Saai topic
vrijdag 10 juli 2009 om 23:16
vrijdag 10 juli 2009 om 23:29
Doezke, sorry... sms was nog niet af... zo achterlijk druk saai... ebn gewoon niet snel met sms-en, eigenlijk heb ik er een schutrfthekel aan, net als telefoneren...
Anyway ben thuus, ga zo even bijlezen maar eerst wat makkelijks aan.
De rest: shame on you om zoveel te posten als ik er niet ben!
Heeft iemand een samenvatting voor me gemaakt?
Anyway ben thuus, ga zo even bijlezen maar eerst wat makkelijks aan.
De rest: shame on you om zoveel te posten als ik er niet ben!
Heeft iemand een samenvatting voor me gemaakt?
Known to cause insanity in laboratory mice
vrijdag 10 juli 2009 om 23:45
Nee, hhhhh, ik vind sms-en wel leuk. Ik heb me wat knullig uitgedrukt, ik vind het niet leuk als ik wil reageren en ik heb er niet de tijd voor. Ik ben een supertrage sms-er. Ik zie anderen in drie seconden complete berichten sms-en en als ik snel wil reageren druk ik vaak op send (terwijl ik nog niets getypt heb -lege berichten dus-) of ik verzend maar halve of ik doe er gewoon lang over.
Niet stoppen, hoor. Vind het veel te leuk. Echt! *zoen*
Ach, neem de hele vorige posting maar niet serieus. Het was pokke- pokkedruk, veel bizarre dingen, veel lastige dingen en ik was het net even schijt- maar dan ook schijtzat. Ik wilde op tijd weg en ook dat lukte niet... mopper, mopper enzo. Het werkt niet prettig en ik vond het gewoon niet leuk.
En nu heb ik helemaal honger van jullie postings. Ook dat nog...
En dit zijn meer dan 3 zinnen en I don't care.
Niet stoppen, hoor. Vind het veel te leuk. Echt! *zoen*
Ach, neem de hele vorige posting maar niet serieus. Het was pokke- pokkedruk, veel bizarre dingen, veel lastige dingen en ik was het net even schijt- maar dan ook schijtzat. Ik wilde op tijd weg en ook dat lukte niet... mopper, mopper enzo. Het werkt niet prettig en ik vond het gewoon niet leuk.
En nu heb ik helemaal honger van jullie postings. Ook dat nog...
En dit zijn meer dan 3 zinnen en I don't care.
Known to cause insanity in laboratory mice