Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
quote:Dushi74 schreef op 13 juli 2009 @ 19:36:

Misschien heeft je kat een leuke poes gevonden voor deze zwoele zomernachten?Ze is een jeweetwel poes.
Snjókorn falla, á allt og alla
Keihard zijn voor de dingen die je hoort en dus extra lief voor jezelf. Als iemand je wat vertelt: zeg: ik wil het niet horen! Loop desnoods weg, hang de telefoon op of wat dan ook. Je hebt er niets aan om dingen over je ex te horen. Herhaal voor jezelf waarom het uit is. Dat kan helpen.
quote:Dushi74 schreef op 13 juli 2009 @ 19:38:

Snjo: Yoeri van Gelder, turner op de ringen. Mooie saaie sport om te zien en hij is er goed in. Stom dat je je zo laat betrappen, zeker als je al jaren gebruikt.Wat een sukkel (en een verschrikkelijke afknapper, slecht voor het nederlandse turnen (voor zover het nog bestaat)).
Hihi, lief plaatje Snjo. Thanks..

Does, I know.. maar wat nou als ik mezelf ook pijnig door dingen op te zoeken. (schaam) Zeg: Hyves. Grrrrr. Wáárom doe ik mezelf dat steeds aan?? Ben zo zwak als de pest omdat ik mezelf kwel.

Vreselijk ben ik hè..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
@lVR

@Snjo; hopelijk komt je poezedame weer veilig thuis.

en met domme topsporters die voor zulke zooi kiezen,

heb ik geen medelijden.baan weg.alles weg.

eigen schuld,dikke bult.

wat een sufferd!!!
Misschien is dit wel jouw manier van verwerken. En rouwen mag zolang jij dat nodig vind (er is geen tijdslimiet hoor).
Ik heb er ook geen medelijden mee hoor. Dat je drugs gebruikt, prima moet je zelf weten. Het is in dit geval niet iets wat je prestaties bevorderd dus ik zie er geen kwaad in. Maar wees dan zo slim om je er niet op te laten betrappen. Gebeurd dat wel dan ben je gewoon de lul. De saaie lul zelfs!

La Vie, je krijgt van mij een hyves verbod! *hoopt dat dit helpt om zelfkwellingen voortaan te voorkomen*
Knuffie voor Lavieke de Sadomasochistische Hyves Meesteres.

Soms zie je het niet meer zitten en staar je maar wat voor je uit op de rand van je bed...
Thanks Des..

snjo, ja misschien wel. Voelt ook wel als rouwen, met af en toe nog een extra dolksteek in mijn hart. Kan niet wachten op de dag dat het me niets meer doet!

Nou goed. Tijd om over echte saaie dingen te praten!
quote:MissMara schreef op 13 juli 2009 @ 19:51:

Knuffie voor Lavieke de Sadomasochistische Hyves Meesteres.

Soms zie je het niet meer zitten en staar je maar wat voor je uit op de rand van je bed...

Whahaha voor én mijn toepasselijke benaming, én het filmpje!

Die kat..prachtig!
Echt saaie dingen. Ik ben van de bank op gestaan om het eten op te zetten (zou ik 20 min geleden al doen). Het is júllie schuld dat ík vanavond laat eet.
Oehhh ik wil zó, zó, zó, ZO graag een kat!
Heb je verse spinazie of uit een pakkie a la crème, snjo?
En laat? Het is pas 5 voor 6 bij jou.. !
quote:La Vie en Rose schreef op 13 juli 2009 @ 19:56:

Heb je verse spinazie of uit een pakkie a la crème, snjo?Geen a la creme (kennen ze hier niet), wel vers uit de vriezer in handige deelblokjes.
quote:La Vie en Rose schreef op 13 juli 2009 @ 19:56:

En laat? Het is pas 5 voor 6 bij jou.. !He, het moest toch saai worden hier? Doe ik m'n best is het weer niet goed.
met een snelheid van 20 kilometer per uur over de snelweg toen de politie enkele mislukte pogingen deed om de auto te laten stoppen. Uiteindelijk werd de wagen bij een afrit klem gereden. Volgens de bestuurder was hij de weg kwijt en had hij vanwege het slechte weer zijn snelheid aangepast.

Humor
Blijf nog maar lekker saai op de bank hangen hoor

Om 19.00 uur eten is ook prima toch!

Wat is nou écht IJslands eten trouwens? Noem eens wat?
Ik wist wel dat je het kon waarderen, Laviekeke!

Enne: algemene extragratis tip van mijn kant voor als je klaar bent met je sadomasochistische fase: wat je niet kan hebben moet je niet willen hebben. Dat is namelijk gewoon stom. X is stom, kat is stom, bah. Niks aan. :puke:
Maar deze is erger

van de nos site: Een 19-jarige jongen uit Krommenie is zijn rijbewijs kwijt. De eerste aanrijding was op de A8 waar hij de auto van zijn moeder total loss reed tegen een vangrail. Na het ongeluk kreeg hij van de politie een rijverbod van een uur wegens drankgebruik. een uur later gleed hij in in Wormerveer met de auto van zijn oma van een brug in het water. gekke, domme gozer
Nadelen van katten (sorry Snjook, niet zo leuk omdat je er net een kwijt bent, maar ik schat vieke iets labieler in dan jij op dit moment dus doe even mee:)

- Katten maken halen in je kousen

- katten brengen halfdode dieren in je huis

- sommige katten sproeien in je schuur

- katten gaan dood

- katten gaan soms bijna dood en kosten dan heel veel geld voor 'operaties'

- katten gaan vrijwel direct na de dure operaties toch dood.

Wie helpt er mee?
Haha

Neeee, katten zijn niet stom. Mijn allergie is stom. En mijn huisarts ook. Saaie lul, bah!
Kjötsúpa - Traditional Icelandic Lamb soup/stew

There is a recipe for this soup in almost every Icelandic home. No two are the same, and most are not really recipes, but more like general guidelines. It is very hard to put down a measured recipe, since the ingredients available will vary, and so will the taste, mood and inclination of the cook! The following is one variation, which I have tried to make as authentic as possible. The measurements are not meant to be taken too seriously, and should be varied according to taste and availability of ingredients. I have marked the absolutely necessary ingredients with an asterisk (*). These are only necessary for authenticity - you can make the soup any way you please....

Cooking time: ca. 60 minutes, 10-15 minutes preparation. Serves 4-6.

1 1/2 litre Water* (less if you want a stew) 500 g Lamb or Mutton*

1/2 medium Onion* 100 g white cabbage*

2 medium Carrots* 1/2 dl rice* or rolled oats

1/2 small Rutabaga* cauliflower, divided into florets

sliced leeks cubed potatoes

Bring the water to boil. Rinse the meat with cold water and drop in the boiling water. Lower temperature to medium. Allow meat to cook for about 2-3 minutes. Skim and add salt. Cook for 30 minutes. Add rice/oats (if using). Cook over low temperature for 10 minutes. Add carrots, onion and cabbage, cauliflower, rutabaga, potatoes and leeks (if using). Cook for 20 minutes. Season to taste with salt and pepper. Skim off fat before serving.

Serve the meat on a platter with some potatoes (if you cooked them in the soup, don't bother to remove them). Some people will eat the meat and potatoes first, others will cut them up and add to the soup. Some people also add milk just before serving. Save some soup for the next meal. Like its Italian cousin, the Minestrone, this tastes even better the next day

Heeeel errrug lekker (de favoriet van m'n moeder. Maak ik dan ook altijd 1 dag voordat ze komt).
quote:MissMara schreef op 13 juli 2009 @ 20:03:

Nadelen van katten (sorry Snjook, niet zo leuk omdat je er net een kwijt bent, maar ik schat vieke iets labieler in dan jij op dit moment dus doe even mee:)

- Katten maken halen in je kousen

- katten brengen halfdode dieren in je huis

- sommige katten sproeien in je schuur

- katten gaan dood

- katten gaan soms bijna dood en kosten dan heel veel geld voor 'operaties'

- katten gaan vrijwel direct na de dure operaties toch dood.

Wie helpt er mee?

Uit ervaring weet ik dat ze ook met levende dieren thuis komen om er eerst nog eens lekker mee te gaan spelen alvorens ze op te eten.

Ze komen ook thuis met dode dieren

Ze verharen als de pest

Ze pikken je bed in en met een beetje geluk kan je nog net een plekje vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven