Kletsgroepje LIIII
vrijdag 10 juli 2009 om 23:05
Hee Mokkie je straalt het ook echt uit, mentorschap. Irl (die paar keer dat ik je zag) maar ook in je postings. Wou maar dat D er zo eentje had hahaha.
Goed onthouden trouwens, wij gaan lekker zondag weg of eigenlijk zaterdagnacht al. En dan zie ik lekker CD daar, gezellig.
Volgens mij wordt het volgende week goed weer dus zal je het lekker hebben op het eiland. Maar dat heb je zowieso denk ik wel.
Ik wens je heel veel plezier en rust.
Luni, ik heb dat soms ook met mijn moeder. Vooral de laatste tijd. Ze is meestal erg lief en bedoelt het goed maar momenteel Ze kan soms laat maar zeggen niet nadenken voor ze wat zegt of doet, zoiets.
Geniet ervan morgen, het wordt vast geweldig.
CD is vorige week naar Lenny Kratitz geweest in Amsterdam. Het kind kwam helemaal lyrisch terug. Althans, wij hebben haar gehaald, uit Amersfoort, midden in de nacht. Mevrouw had de trein gemist, te erg. En ja om twee meiden in Amsterdam te laten slenteren in de nacht, konden we niet over het hart verkrijgen. Dus om half 2 in de nacht naar Amersfoort. Daar ging nog net een trein heen, zucht. En maar goed ook, in die nacht gebeurde dat met die man en die taxichauffeur. Ik zou mezelf ook nooit vergeven als er iets gebeurt en wij haar hadden kunnen halen.
Wat zal het stil worden hier met alle vakanties.
Wanneer is de meeting ook al weer?
Hee Comp wij lazen al dat het gezellig was, de visite met de meiden erbij.
Fijne vakantie, wie er aan toe is en greetz,
Cha
Goed onthouden trouwens, wij gaan lekker zondag weg of eigenlijk zaterdagnacht al. En dan zie ik lekker CD daar, gezellig.
Volgens mij wordt het volgende week goed weer dus zal je het lekker hebben op het eiland. Maar dat heb je zowieso denk ik wel.
Ik wens je heel veel plezier en rust.
Luni, ik heb dat soms ook met mijn moeder. Vooral de laatste tijd. Ze is meestal erg lief en bedoelt het goed maar momenteel Ze kan soms laat maar zeggen niet nadenken voor ze wat zegt of doet, zoiets.
Geniet ervan morgen, het wordt vast geweldig.
CD is vorige week naar Lenny Kratitz geweest in Amsterdam. Het kind kwam helemaal lyrisch terug. Althans, wij hebben haar gehaald, uit Amersfoort, midden in de nacht. Mevrouw had de trein gemist, te erg. En ja om twee meiden in Amsterdam te laten slenteren in de nacht, konden we niet over het hart verkrijgen. Dus om half 2 in de nacht naar Amersfoort. Daar ging nog net een trein heen, zucht. En maar goed ook, in die nacht gebeurde dat met die man en die taxichauffeur. Ik zou mezelf ook nooit vergeven als er iets gebeurt en wij haar hadden kunnen halen.
Wat zal het stil worden hier met alle vakanties.
Wanneer is de meeting ook al weer?
Hee Comp wij lazen al dat het gezellig was, de visite met de meiden erbij.
Fijne vakantie, wie er aan toe is en greetz,
Cha
zondag 12 juli 2009 om 09:18
Goeiemorgen!
Ik ben niet met vakans hoor (jammer maar helaas!) Vorige week een weekendje Texel gedaan en gisteren naar DanceValley.T was super en ik heb geen spijt dat ik ben meegegaan.Prachtig weer ook
Vriendin sprong alleen,op de heenweg al, onhandig over een slootje en kneusde haar enkel. Evenzogoed de hele dag leuk meegedaan hoewel ze niet kon dansen. Ik vind haar een bikkel! We zijn nog wel naar de EHBO gegaan maar meer dan een ijszak erop kunnen ze ook niet doen.
Sterkte met CV Compu,zieke mannen zijn het ergste
Ik ben niet met vakans hoor (jammer maar helaas!) Vorige week een weekendje Texel gedaan en gisteren naar DanceValley.T was super en ik heb geen spijt dat ik ben meegegaan.Prachtig weer ook
Vriendin sprong alleen,op de heenweg al, onhandig over een slootje en kneusde haar enkel. Evenzogoed de hele dag leuk meegedaan hoewel ze niet kon dansen. Ik vind haar een bikkel! We zijn nog wel naar de EHBO gegaan maar meer dan een ijszak erop kunnen ze ook niet doen.
Sterkte met CV Compu,zieke mannen zijn het ergste
zondag 12 juli 2009 om 20:39
He, was je vorige week al naar Texel? Dacht dit weekend te hebben gelezen. Was het leuk?
Fijn dat je zo hebt genoten op DV. Maarre slecht weer dus?! Was J. mee?
Hij ligt helemaal voor Jaffa helaas. Morgen een zieke man in huis. Maar we gaan in de ochtend met moeders en kindjes naar de speeltuin. 's Middags de ziekenboeg weer.
Fijn dat je zo hebt genoten op DV. Maarre slecht weer dus?! Was J. mee?
Hij ligt helemaal voor Jaffa helaas. Morgen een zieke man in huis. Maar we gaan in de ochtend met moeders en kindjes naar de speeltuin. 's Middags de ziekenboeg weer.
maandag 13 juli 2009 om 08:49
maandag 13 juli 2009 om 09:38
maandag 13 juli 2009 om 11:05
Nee hoor Juultje, ik ben nog niet weg.
We gaan as. zaterdag eerst naar het feest van mijn moeder en de dag erna richting het noorden.
Luni, lekker dat jullie goed weer hadden op DV.
Compu, wat balen dat CV zo ziek is. MB was za en zo ook ziek. Buikgriep waarschijnlijk. Hij moest in ieder geval flink overgeven.
We gaan as. zaterdag eerst naar het feest van mijn moeder en de dag erna richting het noorden.
Luni, lekker dat jullie goed weer hadden op DV.
Compu, wat balen dat CV zo ziek is. MB was za en zo ook ziek. Buikgriep waarschijnlijk. Hij moest in ieder geval flink overgeven.
dinsdag 14 juli 2009 om 17:07
JD is een beetje ziekjes. Vannacht al, dus ik heb een matras op haar kamer gesleept en ben daar gaan slapen. Ik lag toch al in een andere kamer, omdat ik enorm lig te woelen en niet kan slapen. Morgen komen mijn ouders op JD passen, ik moet werken. Donderdag zien we wel weer verder, ik ga er vanuit dat ze dan weer beter is. Ze heeft wel praatjes, maar eet niet en is warm. Dan is het kdv ook niks, kan ze beter een dagje thuis blijven.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
dinsdag 14 juli 2009 om 22:01
juultje heel veel sterkte met de zieke
ik ben van het weekend wezen duiken, zaterdag hadden we om 09.00 uur afgesproken bij het koepeltje/dolfijntje. we waren de enigste duikers, dus heerlijk rustig en dat kwam goed uit want ik maakte een opleidingsduik naturalist je leert dan het onderwaterleven te herkenen, en als je een specifieke soort zoekt weet je dan ook waar je op moet letten. mijn buddy had de camera bij zich ; elke keer als ik iets interesants zag dan moest ik dat met mijn lamp aanwijzen en dan maakte hij er een foto van. mijn andere buddy hielp ook mee met zoeken. we hebben echt heerlijk gedoken, en op de terug eweg hebben we nog een wikelwagentje uit het water gehaald. dat was ook erg handig om onze spullen weer me terug naar de auto te brengen, want het wel z'on 250 meter lopen van de duikstek naar de auto toe, en dat met al je bepakking is best wel zwaar
zondag hadden we weer om negen uur afgesproken toen zijn we naar de noord Aa gegaan, een zoetwaterplas, Ook hier weer een opleidingsduik, peak bouncy perfomance dit houd in dat je leert om beter te trimmen/zweven onderwater. de truc is dan om niet teveel met je jacket te doen, maar meer door te kompenser op je longen, zodat als je over een rif moet zwemmen je een diepe teug lucht neemt zo dat je een beetje stijgt, en om dan aan de anderekant van het rif weer uit te blazen. nu had je daar geen rif maar we hebben allemal oefeningetjes gedaan, en het ging redelijk al zeg ik het zelf. in ieder geval zak ik nu niet meer als een blok naar beneden, of schiet als een dobber naar boven
oke een beetje technis verhaal hoop dat jullie het een beetje begrijpen.
Vandaag werd ik gebeld door RTL, en weten jullie wat, ik heb de dvd box van CSI MIAMI gewonnen
ik hebben weken geleden met dat sms spelletje meegedaan kreeg dan 10 vragen over de csi en schijnbaar heb ik dat zo goed gedaan dat ik nu de dvd heb. ik ben echt zo blij
ook met paps gaat het steeds beter, hij heeft van de week zelfs op de fiets gezetten, was wel in een hele grote sporthal, en de revalidatie arts zat achter op maar toch. wel is hem geadvisert om het eerst nog een tijdje in de hal te fietsen en niet nu ineens zich in het verkeer te begeven. maar ik ben zo trots op hem
ik ben van het weekend wezen duiken, zaterdag hadden we om 09.00 uur afgesproken bij het koepeltje/dolfijntje. we waren de enigste duikers, dus heerlijk rustig en dat kwam goed uit want ik maakte een opleidingsduik naturalist je leert dan het onderwaterleven te herkenen, en als je een specifieke soort zoekt weet je dan ook waar je op moet letten. mijn buddy had de camera bij zich ; elke keer als ik iets interesants zag dan moest ik dat met mijn lamp aanwijzen en dan maakte hij er een foto van. mijn andere buddy hielp ook mee met zoeken. we hebben echt heerlijk gedoken, en op de terug eweg hebben we nog een wikelwagentje uit het water gehaald. dat was ook erg handig om onze spullen weer me terug naar de auto te brengen, want het wel z'on 250 meter lopen van de duikstek naar de auto toe, en dat met al je bepakking is best wel zwaar
zondag hadden we weer om negen uur afgesproken toen zijn we naar de noord Aa gegaan, een zoetwaterplas, Ook hier weer een opleidingsduik, peak bouncy perfomance dit houd in dat je leert om beter te trimmen/zweven onderwater. de truc is dan om niet teveel met je jacket te doen, maar meer door te kompenser op je longen, zodat als je over een rif moet zwemmen je een diepe teug lucht neemt zo dat je een beetje stijgt, en om dan aan de anderekant van het rif weer uit te blazen. nu had je daar geen rif maar we hebben allemal oefeningetjes gedaan, en het ging redelijk al zeg ik het zelf. in ieder geval zak ik nu niet meer als een blok naar beneden, of schiet als een dobber naar boven
oke een beetje technis verhaal hoop dat jullie het een beetje begrijpen.
Vandaag werd ik gebeld door RTL, en weten jullie wat, ik heb de dvd box van CSI MIAMI gewonnen
ik hebben weken geleden met dat sms spelletje meegedaan kreeg dan 10 vragen over de csi en schijnbaar heb ik dat zo goed gedaan dat ik nu de dvd heb. ik ben echt zo blij
ook met paps gaat het steeds beter, hij heeft van de week zelfs op de fiets gezetten, was wel in een hele grote sporthal, en de revalidatie arts zat achter op maar toch. wel is hem geadvisert om het eerst nog een tijdje in de hal te fietsen en niet nu ineens zich in het verkeer te begeven. maar ik ben zo trots op hem
woensdag 15 juli 2009 om 07:40
Morning,
Sterkte met JD, Juultje! Je zult wel moe zijn.. JM wilde er niet uit?
MB ook al ziek.. Bleh, overgeven! Gelukkig niet op vakantie! Zit je daar met het gehang op de bank en vieze was.. Veel beterschap!
CV knapt langzaam op, heeft angina. Even afwachten of hij herstelt vanzelf.
Goed van je pa, Poesie! Stap in de goede richting. En leuk van de DVD box, kende je het nog niet?
Luni, ik dacht toch echt regen zaterdag. Dat zou niet zo leuk zijn geweest, maar jij klinkt positiever! Nu uitkijken naar DK? Mag ik mee?
Ik wil naar het strand, heb de auto, dus dat is fijn!
Sterkte met JD, Juultje! Je zult wel moe zijn.. JM wilde er niet uit?
MB ook al ziek.. Bleh, overgeven! Gelukkig niet op vakantie! Zit je daar met het gehang op de bank en vieze was.. Veel beterschap!
CV knapt langzaam op, heeft angina. Even afwachten of hij herstelt vanzelf.
Goed van je pa, Poesie! Stap in de goede richting. En leuk van de DVD box, kende je het nog niet?
Luni, ik dacht toch echt regen zaterdag. Dat zou niet zo leuk zijn geweest, maar jij klinkt positiever! Nu uitkijken naar DK? Mag ik mee?
Ik wil naar het strand, heb de auto, dus dat is fijn!
woensdag 15 juli 2009 om 08:16
JM had pas 's ochtends door dat ze ziek was. Maar ik werk niet op dinsdag en hij wel, dus dan ga ik eruit. Ik kan dan eventueel nog rusten overdag. JD gaat nu weer wat beter, maar hou haar wel thuis vandaag. Mijn ouders komen oppassen.
Poesie, fijn dat het met je vader wat beter gaat. Leuk van de dvd-box!
Hoe is het met CV, Compu?
Poesie, fijn dat het met je vader wat beter gaat. Leuk van de dvd-box!
Hoe is het met CV, Compu?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
woensdag 15 juli 2009 om 10:00
Goeiemorgen
Gefeliciteerd Poesie,gaaf man Wat lekker dat het weer een beetje vooruit gaat met je vader .Voor hem zelf al helemaal,geeft toch meer zelfvertrouwen ook!
Ga je nog naar je zus?
Ik weet zeker dat we geen regen hebben gehad hoor Compu Vrijdag en zondag wel maar zaterdag was echt zonovergoten. Collega was echter naar het Noorden geweest en daar weggespoeld (gna gna)
Is CV al gestopt met roken? Kan ook keelklachten geven he,afwenning...
We gaan 8 Augustus ook nog naar een festival,daar kunnen we met ov heen zonder veel gedoe,ook wel eens fijn!
Je mag niet mee naar DK
Ik had naar mn ouders een foto gestuurd van iemand die heel vroeger als kind naast ons woonde,die kwam ik tegen op DV maar van beide kreeg ik alleen een verhaal terug over wat zij hadden gedaan het weekend,geen enkele reactie op de foto
Vergeef me dus een enkel ego-bericht,genetisch bepaald
Gefeliciteerd Poesie,gaaf man Wat lekker dat het weer een beetje vooruit gaat met je vader .Voor hem zelf al helemaal,geeft toch meer zelfvertrouwen ook!
Ga je nog naar je zus?
Ik weet zeker dat we geen regen hebben gehad hoor Compu Vrijdag en zondag wel maar zaterdag was echt zonovergoten. Collega was echter naar het Noorden geweest en daar weggespoeld (gna gna)
Is CV al gestopt met roken? Kan ook keelklachten geven he,afwenning...
We gaan 8 Augustus ook nog naar een festival,daar kunnen we met ov heen zonder veel gedoe,ook wel eens fijn!
Je mag niet mee naar DK
Ik had naar mn ouders een foto gestuurd van iemand die heel vroeger als kind naast ons woonde,die kwam ik tegen op DV maar van beide kreeg ik alleen een verhaal terug over wat zij hadden gedaan het weekend,geen enkele reactie op de foto
Vergeef me dus een enkel ego-bericht,genetisch bepaald
donderdag 16 juli 2009 om 21:41
Iets te veel van mezelf gevraagd vandaag, moet ik niet meer doen. Ik heb besloten om eerder met verlof te gaan, als het meezit hoef ik na deze week dan nog maar 6 weken te werken. Heerlijk, er viel een last van mij af na dit besluit.
Morgen nog een half dagje en dan weekend.
Morgen nog een half dagje en dan weekend.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
vrijdag 17 juli 2009 om 09:52
Goeiemorgen
Hopelijk vandaag een betere dag Juultje
Ik heb gisteren een goeie aanvaring met mn collega gehad,niet leuk maar wel wat dingen uitgesproken.
Er moet hier wat veranderen maar ik voel me nogal klem zitten,heb zelfs de energie niet om te solliciteren.Wat ik wel dóe overigens...
Het liefst zou ik hier blijven met meer werk,weer opnieuw beginnen kost ook zoveel energie en ik ben nog niet iets tegengekomen waarvan ik denk "dat is het!"
Over het algemeen ben ik wel een blij mens maar toch iets minder dan normaal....
Ach,bijna weekend
Hopelijk vandaag een betere dag Juultje
Ik heb gisteren een goeie aanvaring met mn collega gehad,niet leuk maar wel wat dingen uitgesproken.
Er moet hier wat veranderen maar ik voel me nogal klem zitten,heb zelfs de energie niet om te solliciteren.Wat ik wel dóe overigens...
Het liefst zou ik hier blijven met meer werk,weer opnieuw beginnen kost ook zoveel energie en ik ben nog niet iets tegengekomen waarvan ik denk "dat is het!"
Over het algemeen ben ik wel een blij mens maar toch iets minder dan normaal....
Ach,bijna weekend
vrijdag 17 juli 2009 om 09:54
Allereerst Juultje Gefeliciteerd, en een hele fijne dag
)
Goed zo Juultje dat je naar je lichaam luisterd, nu kun je lekker eerder met verlof! Hoe is t nu met JD. Leuk die mini-meeting met Compu. Hebben de kids zich samen vermaakt?
Cha is al weg he? Zij heeft nu echt lekker Cha-weer, hier onweert t nu!!
Wij zijn gelukkig niet weggespoeld Luni
))) Naar welk festival gaan jullie?
Mokkie wanneer heb jij vakantie of ben je al weg?
Poesie geweldig CSI-box, ben ook echt een fan, jammer dat ze nu herhalingen uitzenden maandag. Gelukkig gaat t beter met je vader.
Compu helaas geen strandweer he nu, gelukkig knapt CV op. Alles goed ook met CG?
Hey, he he t lukt eindelijk om de vingers van mijn l.hand een beetje te gebruiken met tikken.Gister een aantal hechtingen eruit gehaald en vanmiddag voor t eerst fysio. Mag nog niet veel doen met die hand en dat valt niet mee. Gelukkig helpen de kids en EM veel.
EM heeft nu 5 weken vakantie hahahahaha, het bedrijf waar hij voorlopig werkt gaat 5 weken dicht. Hij blijft daar niet, maar hij is nu ff onder de pannen. Hij kan ws weer snel naar F. want ze zijn aan t onderhandelen.
Zo hier heb ik lang overgedaan (half uur) dus nu ff rustig aan met mijn hand, iedereen een fijne dag.
Goed zo Juultje dat je naar je lichaam luisterd, nu kun je lekker eerder met verlof! Hoe is t nu met JD. Leuk die mini-meeting met Compu. Hebben de kids zich samen vermaakt?
Cha is al weg he? Zij heeft nu echt lekker Cha-weer, hier onweert t nu!!
Wij zijn gelukkig niet weggespoeld Luni
Mokkie wanneer heb jij vakantie of ben je al weg?
Poesie geweldig CSI-box, ben ook echt een fan, jammer dat ze nu herhalingen uitzenden maandag. Gelukkig gaat t beter met je vader.
Compu helaas geen strandweer he nu, gelukkig knapt CV op. Alles goed ook met CG?
Hey, he he t lukt eindelijk om de vingers van mijn l.hand een beetje te gebruiken met tikken.Gister een aantal hechtingen eruit gehaald en vanmiddag voor t eerst fysio. Mag nog niet veel doen met die hand en dat valt niet mee. Gelukkig helpen de kids en EM veel.
EM heeft nu 5 weken vakantie hahahahaha, het bedrijf waar hij voorlopig werkt gaat 5 weken dicht. Hij blijft daar niet, maar hij is nu ff onder de pannen. Hij kan ws weer snel naar F. want ze zijn aan t onderhandelen.
Zo hier heb ik lang overgedaan (half uur) dus nu ff rustig aan met mijn hand, iedereen een fijne dag.
vrijdag 17 juli 2009 om 14:43
Oh Eef, da' waar ook, je hebt de operatie aan je hand achter de rug. Hoe is 't gegaan? Is de verwachting nu dat de pijn afneemt, of helemaal verdwijnt?
Luni, balen dat je toch weer tegen dezelfde dingen aanloopt op je werk.
Compu, hoe is 't met CV? Ik had laatst ook keelontsteking (angina is toch ook zoiets?)en daar was ik ook flink beroerd van.
Morgen gaan we weg. Eerst naar de verjaardag van mijn moeder en zondag naar Schiermonnikoog.
Luni, balen dat je toch weer tegen dezelfde dingen aanloopt op je werk.
Compu, hoe is 't met CV? Ik had laatst ook keelontsteking (angina is toch ook zoiets?)en daar was ik ook flink beroerd van.
Morgen gaan we weg. Eerst naar de verjaardag van mijn moeder en zondag naar Schiermonnikoog.
vrijdag 17 juli 2009 om 17:08
Fijne vakantie Mokkie, het weer wordt beter gelukkig, en dat mag ik hopen voor volgende week zaterdag! Verrassingsfeest voor EM hij word 50 alweer.
De pijn valt gelukkig mee sinds gister geen pijnstiller meer gebruikt. Mag nog niets doen met die hand, alhoewel ik mijn vingers al kan gebruiken met tikken hahhahaha. Ook een goede therapie toch.
Snap heel goed Luni dat de energie ff weg is, en zo dubbel he, eigenlijk wil je blijven, als er maar genoeg werk is. Maar dat is toch logisch! Je wil toch nu wel de rust dat je, waar je werk je kan blijven tot bv je pensioen
)) geintje maar je snapt me.
De pijn valt gelukkig mee sinds gister geen pijnstiller meer gebruikt. Mag nog niets doen met die hand, alhoewel ik mijn vingers al kan gebruiken met tikken hahhahaha. Ook een goede therapie toch.
Snap heel goed Luni dat de energie ff weg is, en zo dubbel he, eigenlijk wil je blijven, als er maar genoeg werk is. Maar dat is toch logisch! Je wil toch nu wel de rust dat je, waar je werk je kan blijven tot bv je pensioen
zaterdag 18 juli 2009 om 10:05
Goeiemorgen!
Doe je rustig aan Eef?
Veel plezier Mokkie! Er komt beter weer aan(slechter kan ook niet)
Het is hier triest weer terwijl we gisteren nog een flink stuk hebben gewandeld,het was droog en lekker
Ik weet echt niet meer wat ik moet met mn werk,ben niet het type die alles zomaar over zich heen laat komen en het er bij laat zitten maar ik heb dus het gevoel dat ik weinig anders kan momenteel. Heb mn CV bij verschillende bureau's uitstaan en zoek zelf ook dus.....Maar er zitten amper leuke banen bij
Gisteren wel behoorlijke bijval gehad van collega's wb mn collega.Ik heb wel gevraagd of ze dat voortaan kenbaar willen maken als ze tegen mij tekeer gaat
Ik heb haar gewezen op een fout en dan gaat ze gelijk zoeken naar iets wat ik niet goed heb gedaan,al is het maar iets onbeduidends. Aangezien ik ook maar mens ben vind ze dat ook natuurlijk... Gek word ik ervan,ik weet gewoon serieus niet meer wat te doen
Doe je rustig aan Eef?
Veel plezier Mokkie! Er komt beter weer aan(slechter kan ook niet)
Het is hier triest weer terwijl we gisteren nog een flink stuk hebben gewandeld,het was droog en lekker
Ik weet echt niet meer wat ik moet met mn werk,ben niet het type die alles zomaar over zich heen laat komen en het er bij laat zitten maar ik heb dus het gevoel dat ik weinig anders kan momenteel. Heb mn CV bij verschillende bureau's uitstaan en zoek zelf ook dus.....Maar er zitten amper leuke banen bij
Gisteren wel behoorlijke bijval gehad van collega's wb mn collega.Ik heb wel gevraagd of ze dat voortaan kenbaar willen maken als ze tegen mij tekeer gaat
Ik heb haar gewezen op een fout en dan gaat ze gelijk zoeken naar iets wat ik niet goed heb gedaan,al is het maar iets onbeduidends. Aangezien ik ook maar mens ben vind ze dat ook natuurlijk... Gek word ik ervan,ik weet gewoon serieus niet meer wat te doen
zaterdag 18 juli 2009 om 21:26
Luni, Wel fijn dat je veel bijval kreeg van andere collega's, maar het blijft evengoed heel vervelend zo'n situatie.
Feestje van mijn moder gehad, nu morgen echt weg. HEERLIJK!!! En dat mooie weer gaat vast komen. En anders gaan we gewoon met jas aan heerlijk lopen op het strand.
Eef, veel plezier met EM's feestje volgende week.
Feestje van mijn moder gehad, nu morgen echt weg. HEERLIJK!!! En dat mooie weer gaat vast komen. En anders gaan we gewoon met jas aan heerlijk lopen op het strand.
Eef, veel plezier met EM's feestje volgende week.