Enge gozer...

14-07-2009 02:16 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wis mijn tekst omdat ik me daar beter bij voel. En ik ga maar weer op het hekje met Vin Diesel zitten he... .

Thanks voor alle reacties ,

Giz
Gatverdamme zeg, dumpen en gauw, case closed en nooooooit meer omkijken!
meisje toch waar is je eigenwaarde, ik was na de 1e date al klaar geweest met deze loser, en jij wil het netjes afhandelen, waarom in godsnaam, gewoon niks meer van je laten horen.

maar hoe ga jij er voor zorgen dat je niet weer in zo'n situatie beland?
***Slap****

Sla je effe om de oren.....Doos! dit laat je je toch niet weer gebeuren zeker!
quote:Gizmo099 schreef op 14 juli 2009 @ 02:27:

Ik vind het echt heel eng dat ik in 1 week tijd in zo'n situatie beland ben. En wil het zo snel mogelijk afhandelen. Heb zoveel mooie dingen om naar uit te kijken. Zoveel mooie vrienden die om me geven. Ouders die 1 weekje weg zijn. Broertje die het moeilijk heeft met een verslaving waar ik op letten moet in 1 weekje tijd dat m'n ouders weg zijn, want dat weekje hebben mijn ouders nodig. En in dat weekje heb ik a.s. vrijdag een zo belangrijke sollicitatie. En dan krijg in zo snel zo'n enge gozer op m'n dak!...

Ik weet het waar is m'n eigenwaarde... Ik denk dat het door wat er in het verleden komt waardoor dit zo snel gebeurde... Maar ik heb nu ook bij mezelf zoiets van... Waarom laat ik dit in een paar dagen gebeuren... Oprotten met die gast het gaat nou eindelijk juist wat beter met me!

Thanks voor jullie reacties!hoe oud ben je TO, waarom moet jij op je broertje letten? hebben je ouders je dit gevraagd? dat is nogal wat een broertje met een verslaving en dan wil je ook nog de verantwoordelijkheid voor hem dragen. wie zorgt er een beetje voor jou? mag ik vragen wat er in het verleden is gebeurd? je klinkt heel sterk in die laatste zin, maar iets zegt mij dat je een volgende keer zo weer in een dergelijke situatie beland.
Hmm, 't was iets met een ezel en een steen....

En nou maken dat je wegkomt meid!
wat een situatie woon je nog thuis?
quote:Gizmo099 schreef op 14 juli 2009 @ 02:35:

Het gaat nu alleen om die enge gozer zo snel mogelijk wegwerken...en te zorgen dat je hier nooit weer in beland, haal hier een wijze les uit en probeer die alarmbellen volgende keer te horen loeien! is dit je eerder gebeurd?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
goedgelovig? je bent totaal je eigen grenzen kwijtgeraakt. die sjaak is in-en-in respectloos met je om gegaan.
quote:Gizmo099 schreef op 14 juli 2009 @ 02:42:

Maar ik voel me dus al wel vanaf zaterdagavond ziek... Ik heb me heel lang lekker in m'n vel gevoeld... Gewoon lekker mezelf zijn... Lekker m'n eigen ruimte... En sinds zaterdagavond sla ik helemaal over de kop...

dit kan niet goed zijn vraag desnoods iemand mee, die hoeft niet letterlijk bij het gesprek aanwezig te zijn, maar die kan wel ergens rondlopen in het park.

ik wist het wel, ik ging dat gesprek echt niet meer aan, want dat ben je hem echt niet verschuldigd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven