VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Linneaushof ligt bij Haarlem. De meeste van ons wonen trouwens ook in de Randstad, op één iemand na.
Waar houdt de Randstad op? Ik twijfel of Athena in de Randstad woont.
Oh, de afvallers.. ja, die hadden we ook. :-)

Zullen we 11 augustus dan plannen? Of 13 augustus?

Ik twijfel even want wij gaan 8 augustus weer terug naar huis rijden vraag me af of we dan voldoende zijn geacclimatiseerd.
Ja, dat zou ik wel randstad noemen, maar nu ga ik twijfelen.
quote:Morrie schreef op 16 juli 2009 @ 22:31:

Er zijn wel mensen later bijgekomen, maar dat is ook alweer lang geleden. Nathje is de laatste denk ik, hoe lang schrijf jij mee Nath?

Afvallen gebeurt ook weleens, Whopper, Meave, Elessie, Pimpel.Ik denk dat Nathje sinds 2006 mee is gaan schrijven, want wij hadden een workshop van het werk en volgens mij was dat 2006.
13 aug kan ook. Dan is Knorrie bij het kdv of bij mijn ouders.
Vandaar dat ik het niet ken,woon niet in de randstad.
Ik denk dat ik naar bed moet gaan.
Dan blijft er nog een groot stuk Nederland over

Morrie, zullen we dan donderdag de 13e doen??
Ik ook...

Mijn boeken waren allemaal uit en ik had nog 1 ongelezen boek in de boekenkast staan en die ben ik nu gaan lezen. De paardenfluisteraar En hij boeit!
Ja, de 13e is prima!
Date!
Ben alweer terug. Ik woon ook niet in de randstad. En inderdaad vlakbij het centrum, Kroeg op de hoek en tegenover AH, makkelijk hoor met drie kinderen. Alles binnen babyfoonafstand.

Is inderdaad lekker binnenkomen zo, met al die vakantiegangers . Zullen wel schrikken als ze weer terugkomen...
Aha, ik dacht dat jij in Den Haag woonde Lilalore, maar dat had ik dus mis.

Nu ga ik echt naar bed. En even uit het raam kijken want er wordt een vrachtwagen uitgeladen hier in de straat, erg apart, ik wil weten wat het is.
O, hij wordt ingeladen en ze hebben iets bij de supermarkt gedaan. Weten jullie het ook, kunnen jullie ook lekker gaan slapen .
Ik ga nog even mijn boek lezen terwijl GW het tour de France geouwehoer van Lullo Smeets gaat kijken.

Trusten!

Nog 1 dag werken en dan weekenddddddd.
Nee, maar we zijn wel regelmatig in Den Haag omdat mijn moeder (die dus in de VS woont) daar een appartement heeft. Soort gratis buitenhuisje dus, heel lekker. En nog vlakbij het strand ook.
Ik woon in het zuid-oosten des lands.Gratis buitenhuisje klinkt lekker.
quote:Irsa schreef op 16 juli 2009 @ 22:59:

Ik woon in het zuid-oosten des lands.Gratis buitenhuisje klinkt lekker.Hmm, ik ook. Word wel benieuwd nu...
Morning!

Fijne vakantie, Lien!

Heel veel plezier en rust lekker uit

Hoe zou Pebbles het hebben?

En is Athena gewoon afwezig of op vakantie?

Vrolijk en Dropje wanneer gaan jullie weg en wat zijn de plannen? Op de één of andere manier kan ik dat niet herinneren.

Het regent hier....

Wel goed voor de tuin!

GW is met mijn leggings naar de Turk om ze korter te laten maken. Ben benieuwd... als hij maar niet terug komt met wielrennersbroekjes
Stil hier...

Kapper is net geweest, kinderen liggen op bed (en daarmee is alles gezegd), ik ben kotsmisselijk en we gaan zo Criminal Minds kijken. Even afleiding.

Het vervelendste van die misselijkheid vind ik dat ik geen enkel soort drank lekker vind. Echt heel irritant. Alles wat ik drink is met tegenzin en word ik nog misselijker. Zelfs van water. Alleen melk vind ik nog enigszins te narsen.

Zo genoeg zelfmedelijden.

Hier gaat het nu héél hard waaien!

Morgen gaan GW en ik naar Antwerpen en gaan de kinderen voor het eerst bij mijn (kinderloze) broertje en zijn vriendin slapen. Ik vind het doodeng en zie overal gevaar. Ze wonen bijvoorbeeld 4 hoog en hebben ramen die horizontaal open gaan. IEKS. Gelukkig wordt het kloteweer Zojuist belde mijn broertje of ik de zwemspullen ook in wil pakken. Pfff... Wel leuk dat ze zoveel moeite doen. Broertje vertelde dat ze een binnen- en buitenprogramma hebben en dat ze schmink hebben gekocht. Ik denk dat de jongens het fantastisch gaan hebben! Wij hebben besloten in Antwerpen te gaan shoppen voor extra zwembroeken voor KW en BRS. Hebben we toch een doel

En zondag willen we daar een sauna pakken.
Nou zeker rustig! Ik ben ook de hele dag druk geweest, parkeervergunning en paspoorten zijn binnen en Dim en Sum zijn geknipt. Dan lijken ze altijd weer jonger, zo lief.

Ik dronk liters tomatensap tijdens mijn zwangerschappen, maar misschien word je nog wel misselijker van de suggestie . Ben je de hele tijd zo misselijk? Irritant hoor. Maar wel heel lekker een weekendje Antwerpen zonder kinderen! Komt vast helemaal goed bij je broertje, met kinderen van een ander ben je altijd voorzichtiger.

Ik ga nog even puinruimen. Morgen drukke dag. Eerst shoppen voor kraamcadeautje, dan naar A'dam op kraamvisite bij een vriendin, daarna koffiedrinken met andere vriendin die even over is uit (ver) buitenland, daarna eten met Sjaak zijn zusjes en kinderen. Wel heel gezellig dus!
Kom je nog een keertje PB kijken Wind, op weg naar Antwerpen Veel plezier in ieder geval.

Tomatensap, zelfs niet zwanger word ik daar misselijk van
Haaaaaaaaaaaaaai, ik ben er weer!!!!!

En wat leuk zeg, we hebben nieuwkomers! Heb een beetje vluchtig teruggelezen, maar lazen jullie al een tijdje mee ofzo?

In ieder geval welkom!!

Wind, wat naar die misselijkheid, meis. Hoop dat het snel overgaat, ik kan me nog herinneren hoe naar dat was.

Hier vordert zwangerschap gestaag, ik voel me supergoed!

Nog maar 4 weekjes!

Vakantie was heerlijk (nat ). Kindjes hebben weer genoten, dus ik ook.

Merkte wel, dat we bijna niet toekwamen aan onszelf, dat was wel een minpuntje. Dat is thuis toch lekkerder.

En slapen was natuurlijk beroerd, maar dat had ik al ingecalculeerd.

Ben blij om hier ook weer even te lezen, gek, maar ik heb ook wel aan jullie gedacht :-)
quote:Pammie schreef op 17 juli 2009 @ 21:18:

Tomatensap, zelfs niet zwanger word ik daar misselijk van Haha, ja dat hoor ik vaker. Ben er ook niet-zwanger dol op, maar nu weer mét wodka .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven