Good Luck 2

donderdag 16 juli 2009 om 21:12
Ik wil er nog niet teveel over uitweiden omdat Mal bijvoorbeeld morgen gaat. Laten we het er voor nu op houden dat ik het boek beter vond
Kan me je gevoelens wel voorstellen, is ook moeilijk in je eentje in een vreemd land. Jammer dat het allemaal zo ineens uit elkaar valt dan ook. Maar wie weet wat ervoor terug komt!
Kan me je gevoelens wel voorstellen, is ook moeilijk in je eentje in een vreemd land. Jammer dat het allemaal zo ineens uit elkaar valt dan ook. Maar wie weet wat ervoor terug komt!
donderdag 16 juli 2009 om 21:14
Er komt altijd welw at voor terug hoor, dat heb ik in die jaren wel geleerd haha.
Mijn zoon is echt raar soms. Die gaat aan zijn vader de hele werking van het afvoerputje uitleggen na eerst een poos met zijn hoofd in het gootsteenkastje te hebben gezeten (echt pure interesse, dan spoor je toch niet?).
Mijn zoon is echt raar soms. Die gaat aan zijn vader de hele werking van het afvoerputje uitleggen na eerst een poos met zijn hoofd in het gootsteenkastje te hebben gezeten (echt pure interesse, dan spoor je toch niet?).
donderdag 16 juli 2009 om 21:17
Hai!!
Hier ineens een ziek ventjuh, 39,2 ging net kijken, heel zijn bed drijf nat. in zijn broek geplast zo sneu.
Cd: Fijn dat Twan weer thuis is, hopelijk vanaf nu beter met de kleine man.
Hoe was kevin eronder?
Juud: Spannend om te wachten op de verkleining, hoeveel kilo wil je afvallen?
Fijn dat de de verjaardag en de taarten geslaagd zijn, gaan je voor zaterdag nog nieuwe taarten maken?
Jinny: Knuf voor jou. Lijkt me ook lastig als alles ineens weer veranderd. Tuurlijk ben je jaloers ( en niet afgunstig ), dat wil jij ook, logisch toch. Misschien ooit weer naar Nederland of is dat voorlopig niet aan de orde?
Hier ineens een ziek ventjuh, 39,2 ging net kijken, heel zijn bed drijf nat. in zijn broek geplast zo sneu.
Cd: Fijn dat Twan weer thuis is, hopelijk vanaf nu beter met de kleine man.
Hoe was kevin eronder?
Juud: Spannend om te wachten op de verkleining, hoeveel kilo wil je afvallen?
Fijn dat de de verjaardag en de taarten geslaagd zijn, gaan je voor zaterdag nog nieuwe taarten maken?
Jinny: Knuf voor jou. Lijkt me ook lastig als alles ineens weer veranderd. Tuurlijk ben je jaloers ( en niet afgunstig ), dat wil jij ook, logisch toch. Misschien ooit weer naar Nederland of is dat voorlopig niet aan de orde?

donderdag 16 juli 2009 om 21:22
Bam, he wat naar voor Juul! Het gaat lekker daar bij jullie zeg. Ik had speelafspraak in de speeltuin en oudste kreeg spontaan last van diarree, ook zo handig. De vliegen kwamen er gelijk op af, vies he? Enig idee wat Juul heeft? Beterschap! Ik ga maandag naar musical dirty dancing, echt enorm veel zin in (met een erg leuke en gezellige collega). Ik hoop dat jullie naar HP kunnen! Dat wilde ik nog vragen, hoe is die oppas bevallen laatst? Waarom doet de eerste oppas het niet meer?

donderdag 16 juli 2009 om 21:26