Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Nee Aruba, had ik bij eerste wel dat vele eten, maar heb nu echt geen honger. Kan ook door het warme weer komen natuurlijk, dan heb ik altijd al minder honger.

Ik word wel helemaal horendol van dat niet slapen gedoe door o.a. kramp en rusteloze benen en ik heb zulke hete voeten. En ik heb NOOIT hete voeten normaal gesproken

Klinkt gezellig Vis!

Hoe was het bij de gyn vandaag?
Hoop dat het ook wat minder wordt want ik lig maar op mijn rug op de bank met de spritsen, ijs en chocola om me heen verspreid naar domme series te kijken. En met dit weer kom ik ook niet graag buiten. Zo kan ik in mijn verlof die kilo's die ik tot nu toe ben aangekomen nog wel verdubbelen.

Hete voeten? Dan koelt je lichaam ook niet af. Misschien een voetenbadje voor het slapen? En je slaapt vast al met kussens om de boel wat hogerop te krijgen zeker?
Haha, de vorige keer ging het bij mij ook 'mis' vanaf het moment dat ik verlof kreeg, toen vlogen de kilo's eraan.

Ik doe voeten inderdaad in emmer met koud water, maar zodra ik lig zijn ze weer warm. En kussens inderdaad, helpt ook niet. Ach, wen ik alvast aan elke drie uur voeden als baby er straks is
Ik probeer iets heel inventiefs voor je te verzinnen. Je kent die zooltjes wel met zo'n chemische vloeistof voor in je schoenen. Van die zooltjes. Die kan je in de vriezer doen en daarna in je sokken Moeilijk om iets te verzinnen wat je voeten koud houd ipv warm.
Laat vriend nou net met een soortgelijk idee komen en ik nu met een icepack op mijn voeten zitten
Ben ik net zo inventief als je vriend. Goed van hem!
Icepack inmiddels naar mijn hoofd verhuisd. Nog beter, blijft hele lijf een beetje koud

Hoop trouwens dat het hier een beetje drukker wordt als iedereen verlof heeft. Live bevallingen zijn altijd zo leuk namelijk
Zal vast wel hoor. Ik verveel me nu al dood en dat terwijl mijn verlof morgen pas begint. Ben echt mijn agenda aan het vullen en een to-do lijstje aan het maken. Naast dat dus zeeen met tijd om nog te forummen.

Zal vriend vragen zijn mobiel mee te nemen. Daar kan je op internetten. Een echt live bevalling.
To do lijstje goed idee. Ik moet nog zoveel doen en vergeet anders echt de helft. Ben ook niet echt vooruit te branden.

O ja leuk, bloedspatten op je mobiel
Ik meld me vast! Heb verlof en hoop ook er wat vaker te zijn. Ben ook gek op livebevallingen. Zo benieuwd wie de eerste is.....nu bijlezen!
Ha lekker Dier, hoessie daar?
Maar leuk hè die bevallingen, ben je ook bij juli aan het meelezen Dier?
Nog niet, heb topic even vermeden de laatste tijd maar duik er nu weer helemaal in haha dus ga zo juli lezen. Heb mei volledig gevolgd toen .

Maarre balen van je slapeloosheid en dit weer maakt het niet beter.

Fijn dat het met iedereen oke gaat. Hier ligt het kindje goed en de kans is groot dat hij zo blijft liggen. Verder was bloeddruk oke (bij Nesta ging het nu wat omhoog) en heb ik VERLOF. Heb het af en toe ook spaans benauwd. Maagzuur valt gelukkig mee maar kan lang zo veel niet meer eten, dat is in mijn geval wel gunstig haha.

Heb je birth plan ook gelzen Vis, ziet er goed uit. Ben zelf oo niet zo van de plannen omdat het inderdaad zo anders kan gaan dan je in gedachten hebt maar het kan wel een relaxed gevoel geven.

Voor veel morgen de laatste loodjes, succes!
Je hebt tegenwoordig ook van die telefoons waar je een soort van op kan webcammen? Kan de i-phone dat ook? Kunnen we gezamelijk de navelstreng doorknippen.
Gatverdamme Aruub, dat hoef ik dan weer net niet te zien.

Naar hè dat benauwde?
Haha lijkt mij erg gezellig Aruba!

Jeetje in juli zijn ze al goed op weg zeg.....en wat zijn daar veel te vroeg geboren ipv te laat. Ik dacht trouwens dat de 2de vaak eerder kwam. Mooi is dat want Nesta moest ook met 2 weken te laat gehaald worden grrrr. Voel jij je nu ook zo'n olifant Star ?

Ja benauwde is irri, ga er soms van hyperventileren omdat ik zo kortademig ben....bij mij mag tie dus snel indalen.

In andere topic aug al baby's? Ga ook even checken....
anoniem_61436 wijzigde dit bericht op 16-07-2009 21:36
Reden: dom hoezo?
% gewijzigd
Ja olifant ja inderdaad. Pffff, ik ga dat echt niet redden tot 42 weken, no way, dan kunnen ze me opvegen

Bijzonder inderdaad, zoveel te vroeg. So far so good hier.

*klopt af*
Zag in aug topic dat er ook al iemand bevallen was, weliswaar te vroeg maar alles gaat goed. GEk hoor, dat wij ook bijna aan de beurt zijn!
Star zodra wij overtijd gaan, lopen wij gewoon in olifantenpas naar de vk of het ziekenhuis met de mededeling dat ze er iets aan moeten doen
Volgende maand is onze maand (voor de meeste dan, hopelijk)
quote:Dierewier schreef op 16 juli 2009 @ 21:49:

Star zodra wij overtijd gaan, lopen wij gewoon in olifantenpas naar de vk of het ziekenhuis met de mededeling dat ze er iets aan moeten doen Precies. Ik heb een bruiloft 18 september en dan wil ik wel normaal kunnen lopen
quote:Star schreef op 16 juli 2009 @ 21:49:

Volgende maand is onze maand (voor de meeste dan, hopelijk) Mag ik toch hopen ja. Ik doe alleen september als het 9-9-2009 is.
O ja, mooie datum.
Ik ga er eigenlijk al vanuit dat het een september kindje wordt maar wil niet eigenlijk

Ik heb ook 18 september een bruiloft, grappig. Ik hoop dan uberhaubt uit mijn kraambed te zijn, is van zwager....Vanaf 1 aug aan de weeendans dan maar?
Ik reken er voor mezelf ook op Dier, dan kan het alleen maar meevallen.

1 augustus net weer te vroeg, dan moet kind in couveuse enzo en dat is ook weer zo sneu

Doe maar vanaf 37 weken dansen.

Ja bruiloft van zwager wil je idd wel bij zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven