Gevoel dat er iets niet klopt...

16-07-2009 01:24 216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ook ik heb in verband met herkenbaarheid even een andere nick aangemaakt!

Ik en mijn vriend zijn al vijf jaar samen en we hebben het verder erg goed.

Ik heb alleen het gevoel dat er iets niet klopt. Mijn vriend gedraagt zich nogal vreemd. ik betrap hem er steeds vaker op dat hij een leugentje verteld en hij heeft dit nooit gedaan! Ik heb hem er al naar gevraagd maar hij wuift het weg of hij komt met een 'logische' verklaring.

Nu heb ik iets heel slechts gedaan; ik heb in zijn telefoon gekeken...

Iedere keer dat hij even snel iets gaat halen/ doen belt hij diegene. En diegene staat onder een mannen naam in zijn telefoon! Ik heb nog nooit van hem gehoord! En waarom belt hij hem altijd als hij zonder mij weg is?

Word ik nou paranoïde?
Ik vergeet zomaar alle leestekens
naja ik blijf nog steeds bij de eerste tip en dat is ;;

OPBELLEN
je hebt twee opties:

Of je laat zoals het is en je verdraagt de onzekerheid.

Of je gaat het uitzoeken
Ik ga het absoluut uitzoeken. Maar dat gaat wel morgen worden! Ik ga zo denk ik maar slapen en morgenochtend verder uitzoeken.

Bedankt voor alle tips op dit tijdstip
succes
Dank je wel Meds
Klopt, zoals jij zou ik zelf ook reageren ALS ik inderdaad niks te verbergen had...

Wanneer zou je WEL zo reageren als HIJ doet? Als je vreemd zou gaan maar nog twijfelt of je er je relatie voor op wilt geven misschien?

Ik heb een relatie van 13 jaar achter de rug en hij reageerde ook altijd boos en geirriteerd als ik op een rustige manier doovroeg over dingen die ik niet vertrouwde...

Of hij daadwerkelijk vreemd ging weet ik nog altijd niet al denk ik van wel, maar hij wilde in elk geval 'iets voor zichzelf'..hij wilde geen verantwoording over alles hoeven afleggen, hij vond het irritant dat ik heb blijkbaar niet helemaal vertrouwde en wilde gewoon niet dat ik me overal mee 'bemoeide'..

Hij wilde gewoon vriendschappelijk met andere vrouwen om kunnen gaan maar hij wilde dat niet vertellen omdat hij dan weer verwachtte dat ik daar een probleem van zou maken.. (is het nog te volgen?)

Anyway...na jaaaaaaaaaaaaren heb ik besloten, of hij nou vreemd gaat of niet, ik wil geen relatie met zo'n man... spijtig want we hebben wel twee kinderen samen...

Ben benieuwd hoe het afloopt, hou je ons op de hoogte?
Ik zou gewoon nu bellen met je nr onderdrukt. Anders blijf je malen. Aangezien het tijdstip zal 't vast naar voicemail gaan en kun je gelijk horen of het een man of vrouw is. Mja, dat zou ik dus doen.. Sterkte, intuïtie klopt gewoon meestal.
Nu bellen? En wat als het dan wel gewoon een vriend is? Dan ligt die stijf in bed omdat hij denkt dat bijv. er een sterfgeval in de familie is.

TO, veel sterkte! Leef met je mee, been there done that.

(Vergelijkbaar verhaal als Saskia. Gelukkig zonder kindjes)
quote:thatsme schreef op 16 juli 2009 @ 01:51:

Neeeee je moet niet zeggen da je verkeerd verbonden bent.

Je moet gewoon zeggen Ik vond je nummer in mijn man zijn telefoon ik zou graag weten wie je bent als je het niet erg vind.

Die gene gaat nooit zeggen van; Nou dat zeg ik liever niet, of ik mag dat niet vertellen.

Als dat gebeurt weetje zeker dat er wat aan de hand is.

Als ik word gebeld door 'n vrouw die zegt dat ze mijn nummer uit haar man's telefoon heeft, dan kan ze 't vergeten dat ik haar vertel wat voor soort contact ik met die man heb (al is het zakelijk) Ik houd niet van dat soort gesneak.

Wat ik als TO wel zou doen is bellen met afgedekt nummer en dan kijken of er 'n vrouw of man opneemt. En vragen of je *de mannennaam die in die telefoon staat* kan spreken.
Feit dat je er niet gerust op bent geeft aan dat je er iets mee moet doen.

Je kent je vriend nu vijf jaar dus je voelt/merkt als er een verandering is in zijn gedrag.

Ik pakte ook het mobieltje van mijn vriend, zomaar een keertje (dat ding slingerde hier overal rond en ik heb er NOOIT in gekeken).

Ik las toen dat er een minnares was, de mail loog er niet om. In mijn geval was het dus direct duidelijk !

En ook dit na vijf jaar.

Vertrouw op je intuïtie.

Als hij iets te verbergen heeft zal hij dat zeker niet gaan opbiechten maar eerder nog harder gaan ontkennen, damage control dus.

Bel dat nummer vanmorgen, gebruik *31* zodat je nummer niet zichtbaar wordt. Als er een vrouw opneemt dan hang je op. Ik zou niet met 'haar' in discussie gaan maar vervolgens je vriend hiermee confronteren en geen genoegen (meer) nemen met leugens.

Als het inderdaad zo blijkt te zijn dan zal hij zijn best doen om alles uit te kast te halen er een lulverhaal van te maken.

Hij gaat dan niet voor niets vreemd (dus achter jouw rug om).

Sterkte !!
quote:Saskia1973 schreef op 16 juli 2009 @ 02:06:

Zelf ben ik ook ooit gebeld door een meisje.

Ik had toen verkering met een jongen die heette Emmanuel.

Ze vroeg me 'mag ik weten wat jouw relatie is met Emmanuel?'

Ik zei toen (ik voelde natuurlijk gelijk nattigheid!) 'nou, ik was/ben in de veronderstelling dat hij al 1,5 jaar mijn vriend is!'...

Wat bleek, dat meisje had ook iets met hem....zucht...

Goh, was dit helemaal vergeten eigenlijk, door met dit onderwerp bezig te zijn komt die herinnering zomaar ineens weer boven, ook wel maf eigenlijk....

Heb ik ook eens meegemaakt. Ik ging gelukkig pas 3 maanden met die knul, zij 1,5 jaar. Belde ze me op dat hij in coma lag en dat ze mijn smsjes aan hem in zijn telefoon had gelezen.

De lul.
*31* ?? Bel je dan anoniem? Volgens mij niet toch? Ik zou gewoon in mijn mobiel de nr. melder uitzetten.

Dat van elninjoo is een goede, vragen of "naam zoals hij in de tel. staat" er ook is.

Straks is het echt een vriend, neemt zijn vriendin toevallig op en is TO helemaal over de rooie. Dus vragen naar die naam, is wel een goed idee.
Kusss, als je het eng vind om te bellen, dan wil ik ook wel voor je bellen hoor... geef maar een gil, dan geef ik je m`n mailadres. Geen probleem!!!

Ik zou idd ook niet vragen hoe de relatie is. Wel vragen naar de mannennaam als er een vrouw opneemt ,trouwens... daar zou ik misschien ook voorzichtig mee zijn, als ze echt de lover van je vriend is, weet ze wellicht dat ze onder een andere naam in die telefoon staat en dan krijg je een antwoord als: ehhmm oh die staat even onder de douche..

dat wil je dan ook weer niet weten!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Vervelende situatie!

Ik zou idd het nummer bellen (anoniem) en vragen wat hij/zij is van jouw vriend.

En wat voor leugentjes vertelt hij dan?
Ik zou gewoon bellen, dan heb je wel iets meer zekerheid.

Wel eens met biol, het zou zo maar kunnen dat ze het weet dat ze onder een andere naam staat.

Of je laat iemand anders bellen, met gewoon het nummer aan, ( veel mensen nemen een prive nummer op met "hallo" en niet met hun naam) of je belt zelf, prive, en als diegene opneemt vraag je gewoon " met wie spreek ik?"
Eens met Elninjoo. Ik zou dat ook niet zeggen als iemand mij zou bellen met die vraag. Maar zijn er geen andere manieren om erachter te komen van wie dat nummer is?
Maar Douja, ze kan toch ( al dan niet anoniem) bellen, en als er dan opgenomen wordt vragen, sorry met wie spreek ik? en dan zeggen, oh sorry dan ben ik verkeerd verbonden..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
heb je t nummer trouwens al eens gegoogled?? Mensen hebben vaak niet door hoe vaak hun nummer op internet voorkomt.. ( bijvoorbeeld door advertenties op marktplaats)
Ik zou ook bellen..inderdaad zo dat je nummer niet zichtbaar is...als je vriend niet wil praten dan maar op deze manier.

Vind het ook erg verdacht dat hij die persoon belt als jij er niet bij bent..stiekum dus.

Succes en sterkte.
@biol

Tuurlijk, denk dat ik dat ook zou doen, maar ik zou er niet bij zeggen waarom ik bel.
waarom vind iedereen het toch zo verschrikkelijk dat je in iemands telefoon kijkt. Ik redeneer als volgt: als ik geen vermoedens heb, dan hoef ik ook niet in zijn telefoon te kijken maar zodra ik iets vermoed, dan kijk ik gewoon!

Ik laat met niet belazeren...en als mijn vriend aankomt met: je kijkt in mijn privebezit dan vertel ik hem doodleuk; dat mijn leven ook privebezit is en hij bezig is dit te verpesten.

en dat laat ik niet gebeuren.

Gewoon bellen, je hebt het recht om te weten of er iets aan de hand is.

Als een vrouw opneemt en ze staat onder een mannennaam?

Dan weet je al genoeg.

succes!
ik heb daar ook niet zo`n moeite mee... mijn telefoon ligt hier altijd open en bloot en mijn man speelt vaak spelletjes op mijn telefoon.

wel vind ik het rete irritant dat als ik een smsje krijg, mijn man er boven op springt om als eerste te kijken van wie dat smsje is.. dat doet hij om mij te plagen.. maar ik vind het irritant.. hij mag alles lezen, maar ik wil het graag zelf eerst lezen! maar goed, das volledig offtopic
Goedemorgen!

Ben net wakker en heb even alles doorgelezen.

Zoals er ook gezegd wordt (ik weet even niet door wie sorry) Dat hij iets voor zichzelf wilt houden is ook wel vreemd. Kijk tuurlijk mag hij dingen voor zichzelf houden, maar het wordt natuurlijk raar als er over gelogen wordt.

Ik ga zeker bellen. Eerst even wakker worden en douchen

Het is jammer dat er zoveel zijn die dit al een keer hebben meegemaakt, rotmannen ook soms!

Ik hou jullie op de hoogte en iedereen erg bedankt!

Ik ben trouwens helemaal niet zo'n wantrouwend type hoor en ik kom ook nooit aan andermans spullen maar het begon echt aan me te knagen. Ik denk dat de meeste wel weten wat voor gevoel ik bedoel.
Maar toch vraag ik me af he (ja ik ben erg)

Stel nou dat er een man opneemt, waarom doet ie er dan zo spastisch over? Althans, zoals ik al hebt gezegd, ik ken hem niet het is geen collega en waarom belt mijn vriend hem altijd zodra hij weg is?

Met leugentjes bedoel ik; Hij gaat even naar een vriend en zegt dat ie over een half uurtje terug is. Hij is er pas na een uur en dan vraag ik gewoon geïnteresseerd wat hij heeft gedaan. en dan was het natuurlijk gezellig of whatever. En dan hoor ik de volgende dag dat hij maar vijf minuten binnen is geweest...

Dat soort dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven