VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Ik heb nu ook een Nederlandse poets maar die kan niet schrijven. Ze gebruikt geen hoofdletters, komma's en punten. En veel hahahaha's en hihihihi's. Ach, ze kan het maar naar haar zin hebben

Ik heb besteld:

Schreeuw voor mij - Karen Rose

Versplinterd - Karin Slaughter (twijfelgeval, maar heb ze allemaal al gelezen (en vind ze steeds minder) en daarom wil ik deze en daarna de laatste ook lezen)

Niemand die je hoort - Steve Mosby

In het duister - Cody McFadyen

Allemaal spannende boeken met moord en bloederige ranzigheid.
Nou, ik kan het helemaal niet hebben. Ik vond 'm zwaar over het randje. Durf je wel, zomaar iemand te discrimineren. Dat ligt heel gevoelig hoor, mijn allochtoonschap

Ik ga wel een praatgroepje beginnen met Vrolijk

Speaking of which (kgadur gewoon allochtoons van praten), Irsa, al enig idee wat VRLK betekent?
Oh vreselijk, ik ben echt een enorm watje en kan helemaal niet tegen enge boeken. Ik kijk wel altijd CSI en CM en al die rommel, maar durf daarna nooit te gaan slapen. Doe mij maar grunberg dan, lekker slaapverwekkend .

Twee van de drie zijn knock-out, de derde doet een wedstrijdje wie het hardst kan brullen met de buurbaby. Mijne wint.
Ik vind dat boekentopic op Entertainment ook wel handig hoor. Ik heb nu een lijstje en ik heb op de site van de bieb opgezocht wanneer ze ingeleverd gaan worden! Ik heb opgeschreven (geen idee of het ook goede boeken zijn hoor):

Dochter van Isfahan - Anita Amirrizvani

Alleen maar nette mensen - Robert Vuijsjes

Zus - Siska Mulder

Doof - Siska Mulder

Van miljonair tot krantenjongen - Sander de Kramer

Zondaarskind - Marion Pauw

Harlekino - Tessa de Loo

Speeddate - Tupla Mourits

Mijn kinderen slapen alletwee als een roosje!

Die 5 minuten techniek werkt super voor Knorrie (en voor mezelf). Ik moet alleen zorgen dat Harrie niet in de buurt komt want die stiefelt er zo doorheen de kamer in en pakt Knorrie uit bed. Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen!
Wind, ik weet nooit welk e-mailadres ik moet gebruiken als ik jou nu wil mailen......
Mini en Nano sliepen heel vroeg en Maxi logeert bij een vriendinnetje. Lekker rustig dus hier.

Ik ga ook vaak voor de spannende boeken. Maar ben dan wel weer zo'n watje dat ik in de week dat Millenium weg was expres geen thrillers las

Nano heeft trouwens in drie luierloze dagen tijd maar 5 keer een ongelukje gehad, en drie daarvan waren een kwestie van over de rand van het potje mikken. Gaat goed dus hier!
Harrie ook even op cursus?

Lila en Irsa, kunnen jullie het nog een beetje bijhouden?

Ik bedoel.. al die nicknamen, hoeveelheid kinderen p.p. etc.
quote:Morrie schreef op 16 juli 2009 @ 21:55:

Wind, ik weet nooit welk e-mailadres ik moet gebruiken als ik jou nu wil mailen......Die van de laptop. Van de familie.
Harrie is gewoon een watje.

Hij zegt ook tegen mij: 'Ik vind het zo goed van je.'

Alsof het een enorme opgave is ofzo.....

Alleen....ik hoor Knorrie pruttelen nu.
Wekker zetten!

GW is ook altijd degene bij ons die het niet vol kan houden. Als ik hem dan zeg dat zo'n ritme onderbreken verwarrender is voor de kinderen dan volhouden (na 2 dagen) kan hij dat niet begrijpen. Hij vindt het dan zielig...
Ja hoor, ik was natuurlijk al wel aardig ingelezen .

Ik ben ervandoor, Sjaak is vroeg thuis van hockey en we gaan nog even wat drinken op het terras twee deuren verder (binnen babyfoonbereik). Als het poppetje gaat slapen tenminste...
Harrie heeft dat al na een kwartier, 2 dagen vind ik nog lang . Vanavond zei hij ook al: 'Je mag hem wel aan mij geven hoor, ik vind het niet erg.'

Ik heb een beetje hoofdpijn. Zal wel ongesteld worden. Is nog niet echt regelmatig, dwz dat er nu al 2 keer 5 weken tussenzat en Harrie dus al twee keer in de rats heeft gezeten omdat hij dacht dat ik zwanger zou zijn.
Zou wel leuk zijn, Morrie!

Of misschien vind ik het leuker dan jullie..

Lila, volgens mij woon jij ergens in het centrum van een stad. Parkeervergunningen, terrasje pakken twee deuren verder op.

Enniewee... veel plezier!
Het erge is, ik zou het helemaal niet erg vinden! Maar misschien is dat ook wel omdat ik zelf wel voelde dat ik niet zwanger was .

Dat terrasje klinkt goed. Ik heb vanavond ook wat gedronken op een terras, maar dat was mijn eigen terras en ik was ook nog alleen. Harrie is aan het werk. Saai.

Ik vind het lekker hoor, zomervakantie, maar ik vergeet steeds na een vrije dag dat ik de volgende dag wél moet werken!
Morrie, zullen we na mijn vakantie op een woensdag een dagje Linneaushof pakken met de jongens?

En voor wie zin heeft... wees welkom
Mijn man keek van de week mee over mijn schouder en zei;vrolijk.

Zo jammer dat hij dat dan ziet en ik niet,he?

Lilalore schreef van de week over vrolijks vliegreis o.i.d.Dit is een afgeleide hiervan?

Wind,klinkt als ideaal vakantie leesvoer.Lekker ontspannend en zo

Afgelopen dagen zijn er maar een paar vasten geweest.Is wel handig om in te komen,zo in de vakantietijd.

Volgens mij zijn mannen op dat gebied allemaal hetzelfde,hier ook zo'n exemplaar.Voor de rest is het een schatje,hoor.

Had ik al gezegd dat ik vakantie heb.

En ik heb de smiley's ook gevonden
Ja leuk, Linnaeushof! Moet wel ff kijken of het nog gaat lukken want heb ook een paar keer zwemles op woensdagmiddag afgesproken. En ook leuk als er ook nog anderen meegaan.

Het wordt echt slecht weer vannacht! Ga zo maar even de stoelen op het dakterras tegen de tafel zetten enzo.

Een vliegreis van Vrolijk kan ik me trouwens niet herinneren. Dat bedacht ik me al toen Lilalore het schreef.

Ga je nog op vakantie Irsa?
Vrolijk startte dit topic zo'n 5 jaar geleden toen ze zich verveelde voordat ze op vakantie ging (toch?) en zo is het begonnen. Mensen reageerde en bleven hangen... et volia. Ondertussen is er een vriendschap ontstaan en zijn we (als hoogtepunt ) afgelopen maart een weekend met elkaar weggeweest naar het Hof van Saksen.
quote:Morrie schreef op 16 juli 2009 @ 22:19:

Ja leuk, Linnaeushof! Moet wel ff kijken of het nog gaat lukken want heb ook een paar keer zwemles op woensdagmiddag afgesproken. En ook leuk als er ook nog anderen meegaan.

Woensdag 12 of 19 augustus?
Dan ben ik nog op vakantie, en als ik terug ben werk ik gewoon weer op woensdag. Maar ach, wij zijn vandaag al geweest

Ik ga mijn bed in. Afgelopen week is het een paar keer laat geweest en morgen ga ik met een vriendin uit eten, dus zal het ook wel niet vroeg worden. Truste dus!

(Hi Dropje!)
19 augustus hebben wij geen vakantie meer. 12 augustus moet ik naar de fysio met Schorrie om 12 uur 's middags......

Ik weet nog wel dat Vrolijk zich verveelde. Ik zat in die tijd steeds te leren voor Nima-A en vertoonde ontwijkend gedrag.
We kunnen natuurlijk ook op een andere dag!

Zou je dinsdag 11 augustus kunnen?
Linnaeushof ligt volgens mij niet in de buurt,ken het niet van naam.

We zijn in juni al weggeweest.Laatste keer buiten het hoogseizoen,voordat meis 5 wordt.

Nu wel drie weken vrij.

Komen er eens in de zoveel tijd mensen bij(of vallen er mensen af)
Deze groep schrijft vanaf het begin met elkaar (één een half jaar later en één geloof ik 1,5 jaar na dato). Jullie zijn de eerste echte nieuwe die niet geïntroduceerd zijn
Ja, want die week heb ik vrij dus dat kan, ik kan die week alle dagen. Behalve als we besluiten toch nog een weekje weg te gaan. Maar dinsdag is wel handig want dan is Knorrie op het kdv.

Er zijn wel mensen later bijgekomen, maar dat is ook alweer lang geleden. Nathje is de laatste denk ik, hoe lang schrijf jij mee Nath?

Afvallen gebeurt ook weleens, Whopper, Meave, Elessie, Pimpel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven