Saai topic
maandag 13 juli 2009 om 11:07
maandag 13 juli 2009 om 11:09
quote:Lys schreef op 13 juli 2009 @ 11:06:
*noteert*
Ik had als 'working title': Geen dag hetzelfde, ook al lijkt van wel, maar toch is het niet zo...
Te lang?Ik zou jouw tekst (iets uitgebreider) op de achterkant van het boek zetten, pakkende tekst met een fotootje van jezelf ernaast natuurlijk.
*noteert*
Ik had als 'working title': Geen dag hetzelfde, ook al lijkt van wel, maar toch is het niet zo...
Te lang?Ik zou jouw tekst (iets uitgebreider) op de achterkant van het boek zetten, pakkende tekst met een fotootje van jezelf ernaast natuurlijk.
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 13 juli 2009 om 11:09
Daar moest ik net namelijk aan denken, als Loïs op bed ligt en Stewie er aan komt:
Loïs, Loïs, Loïs, mother, mother, mother, mum, mum, mummy, mummy, mum en zij krijsend overeind komt en hij 'hai' zegt en er vandoor rent terwijl bij haar de stoom uit de oren komt.
Loïs, Loïs, Loïs, mother, mother, mother, mum, mum, mummy, mummy, mum en zij krijsend overeind komt en hij 'hai' zegt en er vandoor rent terwijl bij haar de stoom uit de oren komt.
Known to cause insanity in laboratory mice
maandag 13 juli 2009 om 11:10
maandag 13 juli 2009 om 11:13
* snjokorn zwaait rechterbeen ver naar achteren totdat alle spieren en gewrichtsbanden op spanning staan en met een vaartje (door alle rek) zwaait heb been weer naar voren alwaar het het achterwerk van MissMara tegenkomt die van schrik aan haar schrijfwerk gaat.
(wow wat een stuk proza).
(wow wat een stuk proza).
maandag 13 juli 2009 om 11:50
maandag 13 juli 2009 om 17:42
Is een beetje lastig dat dumpen. Ze komt uit NL....... (heb net gevraagd of ze stroopwafels mee wil nemen, vindt m'n collega lekker (en ik ook hoor)).
Ik vind het ook wel weer spannend. Dit is m'n eerste stagiaire hier op deze werkplek (ben al patienten voor haar aan het uitzoeken, revalidatiekandidaten die engels spreken/verstaan).
Ik vind het ook wel weer spannend. Dit is m'n eerste stagiaire hier op deze werkplek (ben al patienten voor haar aan het uitzoeken, revalidatiekandidaten die engels spreken/verstaan).