* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Oh ja, en ik heb om 11.20 uur de echo..
Ja, zo lukt 'ie inderdaad wel ja, leuke site! Vind het boxkleed van bambi erg schattig, maar heb echt mijn zinnen gezet op een patchwork kleed.

De tip van zelf maken met een goedkoop dekbed vind ik een hele goede, maar ik heb geen naaimachine, en ook geen 100 kleine stukjes leuke stof, dus dat gaat 'm hier helaas niet worden... Gelukkig heb ik nog even, dus komt vast wel goed!

Morgenochtend dus al de afspraak, heel goed!!
Hoi hoi, nog geen nieuws van Pien? Maar volgens mij kan ze hier ook helemaal niet reageren overdag, dus ben bang dat we moeten wachten tot vanavond.

Chiek: Hihi, ben je om voor de trilstoel of magic chair? Haha..

Misschien moet ik maar vertegenwoordiger van wipstoeltjes met trilfunctie worden.

Vervelend dat die boxkleden zo duur zijn. Ik heb het gekregen van mijn schoonzus. Met de rest van de boxtoebehoren.. Erg handig en ik vond het nog leuk ook. Zelf had ze de box nauwelijks gebruikt. Kan me dat niet voorstellen trouwens. Toch fijn om even de baby veilig neer te leggen zodat je je handen vrij hebt om eten te maken of de deur open te doen.. Maar goed.

Elev: Wat fijn dat je zo snel terecht kunt zeg. Dat moet wel een goed gevoel geven en je klachten zijn ook volop aanwezig, dus het zit vast goed.

Fijn dat je gebeld hebt. Maar als je niet gebeld had, dan had Chiek het wel voor je gedaan. Die zat zich helemaal op te winden vorige week in de auto dat je zo'n echo echt moet afdwingen. Toch Chiek?

Prikjes zijn goed gegaan hoor. Vond de arts wat minder deze keer. Mijn god, wat een adhd figuur was dat. Ze ratelde maar door en door. Ik kwam er zelf nauwelijks tussen. Ik gaf 1 keer aan dat ik bang was dat ie koorts zou krijgen na de prikjes. Begint ze vervolgens een hele peptalk voor moeders te houden die zo ingestudeerd leek. Tjongejonge. Minicaat brabbelde nog tussendoor wat. Dus ik zeg: Oh, wil je ook meepraten. Zij: Ja jongen, nu even stil want ik ben bezig je moeder een peptalk te geven!!

Vervolgens ging ze hem onderzoeken. Dat ging ook met een noodvaart. Ik dacht: Nog even en ze gaat met hem jongleren of zo. Kind werd van zijn buik op zijn rug gesmeten. Echt bizar!! Ben er best een beetje boos om, maar op dat moment zelf wist ik natuurlijk weer niks te zeggen. Grr...

En de prikken jaste ze er ook zo in. Had niet eens de tijd om Minicaat een beetje af te leiden, dus hij brulde flink veel harder dan de vorige keer.

En vervolgens wil ik gaan om hem in de grote ruimte een flesje te geven, blijft zij maar doorblaten over voeding en groentehapjes...

Terwijl ik met een huilend kind op de arm ongeduldig sta te knikken.... Grrr... maar goed, we hebben het weer gehad moet je maar denken.
Caat wat vervelend zo`n dokter, wat doet die op een consultatiebureau vraag je je dan af. Wordt lekker orthopeed ofzo. (tenminste, dan moet je toch heel hard trekken aan benen en armen enzo )

Ik ben net terug van de VK, bloeddruk was weer normaal 80. Maar moet nu morgen een echo want ze komt er niet helemaal uit hoe ons wurm ligt en hoe groot ze is. Nou ja, ik vind het best. Dus ben morgen een uurtje na Elev. Al vind ik die echo nog spannender

Verder niet zoveel bijzonders, hoef nu pas weer volgende week donderdag dus heb de hoop dat ik dan niet meer hoef Maar ja, eigenlijk zou ik niet meer hopen natuurlijk.... Wel nu al besloten dat ik als ik de 41 weken me laat strippen en dat kan ik dan mooi afspreken.

Chiek ik heb ook wel mooie patchwork boxkleden gezien die je zelf in elkaar kunt zetten (krijg je al die lapjes voorgeknipt) maar dat scheelde dan maar 10 euro met een kant en klare (dezelfde) dus ik had dan wel de kant en klare besteld. Daar kon je ook een patroon van bestellen en dan zelf stofjes erbij zoeken. Het handwerk winkeltje hier vlakbij heeft ook allemaal van die speciale quilt lapjes, gewoon restjes en daar kan je dan stukjes van 20 bij 20 cm van uitzoeken, dat zullen ze overal wel hebben.
Hè bah Caat, wat vervelend zo'n mens. AL dat geratel is al helemaal niet fijn, maar als hij dan huilt om zijn prikjes wil je hem toch gewoon aandacht kunnen geven in plaats van naar het geleuter van dat mens moeten luisteren!

Hihi, dus chiek vond dat ik een echo moest eisen. Ach weet je, ik dacht: zo'n echo verandert toch niks, en ik dacht ook dat ik die twee weken best vol kon houden. Maar toen ik de inschrijfformulieren zat in te vullen dacht ik: wat idioot, een intake voor een vruchtje waarvan ik niet eens weet of het nog leeft. Dus toen deed ik het toch maar. Was geen enkel probleem trouwens, de assistente heeft me gelijk het telefoonnummer van de echopraktijk gegeven en faxt een verwijsbrief naar hen door.
Fijn elev dat dat zo easy ging. En spannend dus dat je morgen al mag. Ik zal duimen!

En waar blijft Pientje? Ik was natuurlijk weer vergeten dat ze moest, maar ik vergeet mijn eigen VK afspraken ook steeds. Heel erg...
haha, mard, heb je echt al wel eens afspraken helemaal vergeten? Leuk dat jij er morgen ook weer één krijgt, een echo. En misschien moet jij ook wat meer eisen, dan in de categorie toucheren en strippen?

Heb je je neef nou al bewonderd?
Elev: Maar toch fijn dat je nu snel mag. Dat is toch veel fijner dan 2 lange weken te wachten. Ik zou echt gek worden en gestresst en dat is ook niet goed voor de baby.
*Pien-update*

Alles goed!

Uiteraard laat ik aan haar zelf de eer om zelf uitgebreid verslag te doen en te pronken met de kunsten van Pienmini
Ik moest trouwens na het cb bezoek nog even langs de H*ma. Het meisje achter de kassa ken ik nu al wat langer. Zij is zo rond de 20. Kom ik dus bij de kassa. Zij: Oh, wat een leuk speelding heb je aan de kinderwagen hangen. Wil ik ook eens kopen voor de kleine, kan ze tenminste naar iets leuks kijken. Dus ik lach en praat zo wat mee. Vervolgens vraag ik of mijn foto's klaar zijn. Op naam van *Chinese achternaam*. Zij pakt de foto's en zegt: Goh, wat een bijzondere achternaam. Dus ik: Ja, dat is Chinees. Mijn man is Chinees. Zij: Oh ja, dat kan! Met een blik van: Het is niet mijn keus, maar goed ik ben best tolerant..

Haha..
Ah, de verlossende reactie van Pien via Laal!!

Yeah, wat goed!! Gefeliciteerd Pien en Pienman!!
Yeah goed nieuws voor Pienie

Nu kan het echte grote genieten van start gaan!!!!!!
Oh chiek, ze verkopen trouwens oud-hollandse stofjes met patchwork effect. Soort delfts-blauwe tegeltjes, allemaal verschillende vakjes van 10x10 en dat dan gewoon aan de meter op rol. Hoef je dus alleen maar recht over de randen van de vakjes te naaien (da's makkelijk want staat op de stof voorgedrukt) en 1 rand door te stikken en klaar is je patchworkkleed. Moet je wel een naaimachine hebben natuurlijk...
IK HEB MIJN TENTAMEN GEHAALD!

Die ene moeilijke, die ik vlak na de bruiloft had en waar ik zo gestresst over was, hoef ik dus lekker niet opnieuw te doen. Nu heb ik nog maar 1 cijfer niet terug wat een herkansing zou kunnen worden. Ik ben zo blij!

En ook goed Piennieuws zag ik, jeeeeeej! Opgelucht ademhalen meisje, je hebt de grens gehaald en Pienmini doet het nog gewoon.

Pienemeis: gefeliciteerd!!! Lekker gevoel!!

Miniemop: ook gefeliciteerd met je tentamen! Dat scheelt straks weer!
Wiehoe!!! Pienie, gelukkig!

En Mien ook, wat een heerlijk nieuws. Maak je maar geen zorgen over die studie met een kindje straks, als jij zelfs tussen de huwelijksvoorbereidingen door een tentamen kunt leren én daags na je trouwdag halen... Goed gedaan man.

P.S. Caat, nou ja! Sommige mensen...
Haihai,

Ben ik ook weer even. Gisteren naar de stad geweest (kleren gekocht! waarvan de meeste voor Sproetekind ) en 's avonds moe dus niet meer gereageerd. Dus ook vergeten Pienie veel plezier te wensen! Ze was vroeg aan de beurt en moest darana meteen werken, dus ik hoop dat we dan vanavond meer horen.

Elev, wat fijn dat je zo snel terecht kunt! En heel goed dat je je moeder hebt gebeld. Natuurlijk had je het haar op een andere manier willen vertellen, maar alleen gaan was natuurlijk ook gene optie. Ach, je hebt nog genoeg zussen om straks te verrassen met het goede nieuws

Mard, da dat toch zo'n uitwerking heeft hè die acupunctuur. Ik zat er serieus over te denken een paar weken geleden of het misschien ook bij mijn bekkenpijn zou helpen. Ik moet eens informeren. Maar je voelt je dus alweer wat beter dus? Wat naar dat je zaterdag de hele dag moest huilen, maar ook zo voorstelbaar als je steeds niet weer waar je aan toe bent.

Caat, wat een kreng zeg, op het cb. Inderdaad, waarom werk je daar dan? (maar dat denk ik bij wel meer mensen, bijvoorbeeld sacherijnige cassières) Sproetekind heeft volgende week weer een afspraak, ik geloof dat hij dan ook zijn eerste prikje krijgt.

Ok, ik hou het even voor gezien. Lig nu even plat op de bank en dat typt zo lastig. Ga even ANTM kijken (seizoen 12 inmiddels )

Pien, wat heerlijk!!!! Gefeliciteerd!!! Dit was voor de nekplooimeting toch? Dus dat is ook allemaal goed gegaan?

Mien , goed man! Nog één cijfer terug dus? Hopelijk begint jou verlof wat je studie betreft dus al wat eerder, fijn!

Oh, Chiek, ik heb nog een heel groot stuk fiber fill én heel veel oud-Hollandse stof (wit, rood en blauw met patroontjes) die ik heb gebruikt voor kleed voor baby van vriendin. Kan het zó naar je opsturen! (moet toch nog iets voor je op de bus doen ) ik gebruik het namelijk niet meer.
Hey hallo hier ook een pien update van pienman.

Alles is goed, en alles zit er op en eraan.

Wat bijzonder is dat toch als je dat zo ziet en vooral hoort!!

Pienvrouw zal jullie uitgebreid verslag doen vanavond, ik heb de laptop al voor haar opgeladen en afgestoft.

groetjes en jullie ook heel veel succes met alle nieuwe dochtertjes en zoontjes en natuurlijk het zwanger zijn.

Pienman
Hey, Pienman, wat leuk! Jij ook gefeliciteerd met het gezonde boontje (inmiddels zal het al wel tien boontjes zijn)!
Hey Pienman hier! Haha wat leuk!
Hey Pienman, jij ook gefeliciteerd met Pienmini! Het is jullie echt enorm gegund!

En wat lief dat je haar laptop al start-klaar zet

Voor de kleine uk van pienie, die zo goed zijn of haar best doet!!

Wat een héérlijk nieuws!

En het is nu zeker geen boontje meer hoor, met 12 weken is een baby eigenlijk al compleet (en zou je het zeker weten herkennen als zijnde baby als je het zou zien), alleen nog in minie-formaat!

Oh, heerlijk joh! Dan kun je je vanaf nu gaan uitleven op de baby uitzet!

Vind jullie onwijs lief dat jullie van alles aanbieden voor het boxkleed, maar ik ben écht niet handig, erg lui , en ook nog eens niet in het bezit van een naaimachine (of iemand in mijn omgeving met een naaimachine). Zou ook nog eens niet weten waar ik de tijd en het geduld vandaan zou moeten halen. (zie zo'n kleed ook nog grandioos mislukken als ik het in elkaar moet zetten ), dus ik wil gewoon een kant-en-klaar door iemand anders gemaakte. Ben druk op zoek en het moet gewoon lukken!
Even een hele stomme vraag...moeten navelbandjes ook gewassen worden? Ik heb werkelijk geen idee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven