Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
Bedankt voor de tips!

Ik heb Oprah ook al geschreven voor haar Bookclub, ben zoooo benieuwd!
Known to cause insanity in laboratory mice
Lyzepoppelyze, heb je al wel een pakkende titel? Voor de marketing heel erg belangrijk hoor. Wat dacht je van

S@@I!!!!
*noteert*

Ik had als 'working title': Geen dag hetzelfde, ook al lijkt van wel, maar toch is het niet zo...

Te lang?
Kijken jullie weleens naar Family Guy. Oh so boring!
Jongens (ehh meiden), ik heb gewerkt! Er kwam een patient die UV-B behandeling moest krijgen (heb ik helemaal zelf in de zonnebank/cabine gezet en de lampen aangezet (de instelling stond al goed). Applaus voor mezelf.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Lys schreef op 13 juli 2009 @ 11:06:

*noteert*

Ik had als 'working title': Geen dag hetzelfde, ook al lijkt van wel, maar toch is het niet zo...

Te lang?Ik zou jouw tekst (iets uitgebreider) op de achterkant van het boek zetten, pakkende tekst met een fotootje van jezelf ernaast natuurlijk.
Daar moest ik net namelijk aan denken, als Loïs op bed ligt en Stewie er aan komt:

Loïs, Loïs, Loïs, mother, mother, mother, mum, mum, mummy, mummy, mum en zij krijsend overeind komt en hij 'hai' zegt en er vandoor rent terwijl bij haar de stoom uit de oren komt.
Applaus voor Missy Snowflake. Kan ik nog niet zeggen dat ik gewerkt. heb. Maar gisteravond heb ik wel met een klega uit Amerika gebeld om zijn brain te picken over een artikel wat ik aan het schrijven ben. Dat is toch ook werk? (schop me even naar het schrijfwerk aub).
Snjookie

Snjookje, ik vind het echt fantastisch hoor! Niet dat je denkt dat ik sarcastisch was of zo.
* snjokorn zwaait rechterbeen ver naar achteren totdat alle spieren en gewrichtsbanden op spanning staan en met een vaartje (door alle rek) zwaait heb been weer naar voren alwaar het het achterwerk van MissMara tegenkomt die van schrik aan haar schrijfwerk gaat.

(wow wat een stuk proza).
quote:Lys schreef op 13 juli 2009 @ 11:10:

Snjookie

[afbeelding]*kleurt nu tot ver achter haar oren knal- maar dan ook echt knalrood.
Ik lees een schrijver in de dop, meis wat prachtig en beeldend beschreven.
* en weer kleurt ze tot ver achter haar oren.

Ze krijgt het er warm van, al die complimentjes. Gelukkig maar dat ze geen overhemd o.i.d aan heeft want anders was ze nu bijna onderuit gegaan.
Joh, hoef je toch niet van te kleuren.

Het compliment is welverdiend.

Omarm het als een cadeau, wentel je erin als of het een warme bak chpocoladepudding is...
Ik ga eten.
Ik heb nog veeeel meer gedaan. We hebben hier een prikklok en iedere maand moeten de gegevens naar kantoor. Was het toch vandaag dat het moest gebeuren.

Ik krijg ook trek als jij het hebt over warme chocoladepudding. . . jammie
Snjokette, dat deed hartstikke zeer!!!!

Ik moet nodig gerevalideerd worden...
Kom maar langs als je durft. Ik heb (even m'n dagschema raadplegen) om 13.00 (ijslandse tijd he) uur wel even tijd voor je.
quote:MissMara schreef op 13 juli 2009 @ 11:53:

Snjokette, dat deed hartstikke zeer!!!!

Maar ben je wel aan het werk gegaan??
Jullie zijn écht saai.
zooo jullie zijn saai geweest zeg.

ik ook hoor.vanmorgen rustig aan kunnen doen,we stonden met een stagaire,dus dan is ut best luxe.vanmiddag fijn dutje gedaan.
Mijn stagiaire komt volgende week maandag even kennis maken en dan gaat ze 10 augustus beginnen.
leuk,hopelijk heb je dr een goede aan.en anders mag je ze dumpen?
Is een beetje lastig dat dumpen. Ze komt uit NL....... (heb net gevraagd of ze stroopwafels mee wil nemen, vindt m'n collega lekker (en ik ook hoor)).

Ik vind het ook wel weer spannend. Dit is m'n eerste stagiaire hier op deze werkplek (ben al patienten voor haar aan het uitzoeken, revalidatiekandidaten die engels spreken/verstaan).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven