Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
ze zal vast wel reuze gemotiveerd zijn,anders gaat ze toch niet zo ver van huis lijkt mij.
Leuk Saai Snjo heb je een beetje aanspraak.
Betekent wel dat ik hier minder aanwezig ben.... Saaaai
Snjókorn falla, á allt og alla
Helleu saaierds.

Helaas gaat mijn afspraak vanavond niet door, dus ik kom jullie vervelen.

Hoe gaat 't hier?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Minder aanwezig betekent niet minder saai he Snjo!

Jammer dat je afspraak niet doorgaat La Vie. Fijn dat je ons saai komt vervelen.
Nog iemand die me saai computer gezelschap gaat houden. Ik ga het eten eens opzetten. Saaie (maar o zo lekkere) spinazie met een eitje en aardappelpuree. . . wel gezond he.
'k Ben trouwens 1 kat kwijt. Ze wilde vanochtend niet binnenkomen toen ik moest gaan werken en ze is nu nog niet thuis.
quote:Dushi74 schreef op 13 juli 2009 @ 19:22:

Minder aanwezig betekent niet minder saai he Snjo!

Jammer dat je afspraak niet doorgaat La Vie. Fijn dat je ons saai komt vervelen.Dan kom ik 's avonds met hele volzinnen (vind Lys wel grappig).
Is het bij jou nu half zes, Snjo?

Eet smakelijk alvast.. spinazie met eitje is yammie.
Yep, 2 uur tijdsverschil 's zomers en 1 uur 's winters.
Oeh...kat kwijt? Wat naar..

Kijk het nog even aan...hopelijk komt ze vanavond binnen als je d'r roept. Met pak brokjes rammelen ofzo?
quote:snjokorn schreef op 13 juli 2009 @ 19:31:

Yep, 2 uur tijdsverschil 's zomers en 1 uur 's winters.Ja, ik las het net op internet. Even gegoogled was benieuwd.
Ik ben trouwens sipjes. Ex problemen. Hinderlijk als de pest.

Dat loslaten gedoe... hoe lang duurt dat in godsnaam??
Ik maak me nog geen grote zorgen hoor. Ze kan zich best redden buiten (en er staat een bakje water buiten). Heb al 2 x gefloten (reageert ze meestal wel op) en anders zet ik vanavond ook nog een bakje brokjes buiten. Ze weet in ieder geval wel waar ze thuis hoort.
Ik hoop dat je kat weer snel thuiskomt. Die wil echt wel weer naar jouw saaie huisje hoor Snjo. Daar buiten is het hem niet saai genoeg.

Zo ben ik trouwens even blij geen topsporter te zijn. Gebruik je prive wat coke (oke paar dagen voor een wedstrijd, niet slim want je weet dat je getest gaat worden) en dan is hup je sportcarrière naar de maan plus je kunt je baan bij defensie ook wel gedag zwaaien. Dan ben je goed in de aap gesnoven (ipv gelogeerd)
In het noorden is ze wel eens 10 dagen weggeweest, midden in de winter met temperaturen ver onder het vriespunt. Was ik d'r op een zondagmiddag gaan zoeken zonder resultaat en de volgende ochtend staat ze voor de deur (maf beest).
Inderdaad, denk dat je je nu nog geen zorgen hoeft te maken. Ik geloof dat katten best vaak zo maar een hele dag en nacht weg zijn. Ze weten goed de weg weer terug te vinden.. Dus komt wel goed, denk ik. Hoop ik!
quote:La Vie en Rose schreef op 13 juli 2009 @ 19:33:

Ik ben trouwens sipjes. Ex problemen. Hinderlijk als de pest.

Dat loslaten gedoe... hoe lang duurt dat in godsnaam??He meis toch! Lijstje maken met negatieve dingen aan hem? En dat ritueel verbranden (op een verantwoorde veilige manier)
quote:Dushi74 schreef op 13 juli 2009 @ 19:35:

Ik hoop dat je kat weer snel thuiskomt. Die wil echt wel weer naar jouw saaie huisje hoor Snjo. Daar buiten is het hem niet saai genoeg.

Zo ben ik trouwens even blij geen topsporter te zijn. Gebruik je prive wat coke (oke paar dagen voor een wedstrijd, niet slim want je weet dat je getest gaat worden) en dan is hup je sportcarrière naar de maan plus je kunt je baan bij defensie ook wel gedag zwaaien. Dan ben je goed in de aap gesnoven (ipv gelogeerd)Ik moet duidelijk nog een ander venster openen met de krant.... Een tour de France schandaal of atletiek??
Misschien heeft je kat een leuke poes gevonden voor deze zwoele zomernachten?
Doel je op die turner, Does?
Snjo: Yoeri van Gelder, turner op de ringen. Mooie saaie sport om te zien en hij is er goed in. Stom dat je je zo laat betrappen, zeker als je al jaren gebruikt.
quote:Dushi74 schreef op 13 juli 2009 @ 19:36:

[...]

He meis toch! Lijstje maken met negatieve dingen aan hem? En dat ritueel verbranden (op een verantwoorde veilige manier)

Hmm, dat heb ik nog niet gedaan nee

Maar ach, dit is al zo'n langdurig proces..word er zo moe van. En ik heb zelf zo'n groot aandeel erin. Ik ben nogal problematisch met loslaten, ik kan dat niet of nauwelijks. En dan zie of hoor ik weer dingen die ik helemaal niet wil zien of horen en dan hangt mijn kop weer naar beneden. Blegh.

Oh well. Komt goed. Uiteindelijk.
LaVie, heb ik geen ervaring mee met hoelang zo iets kan duren maar hier heb je vast

een hug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven