= = = = Juli 2009 = = = =

28-06-2009 15:25 2982 berichten
Alle reacties Link kopieren
En....hier gaan we verder, midden in de bevallingen .

Link naar het vorige topic:

* * Juli 2009 * *
What matters most is how you see yourself
gogogo Chica! Zet 'm op...
Poe hee, het is hier niet bij te houden .

Ik vinnut hartstikke druk met 2 kids.... Ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen. Jane-man is gelukkig vrij.

Laura is helemaal dol op haar broertje. Zoooo lief. Maar ze vraagt aan de andere kant zelf ook veel aandacht en bemoeit zich erg met Joost. Ze wilde Joost vanavond bijna zelf uit de kinderwagen pakken *oeps*. Tussen 18.00 uur en 19.00 uur waren ze allebei jankerig, dus we vonden het zwaar om ze allebei stil in bed te krijgen. We zitten nu uitgeteld op de bank.

Joost doet 't hartstikke goed, maar hij komt zelf nauwelijks om een voeding. Ik moet 'm wakker maken, anders drinkt ie te weinig (ca. 5 voedingen per dag).

's Nachts gaat het prima: vannacht 01.00 uur laatste voeding gehad en toen kwam hij vanmorgen pas om 08.00 uur weer !!! Zelf zat ik al om 06.00 uur te kolven door ploftieten .

Gisteravond zijn we met z'n 4-tjes gezellig uit eten geweest bij de pizzeria ! Joost lag heerlijk in de kinderwagen te slapen. Laura zat lekker pizza te eten in de kinderstoel. Echt heel bijzonder, met 't hele gezin !

Vandaag hebben we een nieuwe kolf gekocht. Ik heb een Avent handkolf, maar dat duurt best lang. Dus heeft Jane-man vandaag de Medela Pump in Style gekocht. Wel EUR 299,=, maar ideaal: in een kwartiertje kolven.

Waarom ik kolf? Ik kolf overdag steeds een beetje bij elkaar, zodat er genoeg is voor de laatste avondvoeding, zo'n 150 cc. Ik doe overdag alle voedingen zelf, maar Jane-man geeft 's nachts rond 00.00 uur/01.00 uur de laatste voeding per flesje. Dan kan ik lekker de hele nacht ongestoord slapen .

Ik las hier nog over strippen: ik ben dus 2x gestript. Ik vond het wel een beetje pijnlijk (10 sec.), maar het stelt niets voor vergeleken met weeën. De 2e keer heeft bij mij pas geholpen. Vanaf dat moment kreeg ik bloed- en slijmverlies en begon het te rommelen. Twee dagen later begonnen de weeën.

Chica, spannend dat je bent gestript ! Ik hoop dat het snel gaat helpen.

Hier een weeëndansje voor de zwangeren:

Ik hoop dat het wachten snel beloond wordt.

Zet 'em op meiden !!!
*Testing, testing...1,2, testing...*

Hallo allemaal, ik ben het zusje van Chica. Rustig maar: nog niets aan de hand hoor (lees ik hier nu net zelf van haar :-)). Chica heeft me gevraagd jullie op de hoogte te houden als er ontwikkelingen zijn, dus ik test ff of ik uberhaupt nog in kan loggen op viva...

*verlaat de tribune weer, in afwachting van babynichtje dat vast een kéér komen gaat!*
quote:Chica34 schreef op 16 juli 2009 @ 19:46:

Hmmmm de krampen blijven komen. Nog niet pijnlijk, maar wel om de 10 a 12 minuten. Vriend heeft maar meteen alles ingepakt, maar ik blijf een beetje sceptisch. Eerst maar eens zien of het dit echt is.

Vanavond zware regenbuien dus ben benieuwd of we in de regen naar het zkh mogen hihiAaaaah, ik kom op de tribune zitten
quote:Moxxy schreef op 16 juli 2009 @ 20:59:

*Testing, testing...1,2, testing...*

Hallo allemaal, ik ben het zusje van Chica. Rustig maar: nog niets aan de hand hoor (lees ik hier nu net zelf van haar :-)). Chica heeft me gevraagd jullie op de hoogte te houden als er ontwikkelingen zijn, dus ik test ff of ik uberhaupt nog in kan loggen op viva...

*verlaat de tribune weer, in afwachting van babynichtje dat vast een kéér komen gaat!*

Heeee lang niet gesproken Moxxy de inlog doet het dus nog. Leuk dat je weer eens hier op het forum bent.

Hier nog steeds om de 5 minuten kramp. Heb mijn ouders maar gebeld om Anniek te komen halen. Maar ik twijfel nog steeds hoor, dadelijk komen ze haar voor niks halen. Zucht ik weet het ook niet hoor.

Dank je wel voor jullie aanmoedigingen, dat doet een mens goed en Ibbel ik hou het nov forum wel op de hoogte via jouw sms want die heb ik mijn tel staan. Is dat goed????
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Oh vandaar dat ouders de tel niet opnemen, Chica . Succes!!
Oei spannend Chica, klinkt wel serieus hoor. Grappig dat je nog twijfelt. Had ik toen ook. Pas nadat ik zo'n anderhalf uur krampen om de 5 min. had, begon ik het een beetje te geloven.

Dus: ik denk dat jij vannacht gaat bevallen.

Joepieieieieieie !!!
Mag hoor, maar ik zit hier ook al de hele tijd te f5-en
Yep haha mijn F5 knop maakt ook overuren.

Maar wilde vroeg naar bed vanavond. Duss.. Chica, maak me blij als ik morgen het laptopje opstart!

Zo.. reageren vind ik vandaag even niet te doen, sorry.

Hier een heerlijk releaxed dagje in de tuin aan het zwembadje van dochterlief. En dat mocht ook wel, want gisteren de hele dag een huilende zoon gewiebeld, op schoot gehad, liefdevol gekust, maar niets hielp om hem te laten stoppen met huilen..

Op het consultatiebureau hadden ze me verteld hoeveel voeding hij mocht hebben.. namelijk 90 cc per keer, en 1 keer per dag 20 extra tussendoor.

Right.. belde ik vandaag het ziekenhuis, daar schrokken ze nogal. Hij mag 75 per keer! Duh, vind ik zelf persoonlijk nogal een verschil per dag. Vandaag dus goede hoeveelheid gegeven en de krampjes zijn zo ongeveer ver10kleint, en hij slaapt heerlijk!

Goede adviezen krijg je daar! Morgen moet ik weer, weet nog niet zo goed hoe ik dit ga aanpakken zonder behoorlijk driftig te worden..

Engel en man hoe is het met jullie?

Meiden, zet ;m op vannacht. Maak me blij morgenochtend met een baby of 3 erbij! Kus

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa chica kom op meid!! Als er nog plek is op de tribune kom ik er ook bij zitten als dat mag!!! Ik heb nog wat aardbeien in de aanbieding voor de liefhebber.

Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatjeeeeeeee kom je buiten speeeeeeeeeelen??!
Ha leuk, een heuse live bevalling dus met updates van zus van bevallende
Jahoooo!!!!!!! Go Chica en kleine meid!!! Veel sterkte en succes samen.
owja natuurlijk ook een dansje voor de rest van de dames

Haha wat een enthousiasme allemaal. Anniek is net opgehaald en ik denk dat ik lekker op mijn bedje ga liggen. Kijken of ik nog iets van slaap kan krijgen vannacht (of toch maar niet?)

Jane: zelfs nu na 2 uur om de 10 min geloof ik het nog niet hoor. Zoals Ibbel ook al schrijft, het kan zomaar ineens weer afnemen en ze zijn nog steeds niet echt pijnlijk.

Ik ben bang dat de live bevalling niet doorgaat, want Moxxy moet ook slapen hahahahaha Uiteraard sms ik haar sochtends meteen (of ik kom zelf online als er niks aan de hand is) en dan kan zij het wellicht posten.

Dus dames stop maar met F5-en hoor want ik ga lekker op bed liggen. Morgen hopelijk mijn kleine meisje in mijn handen en zo niet, dan komt ze vast snel, dat weet ik zeker.

Weltrusen en Wyfke en Nerwen samen bevallen lijkt me wel leuk dus zet 'm op dames
Kleine update (ja, nu ben ik nog wakker!): het kan zijn dat ik Chica zelf nu voor ben, hahaha!

M'n ouders hebben Anniek opgehaald en Chica heeft om de 5 minuten krampen die ongeveer een halve minuut aanhouden.

(Overigens ook succes aan de meiden die ook aan het rommelen zijn!)

Edit: nah verrek, daar heb je dr zelf al. :-)) He, de weeen zijn dus minder frequent. Nou aan mij hebben jullie echt iets zo he.
Mosterd
Welterusten trouwens Chica (en andere dames!)
haha Moxxy het zijn er inderdaad veel om de 5 min maar ik bescherm mezelf een beetje en zeg dat ze om de 10 komen dan valt het niet zo tegen hahahahaha. Stom zeg, maar ja, komt wel goed. Je had het dus wel goed hoor.

Om de 5 min klinkt meteen zo dramatisch
klinkt dramatisch serieus Chica!!! wedden dat jij de volgende baby werpt??!

Mannetje hier is zelf al begonnen met regelen, haha dus plannetje vaak aanleggen doet het goed. Heb echt al de hele avond, zelfs tijdens 't eten, een kind aan de borst. Tepels worden helemaal week..... Wordt een leuke nacht vrees ik. (maar dan kan ik mooi komen checken of er al babynieuws van chica/moxxy is!!!)
We zullen zien Chica, ik heb goede hoop dat je meiske snel in je armen hebt.

Sorry dat ik nog eens zo verschrikkelijk inbreek op jullie topic, maar ik moet nog even Jane de groeten doen van Friesje, van het Cavia topic van heeeeel lang geleden. (@Jane: Friesje en ik schrijven al 3,5 jaar over onze kinders, wat begonnen is op een oud viva maandtopic (augustus 2006) dat we al een tijd geleden naar een besloten forum hebben verhuisd. Ze kwam even kijken ivm Chica en "herkende" jou).
Go chica, Go chica, Go Chica!!!

Ik gok dat er morgen weer nieuws is!!! Truste voor wie dit nog leest...
Nog geen baby, maar die is wel zo'n beetje onderweg:

Chica ligt in het z'huis vanaf 02.00 uur. Om 02.15 uur hebben ze de vliezen gebroken, daarna meteen weeen om de 2 minuten. 2.30 uur ruggeprik. Daarna heeft ze nog een beetje kunnen slapen, om 4.30 5 cm ontsluiting. Vanaf 5.00 uur krijgt ze weeenopwekkers en om 07.00 uur gaan ze weer meten. Wordt vervolgd dus.

(das het voordeel van zo'n rp: kun je nog rustig even sms-en... )
Jaaaaaaaaaaaaaa chica ik kwam ook speciaal nog even inbreken!!! Wat fijn dat het gelukt is met de rp super!!! Zet 'm op meid je kan het nog even dan heb je je meisje in je armen!!

En toen ging het ineens heel snel: om 06.31 uur is ze in 4 persweeen geboren: helemaal gezond met alles dr op en dr aan!!!!! Chica was nog erg fit dankzij de rp en klonk supergoed en zielsgelukkig. Joehoe!!

De naam hou ik nog even voor me, dat mag Chica zelf onthullen.

Tot zover mijn bijdrage, als er nog iets te melden valt kom ik nog wel ff terug. Iedereen hier gefeliciteerd met alle babietjes, en succes aan degenen die nog moeten...!!
Gefeliciteerd Chica, heerlijk dat alles goed is gegaan!!! Kwam speciaal voor jou zo vroeg online om even de checken of er al babynieuws was, ja dus!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven