden heb en ook blij ben met een bh van de Hema van ¤3,-?

Trutse!
Ja, die stieffamilieband is duidelijk zichtbaar, Kjong...

41 graden. Mijn god. Dan ben ik een grote, vormeloze zak vol vloeibaar frituurvet denk ik....
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik ben trots op mijn liefste! Hij heeft vandaag een interim-klus aangeboden gekregen bij een bedrijf waar hij nu een consultancy-klus doet! Hij vind het leuk, het is goed voor zijn loopbaan, in de Provincie en het verdient ook nog eens aardig. Hopen dat ze snel een contract tekenen, dan kan de kurk uit de fles.
Heet ben je dan zeker, Mims.....

(koop een Tarzan mop, of een Jane)
Oooho.. heerlijk, 41 graden!! Als het goed is, bivakkeer ik volgende week ook in dergelijke temperaturen en vinden wij met z'n allen dat nog prettig ook!

(anders is het wel zonde van het pokke-end rijden)

Lil, met zere knieën is bést te neuken. Hier ervaring te over... zovaak als ik Elvis niet met één of ander letsel uit het ziekenhuis gehaald heb. Vaak zelf dan ook nog enig of ander auwig.. er is altijd een knie aan te passen. Gips, (rek-)verband.. Hoewel we laatst... .ja, toen werd het erg lastig.. .

Ik ben heerlijk uit eten geweest, met (ex-)collega. Weer eens veel te veel gegeten, maar lékker.. ja, daarom natuurlijk ook..

En nu zou ik dan naar bed kunnen gaan.. ofzo.
Later is nu
lekker van klus, Bloes!
Later is nu
Kjong, wat fijn dat de spullen boven tafel en op hun plek zijn. En nu op naar Kman.

Gisteren mijn jaargesprek gehad en ik krijg een vaste aanstelling! Da's toch wel een heel lekker idee. Verder zijn ze erg blij met me, dus da's altijd lekker om te horen. Maandag hoor ik of ik per oktober 3 hele dagen kan gaan werken ipv 2 hele en 2 halve. Zou erg fijn zijn, want dan hoeven de jongens op vrijdagmiddag niet meer naar de opvang. Zou voor Bikkel een beetje sneu zijn, want hij is straks om de week op vrijdag vrij.

Gisteren hebben we ook een kennismakingsmiddag gehad op zijn school. Kennisgemaakt met zijn juffen en de andere kindjes. Het is een heel klein klasje. Maar 3 leerlingen die er altijd zijn en 2 die er een deel van de tijd zijn. Er zal in de loop van het jaar wel wat bijkomen, maar ze verwachten niet dat de groep groter wordt dan 10. En dat met 2 juffen per dag. Luxe dus.

Aan de ene kant ben ik heel blij dat Bikkel nu groter wordt en naar school gaat. Aan de andere kant vind ik het erg spannend hoe het met hem zal gaan op school, maar met name ook op de BSO. We hadden het erg getroffen met de meiden op het kdv. Ze hebben erg veel voor hem gedaan en door het, vaak ronduit negatieve, gedrag heengekeken en dat lieve, vrolijke ventje gezien dat Bikkel eigenlijk is. Dat zal wel meespelen in waarom ik nu zo extreem emotioneel mutserig reageer.
O ja Bloes, hopelijk kunnen jullie snel de kurken laten knalen!
quote:madootje schreef op 10 juli 2009 @ 08:50:

Ze hebben erg veel voor hem gedaan en door het, vaak ronduit negatieve, gedrag heengekeken en dat lieve, vrolijke ventje gezien dat Bikkel eigenlijk is. Dat zal wel meespelen in waarom ik nu zo extreem emotioneel mutserig reageer.

Dat kan ik me goed voorstellen, Mado! Het is zo fijn als mensen zo met je kind zijn. Komt op die school ook vast goed! Wat een luxe zo'n klein klasje.

Zo, mijn laatste werkdag... laat ik die eens nuttig besteden.
Fijn Madootje, vaste aanstelling

Gefeliciteerd!!'

En schooltje voor Bikkel klinkt ook goed.

Ja Pimpel, ga jij nou eens wat nuttigs doen Hoewel ik hier even langskomen ook hartstikke nuttig vind, dus kom vooral langs!

Mijn man is weer even veranderd in een onbekend persoon. Stond op tijd op, want er moet vanalles schoon en opgeruimd voordat we weggaan. Ben dus in feite bed uitgejaagd, want slaapkamer is puinhoop. Nou vráág ik je.. wie is die man??
Later is nu
Misschien heeft ie ook een midlifecrisis?

(Overigens is het periodieke geworstel van GG met hoe en wat meest gelukkig zijn in Leven niet altijd voor de grappen en de grollen hoor, irl dan, maar hier mag ik me van mezelf soms uitleven in grijnzende meewarigheid a la: ).

Zo, laatste schooldag gehad, Zoon bij vriendinnetje (met ik straks weer door de plensregen om te halen, bah), Dot geen zin om te slapen, ik ongesteld en moe. Maar hee: het is weekend!!!

Bloes, goed gedaan van MM! Mogen wij straks ook een glaasje ?
Nee, mijn man neemt gewoon mijn menstruatiegedrag over.. Merk ik wel vaker, IK ongesteld, HIJ schoonmaken.. ideáál!

Ohja.. en nu natuurlijk voor vakantie opruimwode, zoiets.

Lekker hoor, vakantie! Neem een glaasje, zou ik zeggen!
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven