Mogelijkheid relatie

12-07-2009 13:19 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Dames,

ik ben benieuwd of iemand ooit iemand ontmoet heeft die getrouwd is en kinderen heeft, waaruit een relatie is voortgekomen?

Elena
Maar Elena, 1 + 1 is niet altijd 2 hoor.

Het ligt helemaal aan de personen en de situatie.

In de meeste gevallen blijft de man bij zijn gezin.
Elenaa,

Ja, er zijn minnaressen geweest voor wie de minnaar is gescheiden van zijn vrouw, waarna de minnares en de minaar samen trouwden. En er zijn ook veel minnaressen die nooit verder zijn gekomen dan die status. Beide hebben dus de relatie minnaar-minares gehad. Is dat de relatie waar jij op duidt? Of bedoel je een getrouwde relatie?

Er zijn trouwens ook genoeg vrouwen die wel minnares zouden willen zijn maar waarbij de man in kwestie te boot afhoudt. En er zijn veel vrouwen die de minnares niet willen zijn van een getrouwde man die avances maakt.

Wie ben jij in dit verhaal? De minnares, de vrouw? Toch niet de schoonmoeder he?
Maar ik vermoed dat jij Elena, natuurlijk alleen het verhaal van Perel wil horen. Want haar eikel van een vent is wel naar zijn minnares gegaan. Overigens wel pas nadat Perel hem had verteld dat voor haar de relatie over is.

Waarom wil je persé een man hebben die al een vrouw heeft. Om nog maar te zwijgen over de kinderen. Lekker sociaal van je.
*pakt even een stoeltje want is wel benieuwd waar dit topic heen gaat*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zo is het ook niet helemaal, hoor.

Ik ben ik benieuwd naar ERVARINGEN.

In ieder geval al bedankt voor jullie reacties!
quote:Chardonnay schreef op 12 juli 2009 @ 14:02:

Oh je hebt toch je oog op een getrouwde man laten vallen? In dat geval, zie onderstaand.

[...]

Echt serieus, waar gaat dit over....
quote:Elenaa schreef op 12 juli 2009 @ 14:05:

Zo is het ook niet helemaal, hoor.

Ik ben ik benieuwd naar ERVARINGEN.

In ieder geval al bedankt voor jullie reacties!Maar waar heb je die ERVARINGEN voor nodig dan....

*vraagt zich af waarom TO denkt dat we met z'n allen kunnen gissen wat ze nou wil hiermee*
quote:Elenaa schreef op 12 juli 2009 @ 13:19:

Dag Dames,

ik ben benieuwd of iemand ooit iemand ontmoet heeft die getrouwd is en kinderen heeft, waaruit een relatie is voortgekomen?

Elena

Je vraagt nu of het wel eens is voor gekomen, dat er binnen een relatie wordt vreemdgegaan en dat de 2de relatie dan ook een relatie heet. Het forum staat er vol mee, er zijn boeken over geschreven en films overgemaakt....

Vanwaar je interesse?

Interessanter is hoe gelukkig zijn de twee geworden met elkaar uit relatie nummer twee?

Hoe kunnen ze elkaar vertrouwen aangezien trouw eerder ook zo aan de kant geschoven werd al was dat eerder tot aan de dood beloofd...

hoe leuk kan iemand zijn als hij/zij het niet zo nauw neemt met de verplichtingen die hij/zij eerder aan is gegaan, en een tweede relatie begint zonder de eerste af te sluiten.

Hoe oprecht een eerlijk is zo'n persoon?

Tja dit zijn mijn overdenkingen bij jou vraag, heb jij er antwoord op?
quote:Summerdance schreef op 12 juli 2009 @ 14:05:

*pakt even een stoeltje want is wel benieuwd waar dit topic heen gaat*Advies: geen klapstoeltje
Maar waarom zouden wij onze ervaringen willen delen met iemand die zelf zo vaag blijft als ik weet niet wat. Zo werkt het niet op een forum. Ik zie dat je nieuw bent hier. Ik adviseer je om wat topics te gaan lezen. Dan zie je een beetje hoe zoiets in zijn werk gaat.

Maar omdat ik de beroerdste niet ben, zal ik een korte uitleg geven.

TO (= topic opener) opent een topic en verteld in de OP (= openingspost) wat het probleem / vraagstuk is. Het liefst met zoveel informatie daarin zodat het voor ons duidelijk is waar het over gaat. Maar ook weer niet zoveel informatie zodat je privacy in het geding is.

Wij gaan jou dan voorzien van adviezen en stellen kritische vragen. Hierop reageer jij dan weer. Althans, zo zien wij dat graag. Je bent niet de enige die zich niet aan onze wensen houdt hoor.
quote:Summerdance schreef op 12 juli 2009 @ 14:09:

[...]

Maar waar heb je die ERVARINGEN voor nodig dan....

*vraagt zich af waarom TO denkt dat we met z'n allen kunnen gissen wat ze nou wil hiermee*

*Vraagt zich hetzelfde af als Summerdance*

Misschien komt ze zo met de mededeling dat ze niet te veel kwijt wil ivm. herkenbaarheid...
quote:Elenaa schreef op 12 juli 2009 @ 13:55:

Ik denk dat jij veel hebt meegemaakt, nlies.

Vandaar de opstandigheid.He nu weet ik wat ik mankeer, Bedankt voor het gratis psychologisch etiket.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik wilde al vragen of de OP al gequote is, maar laat maar, daar staat toch niks in.
quote:Perel schreef op 12 juli 2009 @ 14:10:

[...]

Advies: geen klapstoeltje *zet klapstoeltje weer in de gangkast en rukt luxe tuinset uit de tuin van de buren*

Echt TO, we willen je heel graag van dienst zijn maar zoals al eerder gezegd, je verwacht van ons toch niet volledige openheid terwijl je zelf zo vaag als wat blijft???
quote:Perel schreef op 12 juli 2009 @ 14:10:

[...]

Advies: geen klapstoeltje Nee joh, zo'n lekekre relax-fauteuil, of lounchestoel +kussens en drankje
quote:Chardonnay schreef op 12 juli 2009 @ 14:10:

...TO (= topic opener) opent een topic en verteld in de OP (= openingspost) wat het probleem / vraagstuk is. Het liefst met zoveel informatie daarin zodat het voor ons duidelijk is waar het over gaat. Maar ook weer niet zoveel informatie zodat je privacy in het geding is.

Wij gaan jou dan voorzien van adviezen en stellen kritische vragen. Hierop reageer jij dan weer. Althans, zo zien wij dat graag. Je bent niet de enige die zich niet aan onze wensen houdt hoor.Ik zal aan de Engeltjes vragen of ze dit niet op kunnen nemen in de FAQ, zorgt in de toekomst voor een hoop minder verwarring
quote:Summerdance schreef op 12 juli 2009 @ 14:13:

[...]

*zet klapstoeltje weer in de gangkast en rukt luxe tuinset uit de tuin van de buren*

Echt TO, we willen je heel graag van dienst zijn maar zoals al eerder gezegd, je verwacht van ons toch niet volledige openheid terwijl je zelf zo vaag als wat blijft???

mijn tuinstel is niet luxe en staat er nog.

conclusie, je bent niet mijn buur
Ik ben verplicht hier aan een bureau te blijven zitten.

Mijn laptop doet het niet - zie mijn topic op digi.
quote:nlies schreef op 12 juli 2009 @ 14:15:

[...]

mijn tuinstel is niet luxe en staat er nog.

conclusie, je bent niet mijn buurStrakke conclusie nlies
Ik moet naar stal, paard verzorgen. En aangezien ik geen iphone heb, zal ik dus voorlopig niet mee kunnen lezen.

Of zal ik mijn laptop meeslepen en op het paard bevestigen?
Char,

Jij hebt tenminste een keuze
Dat is waar Perel, dat is waar.

Nou, succes vanmiddag met forummen. Ik zie vanavond wel of het grote mysterie hier inmiddels is opgelost. Break a leg!
Ik ga even boodschappen doen, noodzakelijk kwaad op de zondagmiddag.
quote:Summerdance schreef op 12 juli 2009 @ 14:19:

[...]

Strakke conclusie nlies Ja goed he, ondanks mijn opstandigheid(volgens TO dan toch)
quote:nlies schreef op 12 juli 2009 @ 14:38:

[...]

Ja goed he, ondanks mijn opstandigheid(volgens TO dan toch)

Ik vind je helemaal niet opstandig, wel een beetje overbeschermend met betrekking tot je tuinmeubels

God,ik moet vast ook 100 dingen doen naar zinloos forummen vind ik eigenlijk ook een hele goeie bezigheid.

TO, kom je ons nog verlichten????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven