Gezondheid alle pijlers

Te lang uitslapen

13-07-2009 17:01 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 2 weken vakantie om thuis een beetje te klussen en inkopen te doen enzo. Alleen heb ik de grootste moeite om s'morgens mijn bed uit te komen Mijn bedje ligt dan nog lekker warm en ontspannen waarna ik halverwege de middag pas daglicht zie terwijl ik zoveel plannen heb. Vroeger naar bed gaan werkt niet want mijn biologische klok is van slag. Hebben jullie dit soms ook of is dit herkenbaar? Tips wat ik er aan kan doen?
quote:Jive schreef op 13 juli 2009 @ 18:03:

... Zullen we morgenochtend afspreken om 10 uur hier te melden om de plannen voor de dag door te spreken? Of had je morgen al eerder een afsrpaak?

Dat ga ik met gemak halen dacht ik zo: tussen 8:00 en 12:30 uur heb ik een monteur voor mijn deur, en dan wil ik niet nog in mijn badjas staan
Oh jij wel, wat goed, nou ja 8 uur is wel erg vroeg! Maar dan kun je mooi checken of Azur en ik ons hier melden om 10 uur..
Deal!
Wat leuk eindelijk lotgenoten! Tenminste geen mensen die 'uitslapen' 08.30 uur vinden. Haha, die badjas, heel herkenbaar!

Misschien lukt het nu eindelijk, 10.00 uur is een mooie tijd. Tot morgenochtend dan Jive en Hunk!
Helaas, wilde graag meedoen maar vriendlief is ziek en loopt al de hele nacht te spoken. Morgen begin ik, echt....
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Goedemorgen, ik ben wakker en aangekleed
.quote:Hunk schreef op 14 juli 2009 @ 07:59:

Goedemorgen, ik ben wakker en aangekleed

Kijk! En dat voor de klok van 8 uur

En wat ga je nu doen?

Ontbijten op een terras? Boodschappen doen? Daarna ovenschotel in elkaar flansen, zodat je 'm vanavond er alleen maar in hoeft te schuiven. Sporten? Vriendin uitnodigen voor de lunch?
Mijn biologische klok is ook f@&^ed up, maar een gat in de dag slapen staat momenteel alleen nog maar op m'n wensenlijstje (al jaren.... ). Ik word al heel blij als ik 1 minuut over 10 wakke word, want dan heb ik al 'tot laat' geslapen (ook al ben ik er om 5 uur in gegaan ). Ik ben nogal actief - zodra ik daglicht zie, dan moet ik eruit - bewegen, dingen doen, al is het As The World Turns kijken

Vandaag heb ik vanmorgen om half 7 een wasje uitgehaald, droger gevul,nieuw wasje gevuld, matrassen naar buiten, ander wasje opvouwen, opruimen enne... nou dat was 't wel eigenlijk (tot nu toe). Straks maar 's strijken ofzo Zoals je leest: ook hier dus vakantie
quote:Lizzl schreef op 14 juli 2009 @ 08:06:

.

[...]

Kijk! En dat voor de klok van 8 uur

En wat ga je nu doen?

Ontbijten op een terras? Boodschappen doen? Daarna ovenschotel in elkaar flansen, zodat je 'm vanavond er alleen maar in hoeft te schuiven. Sporten? Vriendin uitnodigen voor de lunch?Wachten op een monteur die mijn wasmachine komt maken
Ow.... dat is niet leuk. Hopelijk issie er binnen een half uur, vervolgens is het klusje binnen het uur achter de rug en dan heb je nog een lange dag voor de boeg!
Goedemorgen Azur en Jive, het is 10 uur geweest....
Goedemorgen! Nou ik zit aan mijn ontbijtje hier hoor!

Wat een mooi weer! Bij jullie ook?

Monteur nog niet geweest begrijp ik?
Hoi allemaal!

Zooo, dat gaat soepeltjes! Nu zit ik achter de computer, terwijl ik anders de wekker uit zou hebben gezet en weer in bed zijn gestapt. Voel me wel wat grieperig, maar blijf op, zo'n beetje een halve dag erbij!
Goedemorgen Azur! Al een kop koffie op?
Goedemorgen Jive!

Dat ga ik nu doen. Smaakte jouw ontbijt? Hunk: die monteur denkt: "dat is een vroege vogel" :-).
Gezellig hoor en het werkt ook nog.

De monteur is net weg en ik kan weer wassen!
Het werkt als een trein!
quote:Azur schreef op 14 juli 2009 @ 11:19:

Het werkt als een trein! Morgen weer dezelfde tijd, dezelfde plaats?
Haha, wat grappig dat jullie je hier melden! Jullie zijn er op dag 1 in ieder geval allemaal al voor (om) 10.00 uit gegaan
Das fijn dat je weer schone kleren hebt!! Ook meteen je bed verschoont?

Ik voel me in ieder geval een stuk actiever dan gister en ga zo eens een paar baantjes trekken in het zwembad!

Ja hoor, morgen same time, same place!
Percies . Alleen als ik te grieperig ben skip ik een dagje.
Hoi Azur, ik hoop niet dat de grieperigheid doorzet! Lekker vroeg naar bed met een slaapmutsje op?
Voel me al een stuk beter. 's-Morgens voel ik me bij griep meestal slechter, dus morgen maar zien.

Lekker zo in het zwembad liggen (en gezond)!
Ik ga zo douchen en lekker naar bed. Morgen om 10:00 uur hier weer melden. Lukt mij dit niet dan mogen jullie mij een flink pak rammel geven.

Ja, dan is het nu wel zo'n beetje bedtijd! Een douche is altijd lekker voor het slapen gaan!

Slaap lekker en tot morgenochtend :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven