Het Kasteel
woensdag 18 maart 2009 om 19:49
Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!
**snuft**
9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.
**fluit om de butler**
Schiet eens op met die koffers, Joh!
Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!
Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
woensdag 15 juli 2009 om 20:11
Fijn Suup, dat-ie geen piepstem heeft! Ik had al visioenen van:
http://www.youtube.com/watch?v=O58yXvUxX8I
http://www.youtube.com/watch?v=O58yXvUxX8I
.
woensdag 15 juli 2009 om 20:47
Mooi, Suup! En als je hem straks weer spreekt, wil je dan vragen namens je vriendinnen naar de afmetingen van zijn piemel, in de sportstand en in rust?
Opa Bloes gaat morgenochtend naar Ierland op vakantie. Jaloersssssss! En vandaag hebben we telefoon gehad en we weten nu dat, vermits ik iets geks tegenkom, hij vanaf september een appartement heeft aan de rand van het centrum en naast het station zo ongeveer. MM gaat hem helpen met alles aanvragen (want hij wil een ligbad en een hoge toiletpot enzo) en met het verkopen van het huis. Dat zal nog wel heftig worden want we zijn allemaal nogal gehecht aan dat huis. We zijn er net niet geboren maar verder zit dat huis vol met herinneringen. Mijn kamertje waar ik in een woedende bui het behang eens aan repen heb gescheurd, de gordijnen oranje waren waardoor de lichtinval altijd oranje was, mijn zus en ik bouwden er hutten van lakens en dekens. De badkamer waar de tegels van de muur bleven flikkeren tot mijn vader bijna gek van frustratie was en het de tegelzetter liet oplossen. De zolder met de honderd potten appelmoes die mijn vader kocht in een aanbieding (wij waren zunig ) en met de mysterieuze dozen met spullen uit de winkel van Opa en Oma (sigaren die tot stof waren vergaan, ansichtkaarten van Brigitte Bardot, the Blue Diamonds, Doris Day en een heleboel filmsterren die wij niet kenden. Het piepkleine kantoortje van mijn moeder, waar zij altijd ijverig zat te werken aan een schrijfmachine en zelf kleding maakte aan de naaimachine. En oh, de woonkamer. Daar heeft mijn moeder bijna 3 jaar gebivakeerd overdag, toen ze ziek werd en daar voor het raam... daar is zij meegegaan met de stralen zonlicht. *slik* . En de poort, waar ik mijn eerste liefde zoende. En mijn moeder achter de poort bleek te staan en ontnuchterend de verlichting aanklikte en me naar binnen dirigeerde. DE schuur waar mijn vader in een lange stofjas úren zat te timmeren of alles repareren dat ik stuk maakte met dixielandmuziek of jazz keihard op de achtergrond.
Kortom, mij halve leven. Dat jullie voorbereid zijn in nog veel meer sentimenteel gemuts van mijn kant voor de rest van het jaar.
En dan heb ik het nog niet eens over Opa Bloes zelf. Gossie. Leuk voor hem maar het gaat ook zwaar voor hem worden.
Opa Bloes gaat morgenochtend naar Ierland op vakantie. Jaloersssssss! En vandaag hebben we telefoon gehad en we weten nu dat, vermits ik iets geks tegenkom, hij vanaf september een appartement heeft aan de rand van het centrum en naast het station zo ongeveer. MM gaat hem helpen met alles aanvragen (want hij wil een ligbad en een hoge toiletpot enzo) en met het verkopen van het huis. Dat zal nog wel heftig worden want we zijn allemaal nogal gehecht aan dat huis. We zijn er net niet geboren maar verder zit dat huis vol met herinneringen. Mijn kamertje waar ik in een woedende bui het behang eens aan repen heb gescheurd, de gordijnen oranje waren waardoor de lichtinval altijd oranje was, mijn zus en ik bouwden er hutten van lakens en dekens. De badkamer waar de tegels van de muur bleven flikkeren tot mijn vader bijna gek van frustratie was en het de tegelzetter liet oplossen. De zolder met de honderd potten appelmoes die mijn vader kocht in een aanbieding (wij waren zunig ) en met de mysterieuze dozen met spullen uit de winkel van Opa en Oma (sigaren die tot stof waren vergaan, ansichtkaarten van Brigitte Bardot, the Blue Diamonds, Doris Day en een heleboel filmsterren die wij niet kenden. Het piepkleine kantoortje van mijn moeder, waar zij altijd ijverig zat te werken aan een schrijfmachine en zelf kleding maakte aan de naaimachine. En oh, de woonkamer. Daar heeft mijn moeder bijna 3 jaar gebivakeerd overdag, toen ze ziek werd en daar voor het raam... daar is zij meegegaan met de stralen zonlicht. *slik* . En de poort, waar ik mijn eerste liefde zoende. En mijn moeder achter de poort bleek te staan en ontnuchterend de verlichting aanklikte en me naar binnen dirigeerde. DE schuur waar mijn vader in een lange stofjas úren zat te timmeren of alles repareren dat ik stuk maakte met dixielandmuziek of jazz keihard op de achtergrond.
Kortom, mij halve leven. Dat jullie voorbereid zijn in nog veel meer sentimenteel gemuts van mijn kant voor de rest van het jaar.
En dan heb ik het nog niet eens over Opa Bloes zelf. Gossie. Leuk voor hem maar het gaat ook zwaar voor hem worden.
woensdag 15 juli 2009 om 20:55
woensdag 15 juli 2009 om 21:00
Oh Bloes jij stond er net nog niet.
Ik heb hem niet naar zijn piemel gevraagd
Heftig al die herinneringen . Maar die hrinneringen blijven wel gelukkig Het huis verdwijnt.
Ia het dat appartementencomplex op weg naar jou vanaf het station?
Grr rijleraar belde net maar heeft een verkeerd nummer achtergelaten, nu kan ik hem niet terugbellen.
Ik heb hem niet naar zijn piemel gevraagd
Heftig al die herinneringen . Maar die hrinneringen blijven wel gelukkig Het huis verdwijnt.
Ia het dat appartementencomplex op weg naar jou vanaf het station?
Grr rijleraar belde net maar heeft een verkeerd nummer achtergelaten, nu kan ik hem niet terugbellen.
woensdag 15 juli 2009 om 23:42
Pfff, jullie zijn erg, met jullie piepstemmen. Heb gelijk mijn date maar gebeld (woensdag stranddag), maar gelukkig ook hier een diepe mannenstem met goede lach (en een enorm Amsterdams accent ). Pfieuw.
Zou een piepstemmetje denk ik erger vinden dan een kleine piemel, maar klein is nog anders dan micro. Micro lijkt me.. euh.. erg lastig.
Bloes, lijkt me een erg heftige tijd. Voor opa maar ook voor jou. Wat een partij emoties kunnen er toch aan een huis kleven, zeker in jullie geval. Nou, je komt hier maar snotteren, hoor. Kunnen we van je hebben
Hier een kapotte Corsage, en morgen twee onmisbare afspraken. Man, ik fiets me de dijenkramp!
Wel spannend, een van die afspraken is een gesprek met de woningboer hier naar aanleiding van een klacht die ik bij ze neer had gelegd ("het pollepel-incident"). Schijnen ze nogal hoog op te pakken... en terecht! Ha..
Zou een piepstemmetje denk ik erger vinden dan een kleine piemel, maar klein is nog anders dan micro. Micro lijkt me.. euh.. erg lastig.
Bloes, lijkt me een erg heftige tijd. Voor opa maar ook voor jou. Wat een partij emoties kunnen er toch aan een huis kleven, zeker in jullie geval. Nou, je komt hier maar snotteren, hoor. Kunnen we van je hebben
Hier een kapotte Corsage, en morgen twee onmisbare afspraken. Man, ik fiets me de dijenkramp!
Wel spannend, een van die afspraken is een gesprek met de woningboer hier naar aanleiding van een klacht die ik bij ze neer had gelegd ("het pollepel-incident"). Schijnen ze nogal hoog op te pakken... en terecht! Ha..
Wat wilde ik nou toch typen?
woensdag 15 juli 2009 om 23:56
quote:Mariannanas schreef op 10 juli 2009 @ 21:49:
Tegenwoordig zeggen de mannen van Depeche Mode vooral heel vaak optredens af, grijns.
Marie Ogilvie, ga jij eens iets doen met die voorspellende gave van je!!
Arme Darly.... lig je dan, ontspannen op een luchtbedje te dobberen in de zon, ongetwijfeld met een lekker drankje, terwijl je eigenlijk naar een stel verlopen kerels had willen kijken. Het is nie eerlijk nie! Rotleven...
Tegenwoordig zeggen de mannen van Depeche Mode vooral heel vaak optredens af, grijns.
Marie Ogilvie, ga jij eens iets doen met die voorspellende gave van je!!
Arme Darly.... lig je dan, ontspannen op een luchtbedje te dobberen in de zon, ongetwijfeld met een lekker drankje, terwijl je eigenlijk naar een stel verlopen kerels had willen kijken. Het is nie eerlijk nie! Rotleven...
donderdag 16 juli 2009 om 07:38
Een van de leden had zijn enkel verstuikt of zoiets.
Ah Mims, gelukkig jij dus ook geen piepstem.
Bij leine piemels moet ik gelijk denken aan een mail die ik jaren terug kreeg Things you should never say to a naked man. Eén daarvan was:look it fits my barbieclothes .
Ach bij micro hangt het er natuurlijk ook af hoe de man verder in bed is. Want micro hoeft niet gelijk te zegen dus slecht in bed. Alleen neuken tja.....
Ok lekker onderwerp zo vroeg op de morgen.
Koffie iemand?
Ah Mims, gelukkig jij dus ook geen piepstem.
Bij leine piemels moet ik gelijk denken aan een mail die ik jaren terug kreeg Things you should never say to a naked man. Eén daarvan was:look it fits my barbieclothes .
Ach bij micro hangt het er natuurlijk ook af hoe de man verder in bed is. Want micro hoeft niet gelijk te zegen dus slecht in bed. Alleen neuken tja.....
Ok lekker onderwerp zo vroeg op de morgen.
Koffie iemand?
donderdag 16 juli 2009 om 08:21
Ik weet niet hoe het neuken is met een micro. Of een klein. Heb mijn minnaars alijd goed gekozen, kennelijk Dat van die barbiekleertjes: moet je dat niet zeggen omdat het niet geyl is als je nog barbiekleertjes in huis hebt als je op neukbare leeftijd bent?
Hoe weten we nou dat Depeche Mode heeft afgezegd? Heb ik iets gemist? Waar vind ik dat?
Koffie is altijd goed Zo Jom even wegbrengen en dan weer aaan de klus. Decorkast is mooi geworden, dus die kan naar boven. Maar daar heb ik toch wel even wat meer kracht bij nodig dan alleen ikke Dus dat wordt vanavond, denk ik, met Lief en wellicht nog wat buren.
Bloes, dat moet heel raar voelen, ouderlijk huis in de verkoop. Maar je herinneringen hou je toch wel, of je het huis nou nog inkan of niet. Wel fijn dat Opa Bloes zo lekker dichtbij komt wonen!
Jom mist MK. Wilde gisteren niet eten zonder haar (en Lief, want die was nog op z'n werk) aan tafel. "Niet eten niet MK niet eeeeten!!" huilde hij. Lang leve de telefoon. En lang leve wijsneuzerige MK "Nou moet je wel echt gaan eten hoor, want het klinkt allemaal heel lekker wat je eet pannekoek met sperzieboontjes en kip en saus" "En mama, waarom hebben wij nog nooit roooti gegeten? Waarom eten jullie dat als ik er niet ben?"
En na deze wijze woorden at Jom z'n bord leeg. En wilde hij papa bellen
**zet verse koffie neer en springt op de fiets**
Hoe weten we nou dat Depeche Mode heeft afgezegd? Heb ik iets gemist? Waar vind ik dat?
Koffie is altijd goed Zo Jom even wegbrengen en dan weer aaan de klus. Decorkast is mooi geworden, dus die kan naar boven. Maar daar heb ik toch wel even wat meer kracht bij nodig dan alleen ikke Dus dat wordt vanavond, denk ik, met Lief en wellicht nog wat buren.
Bloes, dat moet heel raar voelen, ouderlijk huis in de verkoop. Maar je herinneringen hou je toch wel, of je het huis nou nog inkan of niet. Wel fijn dat Opa Bloes zo lekker dichtbij komt wonen!
Jom mist MK. Wilde gisteren niet eten zonder haar (en Lief, want die was nog op z'n werk) aan tafel. "Niet eten niet MK niet eeeeten!!" huilde hij. Lang leve de telefoon. En lang leve wijsneuzerige MK "Nou moet je wel echt gaan eten hoor, want het klinkt allemaal heel lekker wat je eet pannekoek met sperzieboontjes en kip en saus" "En mama, waarom hebben wij nog nooit roooti gegeten? Waarom eten jullie dat als ik er niet ben?"
En na deze wijze woorden at Jom z'n bord leeg. En wilde hij papa bellen
**zet verse koffie neer en springt op de fiets**
donderdag 16 juli 2009 om 08:42
Dat stond op de vriendjessite van Darly, Tila.
Decorkast af, ik ben benieuwd (jeumig, jullie hele bovenverdieping is mooinieuw!).
En een penis met barbiekleren, hahahahaha... Ik heb beeld. Wat erg! maar ja, met een dergelijk formaat kun je nog iets, zodra de man in kwestie er zonder kleren hetzelfde uitziet als Ken zonder kleren, heb je een "groter" probleem.
Jom is wel heel lief! Agossie..
~gooit koffie naar binnen en gaat weer een touretappe fietsen~
Decorkast af, ik ben benieuwd (jeumig, jullie hele bovenverdieping is mooinieuw!).
En een penis met barbiekleren, hahahahaha... Ik heb beeld. Wat erg! maar ja, met een dergelijk formaat kun je nog iets, zodra de man in kwestie er zonder kleren hetzelfde uitziet als Ken zonder kleren, heb je een "groter" probleem.
Jom is wel heel lief! Agossie..
~gooit koffie naar binnen en gaat weer een touretappe fietsen~
donderdag 16 juli 2009 om 08:44
donderdag 16 juli 2009 om 08:50
Aha raadsel opgelost.
Ter lering en vermaak:
Things you should never say to a naked man...
1)*I've smoked joints fatter than that.
2)*Ahh, it's cute.
3)*I'm sorry.
4)*Who circumcised you?
5)*Why don't we just cuddle?
6)*You know they have surgery to fix that.
7)*You know, there's a tower in Italy like that.
8)*Can I paint a smiley face on that?
9)*Wow, and your feet are so big.
10)*My last boyfriend was 4" bigger.
11)*It's OK, we'll work around it.
12)*Eww, there's an inch worm on your thigh.
13)*Will it squeak if I squeeze it?
14)*Oh no, a flash headache!
15)*My 8-year-old brother has one like that.
16)*Let me go get my tweezers.
17)*How sweet, you brought incense! - my personal favourite.
18)*This explains your car.
19)*Are you one of those pygmies?
20)*All right! A treasure hunt!
21)*Why is God punishing you?
22)*But it still works, right?
23)*Do you take steroids?
24)*Why don't we skip right to the cigarettes?
25)*Let me know when you're done.
26)*Did you date Lorena Bobbitt?
27)*Aww, it's hiding.
28)*Are you cold?
29)*If you get me real drunk first.
30)*Is that an optical illusion?
31)*Were you neutered?
32)*It's a good thing you have so many other talents.
33)*Does it come with an air pump?
34)*So this is why you're supposed to judge people on personality.
35)*Do I hang my hat on it?
36)*Look, it fits my Barbie clothes!
Ter lering en vermaak:
Things you should never say to a naked man...
1)*I've smoked joints fatter than that.
2)*Ahh, it's cute.
3)*I'm sorry.
4)*Who circumcised you?
5)*Why don't we just cuddle?
6)*You know they have surgery to fix that.
7)*You know, there's a tower in Italy like that.
8)*Can I paint a smiley face on that?
9)*Wow, and your feet are so big.
10)*My last boyfriend was 4" bigger.
11)*It's OK, we'll work around it.
12)*Eww, there's an inch worm on your thigh.
13)*Will it squeak if I squeeze it?
14)*Oh no, a flash headache!
15)*My 8-year-old brother has one like that.
16)*Let me go get my tweezers.
17)*How sweet, you brought incense! - my personal favourite.
18)*This explains your car.
19)*Are you one of those pygmies?
20)*All right! A treasure hunt!
21)*Why is God punishing you?
22)*But it still works, right?
23)*Do you take steroids?
24)*Why don't we skip right to the cigarettes?
25)*Let me know when you're done.
26)*Did you date Lorena Bobbitt?
27)*Aww, it's hiding.
28)*Are you cold?
29)*If you get me real drunk first.
30)*Is that an optical illusion?
31)*Were you neutered?
32)*It's a good thing you have so many other talents.
33)*Does it come with an air pump?
34)*So this is why you're supposed to judge people on personality.
35)*Do I hang my hat on it?
36)*Look, it fits my Barbie clothes!
donderdag 16 juli 2009 om 08:56
donderdag 16 juli 2009 om 09:14
Een kapper is een goed begin van een goed feest
Die lijst, die herinner ik me nog wel (**Kucht oma**)
MK logeert nu bij Nichtje. En ze hebben grote lol: dochter van vriend nichtje is er ook, en ze zijn naar de dierentuin geweest, en gaan vandaag ook weer ergens heen, en morgen zwemmen... "Maar mama, ik mis jou helemaal niet hoor!"
Vriendfjessite... ahaa. daar ben ik niet zo actief in. Een beetje als Do not speak unless spoken to
Heb net een lijstje gemaakt van wat ik allemaal moet wil doen vandaag. Da's best veel!
Die lijst, die herinner ik me nog wel (**Kucht oma**)
MK logeert nu bij Nichtje. En ze hebben grote lol: dochter van vriend nichtje is er ook, en ze zijn naar de dierentuin geweest, en gaan vandaag ook weer ergens heen, en morgen zwemmen... "Maar mama, ik mis jou helemaal niet hoor!"
Vriendfjessite... ahaa. daar ben ik niet zo actief in. Een beetje als Do not speak unless spoken to
Heb net een lijstje gemaakt van wat ik allemaal moet wil doen vandaag. Da's best veel!
donderdag 16 juli 2009 om 16:40
Depeche Mode heeft afgezegd? Godsamme, wat een verrassing, zeg. Balen voor je, Darly.
Bloes: als je nog een partytent nodig hebt, ik heb er nog 1. U roept maar.
Hier een dag Amsterdam. Wat houd ik toch van die stad!
Ik heb gisteren trouwens iets geks gedaan. Ik heb gesolliciteerd op een functie die ik heel leuk vind terwijl ik mijn huidige baan ook zo fijn vind en eigenlijk helemaal niet weg wil. Da's wel vragen om onnodige dilemma's, he? Living on the edge
.
Bloes: als je nog een partytent nodig hebt, ik heb er nog 1. U roept maar.
Hier een dag Amsterdam. Wat houd ik toch van die stad!
Ik heb gisteren trouwens iets geks gedaan. Ik heb gesolliciteerd op een functie die ik heel leuk vind terwijl ik mijn huidige baan ook zo fijn vind en eigenlijk helemaal niet weg wil. Da's wel vragen om onnodige dilemma's, he? Living on the edge
.