Tips voor romantisch weekendje weg

10-07-2009 15:10 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar ideeen voor het eerste weekendje weg na het krijgen van ons tweede kind. Tevens zijn we 1 jaar getrouwd. Dus wie heeft er ideeen wat we kunnen gaan doen en waar te slapen?

Jaja, tuurlijk hebben we zelf ook al ideeen, maar wie weet zit er hier nog iets origineels bij.

Thanks, NJB
Leuk, leuk leuk! Dit worden meerdere weekendjes weg, vrees ik, hahahaha
Naar aanleiding van reactie van Sarah Scott heb ik ook zo'n supergoedkoop weekendje Antwerpen geboekt. Wij gaan het weekend van de 21e augustus, kom ik jou dan tegen bij het ontbijtbuffet Sarah?
http://www.tijd-voor-ons.nl/

Site met leuke uitjes.

Succes en alvast veel plezier.
@NJB In welke periode wil je gaan? Prijzen verschillen namelijk erg.

Momenteel is het natuurlijk zomervakantie, en liggen de prijzen hoger dan daarna.

Wellicht kan ik je ( @ www.weekendjeweg.nl) helpen met het vinden van een leuk weekendje weg.
quote:Sarah Scott schreef op 10 juli 2009 @ 15:23:

[...]

Wij gaan volgende maand naar Belgie, Antwerpen, echt supercheap. Zal even opzoeken via welke site we hebben geboekt, is incl sauna, entree voor musea, stadsplattegrond....Moeten alleen nog andere activiteiten uitvogelen, maar lijkt me in Antwerpen niet zo'n probleem wat leuk, dan zit je vlak bij mij
quote:belletje2 schreef op 12 juli 2009 @ 20:58:

Naar aanleiding van reactie van Sarah Scott heb ik ook zo'n supergoedkoop weekendje Antwerpen geboekt. Wij gaan het weekend van de 21e augustus, kom ik jou dan tegen bij het ontbijtbuffet Sarah?

Ja! (Welk hotel zit jij?)

quote:elninjoo schreef op 13 juli 2009 @ 08:53:

[...]

wat leuk, dan zit je vlak bij mij Haha! Te toevallig dit!
@ Sarah: Ramada Plaza
(Wij ook)
Nou tot ziens dan maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven