Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
quote:lola68 schreef op 07 juli 2009 @ 21:09:

Goh, wat duurt het toch lang voor mijn pakketje er is.... Hmmmm..................ik zou natuurlijk iets kunnen vergeten
Zou je eens Dream Cream moeten proberen voor je exceem plekjes Jasmine, hoor een heleboel goede recties daar over!!

De zeepjes ben ik wel uit, heb 3 favorieten.

Karma, Miranda en Rockstar!

Douchegel is Snowfairy mijn favoriet!

En shampoos heb ik een boel die ik wel lekker vind! ( te veel)

Cremes............mwah kan niet echt zeggen dat er een goede voor mijn huid bij zit.
quote:elleinspe schreef op 09 juli 2009 @ 07:51:

[...]

Hmmmm..................ik zou natuurlijk iets kunnen vergeten Dan stuur ik je terug!
quote:lola68 schreef op 09 juli 2009 @ 08:03:

[...]

Dan stuur ik je terug!
quote:elleinspe schreef op 09 juli 2009 @ 07:54:

Zou je eens Dream Cream moeten proberen voor je exceem plekjes Jasmine, hoor een heleboel goede recties daar over!!

De zeepjes ben ik wel uit, heb 3 favorieten.

Karma, Miranda en Rockstar!

Douchegel is Snowfairy mijn favoriet!

En shampoos heb ik een boel die ik wel lekker vind! ( te veel)

Cremes............mwah kan niet echt zeggen dat er een goede voor mijn huid bij zit.

Die dreamcream zou ik wel willen maar er zit rose water en rose absolute in en ik ben allergisch voor rozen . Dus dat gaat sowieso niet goed, daarom kan ik ook allerlei spullen van Lush niet uitproberen. Wel handig trouwens dat ze de ingredientenlijst overal bij hebben staan, daar ben ik erg blij mee.

De shampoo's zijn goed hè! Die vind ik ook super.

Snowfairy is er zeker alleen met kerst? Was er nieuwsgierig naar maar kon hem zo niet vinden.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:jasmine schreef op 09 juli 2009 @ 09:45:

[...]

Snowfairy is er zeker alleen met kerst? Was er nieuwsgierig naar maar kon hem zo niet vinden.

Ja is alleen met kerst, helaas.

Hou je van zoete geurtjes? Hij is nl mierzoet.

Anders wil ik je wel een proefje sturen hoor!

Ik ga met kerst dus megaveel snowfairy inslaan hahahaha!!

Jammer dat je die dream cream niet kan proberen, hij moet echt goed zijn!
Heb even gekeken op de site van Lush, bij het forum naar Snowfairy. Maar eh.. mierzoet is denk ik niet echt iets voor mij.

Ik ben meer van de citrus en kruidige geuren.

Hartstikke lief trouwens dat je wel wat op wilde sturen!

Zitten ook glitters in las ik, spoel je dat er wel weer af of blijft zoiets op je lichaam hangen? (vroeg ik me altijd af)

*ziet Elle nu helemaal glimmend en glinsterend door het dorp fietsen*
Nee geen glitters ontdekt, tenminste niet in de snowfairy die ik heb!

Dan is Slammer en Back for Breakfast douchegel wel wat voor je!

Die heb ik ook allebei en die vind ik in de zomer lekker fris als het zo warm is.
Oh dank je wel voor de tips! Ik ga ze onthouden! Want ik vind een douchegel lekkerder dan een zeep.

Ben ook helemaal weg van de olive douchegel van de bodyshop.

Die gebruik ik bijna elke dag, zo lekker vind ik hem.

Sommigen in het topic gaven aan dat het jammer was dat de glitters onderin het flesje bleven hangen dus wellicht zijn die van jou ook daar?

(kan op dit momet geen smileys plakken maar die moet je bij mijn teksten maar rijkelijk bij lezen en bij denken)
Heb even gekeken maar slammer wil ik dus absoluut erbij doen de volgende keer!

Sowieso ga ik de volgende keer uitgebreid bij de retro afdeling kijken. Zag er ook al iets met patchouli daar is een vriendin van mij helemaal gek op.
Bij mij zitten de glitters van Snowfairy ook onderin. Ik had die Snowfairy in zo'n 20 euro tasje zitten (250 ml) en hij is nu nóg niet op.

Ik ga vanmiddag even naar de Lush toe... heb nog zo'n 10% discount bonnetje uit die 20 euro tas. Heb al een heel lijstje samengesteld zodat ik geen uur in de winkel hoef te hangen. (dochter van 2,5 gaat namelijk ook mee).

Ik heb nog een tipje.. (is misschien al voorbij gekomen)

Ga niet met je vingers in het maskerpotje zitten maar gebruik een koffielepel. Dat is precies genoeg voor 1 maskerbeurtje en ik heb nog nooit een schimmelpotje gehad (zelfs niet in een vergeten potje dat maaaaaaaaanden achterin de koelkast heeft gestaan )

Wat ik erg leuk vind aan Lush is dat ook achter de schermen ze milieuvriendelijk bezig zijn. Glassex etc. is echt taboe binnen de Lush (waar ik werkte in ieder geval) er wordt schoongemaakt met azijn etc. en muizen worden verjaagd met zo'n hoge tonen ding)

Jammer dat ik er niet meer werk want je krijgt 50% korting!

Ik vind de cremes ook niet helemaal geweldig en heb ook al een keer of 2 een sympathy for the skin met een soort plastic luchtje gehad...
Ik heb twee weken geleden voor het eerst in de UK besteld, scheelt echt aanzienlijk in de prijs zeg! Pakketje was er ook supersnel, zondag besteld en donderdag al bezorgd.

Ik heb speciaal voor mijn Lush spulletjes een plankje opgehangen in de badkamer, ghehehe en hij is nog niet vol...dus altijd een goed excuus voor meer Lush

Ik heb dit keer mijn spulletjes aangevuld met Dreamcream, Sugarbabe, Dreamtime temple balm, HIWTK en American cream.

Was alleen vergeten om proefjes te vragen, maarja...volgende keer beter.
Snowfairy zitten dus idd wel glitters in niet goed gekeken dus!

Maar je spoelt ze er dus inderdaad gewoon af!
Hee meiden, is het al tijd om een persoonlijke lush top-5 op te stellen? Ben wel heel benieuwd wat jullie favo´s nou zijn.

Die van mij is weeral een beetje veranderd:

- big (gecombineerd met veganese of jungle)

- soft coeur

- babyface/aobs met eau roma

- dream cream

- hiwtk

Maar het is moeilijk kiezen!
Die temple balm.................helpt dat nou?

Ik heb geen problemen met slapen maar een vriendin van mij wel, misschien wat voor haar?

(ik probeer mijn vriendinnen ook aan lush te helpen, maar tot zover lopen ze er nog niet warm voor, snappen jullie dat nou?
Hee pepernoek..........ik dacht al dat je geen Lush gebruiker meer was!! hahahaha
geen lushgebruiker? nee, ik probeer minder te forummen en meer te lushen :-).

mijn vriend noemt mn collectie lushbars (ik heb vooral veel zeep, massage bars. solid shampoos en scrubs, minder potjes)

´druipstenen´ haha. maar mag nu even niks meer kopen. hoewel, hebben jullie al op het lushforum gezien wat er allemaal voor nieuws aankomt!? een junglezeep!!!
Ik heb net een lush in UK besteld

Heerlijk als die doos straks komt. Vol met bbsen want dat is mijn top 4 en dan op 5 komt de douchegel. Vooral snowfairy (kerstprodukt) vind ik heerlijk. Nu yummy ymmy besteld.
Ik ben toch zo blij dat ik maar 5 minuten fietsen van een Lush afzit

Ok, mijn persoonlijke top 5:

1. Sakura Bath Ballistic...hij ruikt zo lekker en die vrolijke kleurtjes!

2. Honey I washes the Kids Zeep...de 1e keer dat ik deze gebruikte kon ik het echt niet laten om toch een beetje te proeven zo lekker ruikt dit. Was overigens geen succes maar das logisch

3. Creamy Candy Bubble Bar...ZOET! heel zoet!

4. Haagenbath ballistic...roze en zoet...ik zie een patroon

6. Mange Too Massagebar...hier mag je wel van snoepen

Ben nog niet zo bekend met de shampoos, gezichtscremetjes, haarproducten en dergelijke dus leuk om dit topic eens te lezen!
Tijdje geleden was ik weer eens in (Brussel) stad na een lange tijd... (woon in Brussel maar niet in centrum)...Opeens zag ik een winkel van LUSH...brandnew dus, was er vroeger niet. Kreeg bijna een hartaanval (haha bij wijze van spreken maar kreeg opeens een heel opgevrolijkte, opgewonden gevoel) Ben er binnen gegaan , mmmm wat ruikt het daar lekker. Heb rondgekeken en had graag vanalles gekocht maar is zoo duur! Ik wacht maar af tot ik er financieel beter voor sta...
quote:LolitaLempicka schreef op 13 juli 2009 @ 18:52:

Tijdje geleden was ik weer eens in (Brussel) stad na een lange tijd... (woon in Brussel maar niet in centrum)...Opeens zag ik een winkel van LUSH...brandnew dus, was er vroeger niet. Kreeg bijna een hartaanval (haha bij wijze van spreken maar kreeg opeens een heel opgevrolijkte, opgewonden gevoel) Ben er binnen gegaan , mmmm wat ruikt het daar lekker. Heb rondgekeken en had graag vanalles gekocht maar is zoo duur! Ik wacht maar af tot ik er financieel beter voor sta...Als je besteld in de UK scheelt het bijna de helft van het geld!
Ik ga toch ook maar bestellen in de UK scheelt gewoon zoveel geld. Ik ga nu maar voor iets van 58 euro bestellen ipv voor veel meer geld voor hetzelfde in NL.

Mijn smokkel top 5 van wat ik echt in huis moet hebben:

1: Ultimate Shine/ andere shampoo bar/ liefst met Retread

2: Angels on bare skin/Breath of fresh air/Cosmetic lad

3: The olive branch/ Snow fairy

4: Dream Cream/ Sympathy for the skin

5: Big/American Cream

saszzje: zo telt mijn dochter ook

Grappig dat jij juist heel veel echt luxe baddingen in je lijstje hebt staan. (voor mij echt luxe dan )

Heeft iemand hier Gorgeous al eens gebruikt? Ik ben eigenlijk best tevreden met Cosmetic Lad ook al is deze voor mannen. (lekker goedkoop ook) maar blijf heel benieuwd naar Gorgeous.
Ik heb een proefje gehad van Gorgeous, dus kan het effect eigenlijk niet vertellen!

Ik vind 'm ook te duur om aan te schaffen.

IK heb de volgende cremes dus geprobeerd:

Skin Nanny

Paradise Regained

Skin's Shangri La

Imperialis

Vanishing Creme

Enzymion

Maar ik bestel ze niet weer, heb het gevoel dat ze niets doen, dus vandaar dat ik Gorgeous niet bestel.

Stel je voor dat die ook tegenvalt, daar istie mij te duur voor!
quote:elleinspe schreef op 13 juli 2009 @ 21:31:

Ik heb een proefje gehad van Gorgeous, dus kan het effect eigenlijk niet vertellen!

Ik vind 'm ook te duur om aan te schaffen.

IK heb de volgende cremes dus geprobeerd:

Skin Nanny

Paradise Regained

Skin's Shangri La

Imperialis

Vanishing Creme

Enzymion

Maar ik bestel ze niet weer, heb het gevoel dat ze niets doen, dus vandaar dat ik Gorgeous niet bestel.

Stel je voor dat die ook tegenvalt, daar istie mij te duur voor!Ooit heb ik ook eens een groot proefje gehad van Gorgeous en vond het ook niks doen. Off topic: heb nu een proefje uit de vitamine C lijn van the bodyshop en daar ben ik wel razend enthousiast over (3 dagen gebruikt dus even afwachten hoe het zich ontwikkelt maar tot nu toe heeeeeeeeeeeel erg enthousiast)
quote:jasmine schreef op 13 juli 2009 @ 21:37:

[...]

Ooit heb ik ook eens een groot proefje gehad van Gorgeous en vond het ook niks doen. Off topic: heb nu een proefje uit de vitamine C lijn van the bodyshop en daar ben ik wel razend enthousiast over (3 dagen gebruikt dus even afwachten hoe het zich ontwikkelt maar tot nu toe heeeeeeeeeeeel erg enthousiast)Is dat ook een creme Jasmine?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven