Is hij wel single?

11-07-2009 19:05 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag forummers,

Ik zit even ergens mee, waar ik graag jullie feedback over zou krijgen;

Via internet heb ik een man leren kennen. We hebben nu een paar dates gehad. Hij lijkt werkelijk perfect! Okee, dat is niemand natuurlijk, maar toch.....

We hebben veel contact per telefoon, sms en msn. In ieder geval dagelijks smsjes en vaak bellen of chatsessies. We hebben het beiden druk en dus is afspreken beperkt tot de weekends.

Hij is nu 2 keer bij mij geweest, waarin we ook sex hebben gehad maar niet "all the way". De bedoeling was beide keren om te blijven slapen, maar telkens kwam dat er niet van. Eerste keer vanwege onverwachtse freelance-klus de volgende dag vroeg en 2e keer vanwege crisis op zijn werk, waardoor hij wel overdag een paar uurtjes is geweest maar sávonds weer weg moest.

Na deze 2e afspraak waarin slapen niet doorging begon ik te twijfelen. Zou het kunnen dat hij niet single is? Er zijn nog een aantal dingen die hier eventueel op zouden kunnen wijzen, namelijk;

- Al 2 keer telefoon "vergeten" op 't werk en dus een hele dag geen contact

- Hij komt altijd hier, ik heb aangeboden naar hem te komen maar dit houdt hij af. Naar eigen zeggen omdat hij eigen vervoer heeft en ik niet, dus makkelijker voor mij. We hebben wel afgesproken dat ik volgende keer naar hem toe kom.

- Geen douchegel willen gebruiken als hij hier weggaat

- Soms blijft hij eerst heel vaag als het op afspreken aankomt, een dag later maken we dan wel gewoon een afspraak.

Nu hebben we vandaag weer afgesproken, bij mij. Krijg ik net een smsje dat hij een acuut medisch iets heeft en in 't ziekenhuis is (ik zeg niet wat ivm. herkenbaarheid, hij had wel eerder iets gezegd over de betreffende aandoening). Hij weet dus nog niet of hij de afgesproken tijd gaat halen. Ergens verwacht ik dat hij wel komt, maar weer niet kan blijven omdat hij dan morgen een nader onderzoek heeft oid....... Dat het dus gewoon een smoes is....

Maar het kan uiteraard ook allemaal waar zijn, en gewoon een heel ongelukkig toeval. Er zijn nl. ook dingen die wel "kloppen" of in ieder geval geen vraagtekens oproepen.

- Chatsessies met cam, tot heel laat in de nacht, waarbij we nooit gestoord worden of ineens afgebroken moet worden oid.

- Veel contact over telefoon / mail

- Als hij duidelijk bij anderen in de auto zit belt hij mij gewoon terwijl aan gesprek best af te leiden is dat ik zijn vriendinnetje ben (koosnaampjes etc.)

- Ik heb zijn sport op internet opgezocht (combi van woonplaats en niet al te veel voorkomende sport googelen), en hem op foto's van die club gezien (was er maar 1 in die plaats). De trainingstijden kloppen met wanneer hij zegt te moeten trainen.

Ik zit nogal in dubio. Er rinkelen erg veel bellen, maar tegelijkertijd vind ik het ook een nogal zware "beschuldiging". Het voelt allemaal heel goed als we samen zijn, en hij heeft het ook over dingen als weekendjes weg gaan enzo. Maar ik vind t heel naar dat ik bij afspraken zelf al allerlei vraagtekens ga zetten. Zoals vandaag dus......

Ik zou graag jullie reactie op dit verhaal horen, welke indruk geeft het jullie? Is het overduidelijk maar wil ik het gewoon nog niet zien, omdat hij verder zo leuk is? Of kan er gewoon sprake zijn van hele vette pech?

Hoe zouden jullie de eventuele twijfels naar voren brengen? Direct zijn, en gewoon aangeven welke gedachten opkomen? Of misschien subtieler door onderwerp in het algemeen aan te snijden en reactie te polsen? Grapje maken zo van "er komt steeds iets tussen, het lijkt haast wel alsof....."?

Alvast heel hartelijk dank voor 't lezen en meedenken!!!!!
quote:bergkristal schreef op 11 juli 2009 @ 19:05:

Dag forummers,

Ik zit even ergens mee, waar ik graag jullie feedback over zou krijgen;

Via internet heb ik een man leren kennen. We hebben nu een paar dates gehad. Hij lijkt werkelijk perfect! Okee, dat is niemand natuurlijk, maar toch.....

We hebben veel contact per telefoon, sms en msn. In ieder geval dagelijks smsjes en vaak bellen of chatsessies. We hebben het beiden druk en dus is afspreken beperkt tot de weekends.

Hij is nu 2 keer bij mij geweest, waarin we ook sex hebben gehad maar niet "all the way". De bedoeling was beide keren om te blijven slapen, maar telkens kwam dat er niet van. Eerste keer vanwege onverwachtse freelance-klus de volgende dag vroeg en 2e keer vanwege crisis op zijn werk, waardoor hij wel overdag een paar uurtjes is geweest maar sávonds weer weg moest.

Na deze 2e afspraak waarin slapen niet doorging begon ik te twijfelen. Zou het kunnen dat hij niet single is? Er zijn nog een aantal dingen die hier eventueel op zouden kunnen wijzen, namelijk;

- Al 2 keer telefoon "vergeten" op 't werk en dus een hele dag geen contact

- Hij komt altijd hier, ik heb aangeboden naar hem te komen maar dit houdt hij af. Naar eigen zeggen omdat hij eigen vervoer heeft en ik niet, dus makkelijker voor mij. We hebben wel afgesproken dat ik volgende keer naar hem toe kom.

- Geen douchegel willen gebruiken als hij hier weggaat

- Soms blijft hij eerst heel vaag als het op afspreken aankomt, een dag later maken we dan wel gewoon een afspraak.

Nu hebben we vandaag weer afgesproken, bij mij. Krijg ik net een smsje dat hij een acuut medisch iets heeft en in 't ziekenhuis is (ik zeg niet wat ivm. herkenbaarheid, hij had wel eerder iets gezegd over de betreffende aandoening). Hij weet dus nog niet of hij de afgesproken tijd gaat halen. Ergens verwacht ik dat hij wel komt, maar weer niet kan blijven omdat hij dan morgen een nader onderzoek heeft oid....... Dat het dus gewoon een smoes is....

Maar het kan uiteraard ook allemaal waar zijn, en gewoon een heel ongelukkig toeval. Er zijn nl. ook dingen die wel "kloppen" of in ieder geval geen vraagtekens oproepen.

- Chatsessies met cam, tot heel laat in de nacht, waarbij we nooit gestoord worden of ineens afgebroken moet worden oid.

- Veel contact over telefoon / mail

- Als hij duidelijk bij anderen in de auto zit belt hij mij gewoon terwijl aan gesprek best af te leiden is dat ik zijn vriendinnetje ben (koosnaampjes etc.)

- Ik heb zijn sport op internet opgezocht (combi van woonplaats en niet al te veel voorkomende sport googelen), en hem op foto's van die club gezien (was er maar 1 in die plaats). De trainingstijden kloppen met wanneer hij zegt te moeten trainen.

Ik zit nogal in dubio. Er rinkelen erg veel bellen, maar tegelijkertijd vind ik het ook een nogal zware "beschuldiging". Het voelt allemaal heel goed als we samen zijn, en hij heeft het ook over dingen als weekendjes weg gaan enzo. Maar ik vind t heel naar dat ik bij afspraken zelf al allerlei vraagtekens ga zetten. Zoals vandaag dus......

Ik zou graag jullie reactie op dit verhaal horen, welke indruk geeft het jullie? Is het overduidelijk maar wil ik het gewoon nog niet zien, omdat hij verder zo leuk is? Of kan er gewoon sprake zijn van hele vette pech?

Hoe zouden jullie de eventuele twijfels naar voren brengen? Direct zijn, en gewoon aangeven welke gedachten opkomen? Of misschien subtieler door onderwerp in het algemeen aan te snijden en reactie te polsen? Grapje maken zo van "er komt steeds iets tussen, het lijkt haast wel alsof....."?

Alvast heel hartelijk dank voor 't lezen en meedenken!!!!!De smeerlap! Maar eh.. waarom heb je in hemelsnaam sex, laat het dan niet all the way zijn, vóórdat je weet of die ander is wie en wat hij zegt te zijn?
Het eerste deel van je verhaal doet me inderdaad denken aan dat hij ergens een vrouw heeft zitten...

Maar de 'kloppende' dingen lijken wat anders te zeggen, met name dat hij je belt als hij bij anderen in de auto zit...

Het kán zijn dat die anderen meespelen, maar om er echt achter te komen zou ik hem hiermee confronteren...

Niet meteen beschuldigen, maar gewoon benoemen wat je vreemd vindt en wat je opvalt...

Succes!
Zou er geen grapje van maken, zeker omdat je het niet als grapje bedoelt, maar echt wilt weten. Voordat je het weet reageert hij niet duidelijk en zit je met nog meer vragen.

Maar, je hebt hem twee keer thuis gezien en hij moet nu al zijn blijven slapen... misschien vindt ie het een beetje snel gaan?

Ik zou er gewoon over praten. Als ie erover flipt zegt dat meer dan genoeg.... en anders heeft ie een legitieme reden.

Succes!
Ik wil ook een motto
Ik zou er een privédetective opzetten. met google kom je meestal ook niet erg ver.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik geloof niet dat ie single is.....ik vertrouw het dus niet en hij zal altijd blijven liegen,erg toevallig allemaal dat ie bijna elke keer wat heeft....ahum....tuurlijk....kijk maar uit dat ie geen ziektes of soa's bij zich heeft...
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
hmmm........... dit klinkt bekend.. en in mijn geval was meneer zelfs getrouwd. Ik zou hem gewoon vragen wanneer je bij hem kunt komen en als hij dat afhoudt op de man af vragen of hij soms bezet is. Je wil niet weten hoeveel mannen er op een datingsite staan die gewoon een relatie hebben. Het spijt me voor je en misschien zit ik er naast maar die voelsprieten heb je niet voor niks.
Dank voor de reacties, jullie zijn snel zeg!

@ Wuiles: ik had al sex omdat ik toen nog niet twijfelde... Ik ben daar redelijk makkelijk in over het algemeen. Of dat goed is is een andere discussie....

Ter toelichting over het douchegel-verhaal. We hebben 1 keer samen gedouched, en het is niet direct zo dat hij de fles in paniek uit mijn handen sloeg Meer dat ik vroeg wil je ook en hij zij "nee, dank je". Maar later bedacht ik me dat dat best een signaal kan zijn....

@ imikgirl, bedankt! Goeie opmerking van je, over het niet als grap moeten willen brengen!

@ esra, uiteraard hebben we safe sex! Hoewel er nog niks is voorgevallen dat besmettingsgevaar zou kunnen opleveren.... Maar ik moet echt wel zeker van iemand zijn wil ik onveilige sex hebben....

@ de anderen; bedankt voor jullie reacties!
Als er bellen rinkelen is dat vaak niet voor niets.
LesBelles.. dat ben ik deels met je eens. Je kan ook zo onzeker zijn of bang zijn om hem kwijt te raken dat je achter veel dingen iets achter gaat zoeken, terwijl er helemaal niets aan de hand hoeft te zijn. Ook allerlei spoken zien op de weg die er misschien wel/niet kunnen zijn)

TO waarom bel je hem niet gewoon ?
Mijn gevoel heeft me vroeg of laat met dit soort dingen nog nooit in de steek gelaten. Mijn gevoel had het eerder door dan mijn verstand. Liefde maakt blind, zeggen ze wel eens.
Hoe reageert hij als je zegt 'maar ik wil graag ook eens zien hoe jij woont'?? of gewoon vragen wat hij eigenlijk van je wilt, dat je toe bent aan duidelijkheid (beetje lastig misschien na 2 dates)

Mijn ex, daar hadden ook heel veel mensen twijfels bij. Ik was heel lang niet bij hem thuis geweest, hij wel bij mij af en toe. We zagen elkaar meestal halverwege het land. En hij smste nooit in het weekend.

Toch was hij echt gewoon single. Al wil dat niet zeggen, dat het bij jou ook zo is natuurlijk!!

Ik zou voorlopig nog even alarmbellen op scherp houden Je weet het maar nooit.
Bergkristal, het klinkt herkenbaar! Heb ook een keer zo'n vent gehad en die bleek getrouwd te zijn en twee kids te hebben.

Maaaaaar, je kunt het ook mis hebben. Ik denk dat het na 2 of 3 dates bij jou niet gek is dat je een keer wilt zien hoe hij woont. Nodig jezelf dus uit. Desnoods met een smoes dat je toch toevallig die dag daar in de buurt moet zijn. Wil hij dat niet? Dan zou ik gewoon vragen waarom hij niet wil dat je bij hem thuis komt.

En als je echt lef hebt (en zijn adres), dan ga je gewoon een keer spontaan langs. Dan weet je het snel genoeg...
Die camsessies, wat zie je dan op de cam op de achtergrond? Z'n slaapkamer? Ze kunnen ook apart slapen.

Die douchegel kan een teken zijn ja. Komt me bekend voor. Dat anderen ervan weten is niet zo bijzonder, misschien gaan alle vrienden van 'm vreemd en hebben ze er geen morele bezwaren tegen.

Gewoon vragen. Niet beschuldigend, maar vragen. Ik bedoel, is het nu nog niet i het stadium van gewoon beetje seksvriendjes zijn of hebben jullie het over relatiedingen?
Of hij nu ergens een vrouw heeft zitten of niet. Jij hebt alarmbelletjes, en daar hoor je naar te luisteren. Zelfs al rinkelen ze onterecht, jij voelt je hier niet prettig bij. Ook niet als je het goed gaat proberen te praten.

Wil jij zo ergens in staan? Nee toch zeker?
Weer dank!

Ik heb ook gezegd dat ik graag eens zijn huis wil zien. En hij geeft aan dat hij dat ook leuk vind, maar als ik t dan concreet wil maken komt hij toch weer hierheen.....overigens is daar dan ook weer een legitieme reden voor.... Maar we hebben wel een afspraak dat ik volgend weekend naar hem toe kom dus dat geeft dan wel weer hoop (hoewel stemmetje zegt dat daar nog van allen tussen kan komen....).

@digitalis; Bij de camsessies zie ik een woonkamer. We zitten nu idd nog in een soort orienterende fase. Wel is het zo da als ik bijv. vertel over dat ik naar mijn broer ga dat hij dat zegt "groeten aan mijn zwager" en dat we het wel over langere termijn dingen hebben. Dat komt meer van hem uit dan van mij (maar ik vind 't wel prettig!).

Ik ga nu niet bellen. Als hij echt n t ziekenhuis is met wat hij zegt dat hij heeft is dat erg lastig. Ik wil hem er zeker naar vragen, maar liever face to face dan telefonisch. Ik denk dat je aan mimiek en lichaamstaal ook veel af kunt lezen. Meer dan telefonisch.....
Weet je wel zijn adres? Of een huistelefoonnummer?

Misschien is hij heel slordig en wil hij daarom niet dat je bij hem komt. Of heel vies in huis

Gaan jullie samen naar openbare plekken? Stel eens voor om uit eten te gaan in een restaurant in zijn plaats ofzo.

Ik weet het niet, kan er geen conclusie uittrekken.
En dan kun je altijd nog op een dag gewoon tijdens het avondeten net doen alsof je een tele-enqeuteur bent en iets aan z'n vrouw/vriendin moet vragen.

Maar hij kan ook gewoon bezet zijn zonder samen te wonen, maar dat er wel spulletjes van z'n vriendin staan. Of gewoon niet wil dat je weet waar 'ie woont.

Aan de andere kant kan 'ie zich ongemakkelijk voelen als jij zo dichtbij komt, omdat hij niet te hard van stapel wil lopen. Je weet 't dus niet.
Ik heb geen vast nummer of adres......maar daar ga ik zeker achteraan!

@amalia; ben zelf zeker de netste niet, dus huishouden zal 't niet zijn.

@digitalis; ik denk niet dat het te maken heeft met te hard van stapel lopen, aangezien hij zelf veel initiatief in die richting toont. Meer dat ik eigenlijk. Maar ja; soms zijn mensen

(mannen?) ook weer vrij dubbel in dat soort dingen.

Er zijn zeker signalen, en daar moet ik absoluut iets mee. Maar het kan gewoon toeval zijn. Aan de andere kant; misschien wil ik dat wel te graag geloven.....

Irritant dat ik op dit moment niet zoveel kan behalve wachten tot hij weer contact opneemt......het is niet anders......
Je hebt helemaal geen telefoonnummer van hem? Vreemd verhaal.

De enige keren waarvan ik weet dat vrouwen het nummer van hun 'date' niet hadden was vóór de eerste date, of tijdens het daten omdat de man het nummer had afgeschermt zodát de vrouw niet kon bellen (wanneer de betreffende man bij een andere vrouw was).
Net sms gehad........hij komt niet.......blijft bij zijn ouders ivm. gezondheidsproblemen.

Jammer, natuurlijk. Aan de ene kant wel heel "verdacht" dat er weer iets is..................... Nu waarschijnlijk morgen overdag een afspraak en weer geen overnachting. Ik baal wel, maar in ieder geval een mogelijkheid om te praten.

Zucht.... Ik wil weten hoe het zit, maar ben tegelijkertijd bang voor wat ik te horen ga krijgen, en of ik denk dat dat de waarheid is....
Ik heb uiteraard wel een 06-nummer, maar geen vast nummer....
Dus als hij bij zijn ouders is, belt hij je niet.

Toch apart.
@ Jacqui; voor het smsen in plaats van bellen is wel een verklaring. Heeft met de aandoening te maken. Sorry dat het zo vaag is, maar wil het niet te herkenbaar maken.
quote:bergkristal schreef op 11 juli 2009 @ 21:18:

Ik heb uiteraard wel een 06-nummer, maar geen vast nummer....

Dat zegt niets natuurlijk. Lang niet iedereen heeft een vast telefoonnummer. Lekker rustig thuis dan

Maar ik blijf erbij, dat als je alarmbellen hoort, je niet eens meer je energie moet gebruiken om te ontdekken waar dat door komt, maar het moet stoppen. Helemaal als het allemaal zo pril is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven