Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
Nee, dat zou totaal niets veranderen. (helaas)

Maar ik denk bijvoorbeeld aan een reis waar je voor gespaard hebt en dat je nu de reis niet kunt betalen, ik zou ontzettend teleurgesteld zijn. Ik weet nog hoe het was toen ik alleen mijn wao-uitkering had. Knibbeldeknibbel.

Wel cool dat je een vast contract hebt! (Ik hoop het mijne in december te krijgen.) Want ik neem aan dat de banen daar nu ook niet direct voor het rapen liggen.
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:snjokorn schreef op 17 juli 2009 @ 23:03:

Jullie snappen nu zeker wel dat die frikandellen, drop, hagelslag en ontbijtkoek eigenlijk gewoon een voedselpakket is.

hhhhhhh

Ik zat vd week nog te denken, als Snjookie iets uit NL nodig heeft hoop ik dat ze het ons laat weten.

(serieus, als je eens iets nodig hebt, ik wil het met liefde sturen!)
Niet eens 'nodig', maar als je door lekkere drop of weet ik veel wat heen bent.
Dat vind ik nou heel erg lief van je Lys (maar ik moet er ook niet te makkelijk aan komen, ben niet voor niets verhuisd, beetje afzien mag wel, dan geniet je extra als je het weer krijgt).

Snjókorn falla, á allt og alla
Overlevingspakketten hhhhh. Dat begreep ik direct.
quote:Lys schreef op 17 juli 2009 @ 23:03:

Nee, dat zou totaal niets veranderen. (helaas)

Maar ik denk bijvoorbeeld aan een reis waar je voor gespaard hebt en dat je nu de reis niet kunt betalen, ik zou ontzettend teleurgesteld zijn. Ik weet nog hoe het was toen ik alleen mijn wao-uitkering had. Knibbeldeknibbel.

Wel cool dat je een vast contract hebt! (Ik hoop het mijne in december te krijgen.) Want ik neem aan dat de banen daar nu ook niet direct voor het rapen liggen.

Nee, maar als fysio lukt het denk ik nog wel hoor, om een baan te vinden (ik héb ervaring, ik spreek ijslands en ken het ijslandse verzekeringssysteem), maar daar hoef ik me gelukkig niet druk over te maken.

Deed ik wel een beetje in november hoor. Al wíst ik dat er een fysio nodig was dan nog heb je in je achterhoofd dat er heel veel bezuinigd moet worden. Gewoon een kutgevoel.
Snap ik, maar houd me maar als laatste optie in je achterhoofd. Als je echt echt echt zin in iets hebt of nodig hebt.
Maaarrrrr eeehhhhh, zullen we het wat luchtiger houden voor de vrijdagavond? Voorlopig verhonger en verdorst ik niet, heb een dak boven m'n hoofd en een inkomen dus ik zit wel goed hoor.

Wijntje iemand??

Ik lus geen wijn ben heel saai opgevoed. Maar dank je Snjo.
quote:Lys schreef op 17 juli 2009 @ 23:11:

Snap ik, maar houd me maar als laatste optie in je achterhoofd. Als je echt echt echt zin in iets hebt of nodig hebt.Takk kærlega fyrir elsku Lys
quote:Dushi74 schreef op 17 juli 2009 @ 23:14:

Ik lus geen wijn ben heel saai opgevoed. Maar dank je Snjo.Iets anders dan? Een raket waterijsje (krijg je wel dorst van)?
quote:snjokorn schreef op 17 juli 2009 @ 23:15:

[...]

Iets anders dan? Een raket waterijsje (krijg je wel dorst van)?Doe maar ja dat vind ik nu wel lekker!
Yes, een wijntje gaat er wel in.

*pakt even een niet-virtueel glas, drinkt wat lekkerder*
Heb geen rode wijn zie ik, heb een proseccootje open gemaakt.
Alsjeblieft Dush

Heb een tijdje terug dat Jilzz geprobeerd. Net zo zuur als gewone witte wijn. Ik dacht nog: krijg daar zeer zeker van die leuke mannen bij maar nee hoor. Die waren saai zeg.

Heerlijk weer wat kouds. Dank je Snjo.....* krijgt ijsjesbuik maar heeft daar maling aan*
Ik heb werk alle oneven weekenden, en voor het eerst werk ik alleen op de zondag. Zoooo saai, kan ik morgen heel saai op bed blijven liggen, ik heb gewoon het idee dat ik echt weekend heb. Lekker man.
Oh, ik had vandaag keelpijn en in gedachten beschuldigde ik doezemoesje al...

Een vivavorumvirus. Spooky!
quote:Lys schreef op 17 juli 2009 @ 23:21:

Heb geen rode wijn zie ik, heb een proseccootje open gemaakt.[afbeelding]

Ja, proost (ben zelf aan de sinaasappelsap gegaan)

quote:Lys schreef op 17 juli 2009 @ 23:27:

Een vivavorumvirus. Spooky!Daar had ik eergisteren last van, ben maar dropjes gaan eten (op 't werk). Heeft goed geholpen.
quote:Lys schreef op 17 juli 2009 @ 23:26:

Ik heb werk alle oneven weekenden, en voor het eerst werk ik alleen op de zondag. Zoooo saai, kan ik morgen heel saai op bed blijven liggen, ik heb gewoon het idee dat ik echt weekend heb. Lekker man.Kan je mooi gaan zieken op het zustertopic
quote:Lys schreef op 17 juli 2009 @ 23:27:

Een vivavorumvirus. Spooky!Ben het ook geweest. Heb stiekem jouw richting opgehoest. En zie, het werkt! Kom je dan gezellig naast me in bed liggen?
Toen ik 13 jaar geleden hier naartoe zou komen moest ik aan de kinderen die ik trainde (softball, peanuts) vertellen dat ik weg zou gaan. . . Een van de kids (hij was 4 of 5) had toen thuis verteld dat ik naar IJsjesland ging verhuizen. Hij had gelijk.
Aaah, putzig! Lief, hè, die koters.

*streng* Dushke, mijn kant ophoesten: dat is niet lief!

Bij je in bed: Gezellie!!! Ik neem mijn lapje mee.
Ik blijf die knakworsten maar proberen te eten.... En iedere keer verwond ik ze, snap er niets van.

Net ook weer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven