Klets mee met Lé
zondag 19 juli 2009 om 18:14
*Oostvogel vliegt onmiddelijk naar Drenthe en neemt tandem mee onder vleugels, nibikini en gaat samen op pad met Leo en Leoinimini, daarna lekker voor ze koken en een schrobblérke voor bij de koffie en knuffel van de kermis voor inimini én kaneelstokken én likballen...en hééél veel energie*
*Oostvogel huurt tevens aanhanger én extra stuwkracht, verwacht anders al bij hutjetruttendam te strandden*..
Knuffie voor je Eleonora...
*Oostvogel huurt tevens aanhanger én extra stuwkracht, verwacht anders al bij hutjetruttendam te strandden*..
Knuffie voor je Eleonora...
zondag 19 juli 2009 om 18:21
Mbt nog geen vrienden in de buurt hebben... ik lees dat je in Drenthe woont (nog niet zo lang dan waarschijnlijk?). Ik ben in ZO-Friesland opgegroeid en daar was het vrij normaal om spontaan op bezoek te gaan bij mensen, ook als je ze nog niet echt goed kende. Je liep gewoon naar de achterdeur en riep 'Volluk!!', dronk een kop koffie samen en ging na een uurtje weer weg. Het gaat daar nog steeds zo, bij mijn ouders komen geregeld mensen 'aanwaaien'... Meestal kennen ze ze wel, maar soms ook maar heel vaag.
Ben je er al achter wat de codes zijn in 'jouw' dorp wat dit betreft?
Ben je er al achter wat de codes zijn in 'jouw' dorp wat dit betreft?
zondag 19 juli 2009 om 18:21
zondag 19 juli 2009 om 18:24
zondag 19 juli 2009 om 18:37
Wat rot dat het allemaal tegen zit. En dat het op het wereld leed misschien niet zo van belang is maakt niks uit.
In jouw wereld is dit leed er nu en dat is rot genoeg!
Wat zijn er toch weer een hoop lieve reacties hier en mensen die spullen en waardebonnen aanbieden.
Je hebt gelijk hoor Leo, mensen die dergelijke topics starten over de nare reacties hier die lezen gewoon niet goed genoeg.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 19 juli 2009 om 18:40
Meisjes, meisjes....Ik ben even uiensoep aan het koken en dan hebben jullie voor 12 weken aan vakantietippen neergetiept!
Jullie zijn ge-wel-dig!
De huilie in mij draait even overuren!
Fest, wat lief dan die kaartjes voor Duinrell en Summerbreeze voor Plopsa Coo, sjonge!
Ik heb gewoon geen woorden voor alles, ik ga alle tips even rustig overlezen. Geeft niks als er dingen bij zitten die ik fysiek niet kan, het is ook leuk als anderen, die meelezen er iets aan hebben.
Rubis, hahaha, ja, die Leo ja, die zou ik wel even kunnen gebruiken!
Ik bof maar met jullie, ik ben een geluksvogel.
Ik heb niet genoeg armen om om jullie heen te slaan, weet dat het me veel, heel veel doet.
(f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)
Jullie zijn ge-wel-dig!
De huilie in mij draait even overuren!
Fest, wat lief dan die kaartjes voor Duinrell en Summerbreeze voor Plopsa Coo, sjonge!
Ik heb gewoon geen woorden voor alles, ik ga alle tips even rustig overlezen. Geeft niks als er dingen bij zitten die ik fysiek niet kan, het is ook leuk als anderen, die meelezen er iets aan hebben.
Rubis, hahaha, ja, die Leo ja, die zou ik wel even kunnen gebruiken!
Ik bof maar met jullie, ik ben een geluksvogel.
Ik heb niet genoeg armen om om jullie heen te slaan, weet dat het me veel, heel veel doet.
(f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)
zondag 19 juli 2009 om 18:42
Shi, die plas, die ga ik opzoeken, hoe dan ook, we komen er wel.
Visotsky, ik ben al wel bij buren geweest inderdaad, je hebt gelijk dat kan hier ook best, maar ja, op een gegeven moment ben je wel even uitgebuurd ook, er zijn weinig kinderen in de buurt en zo. Never mind hoor, goeie tip!
Duffy, ik ben ook benieuwd naar je voorstel
Visotsky, ik ben al wel bij buren geweest inderdaad, je hebt gelijk dat kan hier ook best, maar ja, op een gegeven moment ben je wel even uitgebuurd ook, er zijn weinig kinderen in de buurt en zo. Never mind hoor, goeie tip!
zondag 19 juli 2009 om 18:43
zondag 19 juli 2009 om 18:59
quote:eleonora schreef op 19 juli 2009 @ 18:42:
Niet echt een heel fantastisch voorstel hoor
Maar ik woon volgens mij niet heel erg ver uit de buurt ( half uurtje met de auto ) en dacht misschien vindt je het gezellig om langs te komen met je dochter en dan gezellig even kletsen en lekker broodje eten en drankje drinken. Lekker fruitsalade maken met je dochter of weet ik veel. Maarja dacht is misschien een beetje te brutaal want je kent mij natuurlijk niet en ik ben ook niet zo bekent op het forum. Ik kom oorspronkelijk ook uit het westen en woon hier nu een kleine 4 jaar. En kan me goed voorstellen dat je zoiets niet zomaar doet, dus had het maar weer weg gehaald
Niet echt een heel fantastisch voorstel hoor
Maar ik woon volgens mij niet heel erg ver uit de buurt ( half uurtje met de auto ) en dacht misschien vindt je het gezellig om langs te komen met je dochter en dan gezellig even kletsen en lekker broodje eten en drankje drinken. Lekker fruitsalade maken met je dochter of weet ik veel. Maarja dacht is misschien een beetje te brutaal want je kent mij natuurlijk niet en ik ben ook niet zo bekent op het forum. Ik kom oorspronkelijk ook uit het westen en woon hier nu een kleine 4 jaar. En kan me goed voorstellen dat je zoiets niet zomaar doet, dus had het maar weer weg gehaald
zondag 19 juli 2009 om 18:59
Lichaam dat niet mee doet is zwaar..
Denk niet dat ik heel veel tips kan bijdragen bij wat hier al gemeld is, maar een aantal keer hetzelfde doen is ook niet verkeerd hoor.
Heb je jullie fotoboeken al samen bekeken?
De keukenfanfare gedaan?
Worstenbroodjes gebakken (knakworst in bladerdeeg)
Zeepbellen blazen in de tuin?
Alle dieren van de dierentuin nagedaan?
Was opgevouwen, met een poetslapje het hele huis door, afgewassen etc
Denk niet dat ik heel veel tips kan bijdragen bij wat hier al gemeld is, maar een aantal keer hetzelfde doen is ook niet verkeerd hoor.
Heb je jullie fotoboeken al samen bekeken?
De keukenfanfare gedaan?
Worstenbroodjes gebakken (knakworst in bladerdeeg)
Zeepbellen blazen in de tuin?
Alle dieren van de dierentuin nagedaan?
Was opgevouwen, met een poetslapje het hele huis door, afgewassen etc