Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
LaVie;

Snjókorn falla, á allt og alla
IK wacht en f5 me suf... Iedere keer denk ik: ze zal nu wel klaar met 'm zijn.

Nou Dush, je mag 'm houen, hoor. Hij is vast utterly useless by now....
Known to cause insanity in laboratory mice
Zal alvast iets zoeken voor het zustertopic, ben van plan om uit te slapen -heb middagdienst- en anders moet ik er om 7 uur uit enkel om aan mijn plicht te voldoen.

Oh, wat verheug ik me al op donderdag!
Ik weet nu al hoe dat morgen gaat.

Posting Dushi: Oh, sorry, Lys, ik heb er iets te ruw met hem gespeeld, ik heb hem 'per ongeluk' aan flarden getrokken gescheurd.

Zal echt niet de eerste keer zijn.
Of lekgeprikt met haar acrylnagels, dat is als je zijn foto bekijkt een veel groter gevaar.
Ook dat zou niet de eerste keer zijn MissM., laatst had ze 'm -nadat ie was leeggelopen- opgevouwen en gebruikte ze hem om haar benen op te rusten....

Bottom line: ze kan ze gewoon niet heel houden, gaat er veel te ruw mee om, is veel te enthousiast...

De lijken onder haar bed stapelen zich op en op en op....
*luistert*

Ah, ik hoor mijn bed roepen!

Goodnight!

bleeehhh ben nog moe,bahbahbah.
ik ooook...
Joehoeeeeee, ik ben niet moe vandaag!!

Rise & Shine ladies !!

Ik heb vandaag een leuke saaie dag. Nu ga ik eerst even door mijn huis rausen, opruimen en schoonmaken. Dat is redelijk saai...Gelukkig heb ik een grote, lieve dochter die me fijn kan helpen. Daarna gaan we liggen bakken aan een strandje hier vlakbij, en ja ik weet dat zonnen slecht is, maar I don't care. Ik hou echt van een kleurtje op mijn gezicht. En vanavond krijg ik twee vrienden op bezoek die ik echt al heel lang ken. De ene vanaf mijn 8ste en de ander vanaf mijn 12de. En ik heb ze al heel lang niet gezien, maar dat voelt meteen weer goed dan. Dus ik verheug me er op!

Veel te veel tekst geloof ik.

Saaie dag toegewenst maisjes.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Gezellige saaie dag LaVie, ik ga gewoon aan het werk (hopelijk is er iets meer te doen dan vorige week). Beide collega's zijn op vakantie dus heb ik het rijk alleen. Neem de krant maar mee naar het werk. . .
Het valt wel op dat Dushi sinds gisterenavond (8 uur) niet meer gepost heeft. . .
Maradijntje-Mandarijntje en DezzerT:

Ik ken dat leed.

Snjook, die is nu aan het bijkomen. Is niet niks een complete vent aan flarden scheuren, dat kost best wat energie. Ik wens je een saaie werkdag.

Roozzy, ik wens jou, je dochter en je vriendinnen een bijzonder saaie dag!! Niet van genieten, hoor!
quote:snjokorn schreef op 12 juli 2009 @ 23:08:

'k Moet nog even wennen aan je dezzz.

Inderdaad Lys, opstaan, ontbijten, saai zijn en weer gaan slapen. Je zou er een boek over kunnen schrijven.Ik ben (heel serieus ) al jaren een boek aan het schrijven hierover. Maar ik kan niet goed tot een einde komen, ik zit nu al aan mijn derde deel en ik heb zo het idee dat het meer dan een trilogie gaat worden.
Het Bureau vanuit een vrouwelijk perspectief?
zo ben lekker voor de rest van de dag vrij.nu is ut tijd voor een saai dutje
En bedankt voor de huk...

Beeb ging gisteravond om 10 uur huilen. Gevoed. Toen wilde ik om 12 uur naar bed. Toch maar even kolven (beeb is naar de gastouder vandaag). Tegen 1 uur sliep ik. Om 5 uur gevoed. Om 6:10 kwam broer 'even kijken' en vragen hoe laat het was. Met een sis weggejaagd. Om 7:20 legde me hubbie beeb bij mij in bed omdat hij naar zijn werk ging. Duzzz. Saai nachtje weer.
Nee, nee, het is een autobiografie/dagboek-achtig iets.

Ik zal je een idee geven van wat je in mijn boek kunt verwachten:

TRANSCRIPT:Ik stond vanochtend op, ik heb gegeten, ben saai geweest en ging weer naar bed. Pff, het was een vermoeiende dag.

Ik schrijf er al 12 jaar aan en heb nu zo'n 4.380 dagen beschreven....

Wat denk je, Mandarijntje, zou ik het nog wat moeten opleuken? Of zou het zo al op de bestseller-list komen?
Qua thematiek verwant aan De Avonden van onze grote Volksschrijver dus. Vergeet het weerbericht niet.

Hoe kaler hoe beter. Wel liefst ook schrijnende dingen erin verwerken. Ik weet niet of je wel eens iets schrijnends hebt meegemaakt natuurlijk, maar if so: kale mededelingen daaromtrent.
Haha, dat doet me denken aan mijn broer toen die een jaar of 3 was. Mijn moeder slaapt lekker, hij rent de slaapkamer in, rukt aan haar arm: Mama, mama, mama, mama...

Ze zit direct rechtop in bed, klaarwakker: Wat is er?

Ik wou alleen zeggen dat je nog even lekker kan slapen....
Moet het perse schrijnend zijn?

Wat dacht je van: ik had een goede stoelgang vandaag...
Alleen als je stoelgang hapert is het geschikt voor publicatie.
quote:Lys schreef op 13 juli 2009 @ 10:44:

Haha, dat doet me denken aan mijn broer toen die een jaar of 3 was. Mijn moeder slaapt lekker, hij rent de slaapkamer in, rukt aan haar arm: Mama, mama, mama, mama...

Ze zit direct rechtop in bed, klaarwakker: Wat is er?

Ik wou alleen zeggen dat je nog even lekker kan slapen....hhhhhhh deze is leuk ehm saai.
quote:MissMara schreef op 13 juli 2009 @ 10:48:

Alleen als je stoelgang hapert is het geschikt voor publicatie.En wél vertellen als je asperges en /of bietjes hebt gegeten en je gaat daarna plassen.
quote:desteny schreef op 13 juli 2009 @ 10:39:

zo ben lekker voor de rest van de dag vrij.nu is ut tijd voor een saai dutje * Zucht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven