Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Nou, EV en ik (en forummerX) staan achter de bbq, het begint er al op te lijken zo he?!

Eet smakelijk!

*Oostvogel vliegt onmiddelijk naar Drenthe en neemt tandem mee onder vleugels, nibikini en gaat samen op pad met Leo en Leoinimini, daarna lekker voor ze koken en een schrobblérke voor bij de koffie en knuffel van de kermis voor inimini én kaneelstokken én likballen...en hééél veel energie*

*Oostvogel huurt tevens aanhanger én extra stuwkracht, verwacht anders al bij hutjetruttendam te strandden*..

Knuffie voor je Eleonora...
hutjetruttendam
Mbt nog geen vrienden in de buurt hebben... ik lees dat je in Drenthe woont (nog niet zo lang dan waarschijnlijk?). Ik ben in ZO-Friesland opgegroeid en daar was het vrij normaal om spontaan op bezoek te gaan bij mensen, ook als je ze nog niet echt goed kende. Je liep gewoon naar de achterdeur en riep 'Volluk!!', dronk een kop koffie samen en ging na een uurtje weer weg. Het gaat daar nog steeds zo, bij mijn ouders komen geregeld mensen 'aanwaaien'... Meestal kennen ze ze wel, maar soms ook maar heel vaag.

Ben je er al achter wat de codes zijn in 'jouw' dorp wat dit betreft?
Eleonora, heb jij de kans om in België te komen? Ik heb hier een cadeaubon voor toegang 4 personen voor Plopsa Coo (pretpark in België dus).

Maar dan moet je daar eerst wel komen natuurlijk.

Je mag 'm hebben, ik ga toch niet. Dus laat maar weten.
He wat vervelend Eleonora! Hele dikke

Wat het hier ook altijd goed doet is picknicken zoals al genoemd en een hut bouwen in huis van dekens en lakens en daar dan in mogen eten en slapen.

Had een heel voorstel getypt, maar vond het toch een beetje te brutaal dus heb ik het maar weer weg gehaald
Vertel duffy, ik wil het weten dat voorstel!
Heeft Leo een dip? He bah wat vervelend Leo.

Kunnen we je ergens mee opvrolijken?

Je helpt ons altijd uit een dip, dus we willen er bij jou nu alles aan doen.

Wat rot dat het allemaal tegen zit. En dat het op het wereld leed misschien niet zo van belang is maakt niks uit.

In jouw wereld is dit leed er nu en dat is rot genoeg!

Wat zijn er toch weer een hoop lieve reacties hier en mensen die spullen en waardebonnen aanbieden.

Je hebt gelijk hoor Leo, mensen die dergelijke topics starten over de nare reacties hier die lezen gewoon niet goed genoeg.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Meisjes, meisjes....Ik ben even uiensoep aan het koken en dan hebben jullie voor 12 weken aan vakantietippen neergetiept!

Jullie zijn ge-wel-dig!

De huilie in mij draait even overuren!

Fest, wat lief dan die kaartjes voor Duinrell en Summerbreeze voor Plopsa Coo, sjonge!

Ik heb gewoon geen woorden voor alles, ik ga alle tips even rustig overlezen. Geeft niks als er dingen bij zitten die ik fysiek niet kan, het is ook leuk als anderen, die meelezen er iets aan hebben.

Rubis, hahaha, ja, die Leo ja, die zou ik wel even kunnen gebruiken!

Ik bof maar met jullie, ik ben een geluksvogel.

Ik heb niet genoeg armen om om jullie heen te slaan, weet dat het me veel, heel veel doet.

(f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)
Sja, what goes around, comes around, Eleonora...
* stuurt een doos vol knuffels naar Leo*

Alles komt goed,sterke maar vooral altijd vrolijke Leo!!
Shi, die plas, die ga ik opzoeken, hoe dan ook, we komen er wel.

Visotsky, ik ben al wel bij buren geweest inderdaad, je hebt gelijk dat kan hier ook best, maar ja, op een gegeven moment ben je wel even uitgebuurd ook, er zijn weinig kinderen in de buurt en zo. Never mind hoor, goeie tip!

Duffy, ik ben ook benieuwd naar je voorstel
lieve leo een dikke knuffel

Vind de kleine het niet leuk om in een popster te veranderen. Ik vond het heerlijk de hele dag de tutten om 's avonds een voorstelling te geven

miss m, had je niet de foto kunnen kiezen waarbij ook mijn mutsje op had
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik las op een ander topic over de Huilie Rescue Squad? Zo dat was even Tena Lady wisselen....

Leo, misschien fysiek niet die armen, maar virtueel ben je zo ongeveer een octopus!
Fijn dat je er iets aan hebt Leo

Is er geen vakantiespeelweek of huttenbouw oid in de buurt? (of doen ze daar aan Hunebedbouw?)
o en bij de action hebben ze voor heel weinig heel leuke frobeldingen voor meisjes. Kun je sieraden maken enzo.

Als je het wat lijkt ga ik de komende week even in de action kijken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Leo, wat balen dat je een dip hebt. En het weer zit ook niet echt mee voor een kind met vakantie, he?

Zal eens nadenken over gratis vertier. Kinderboerderij was vast al voorbij gekomen?
Een keer een vader en dochterdag zodat jij lekker een dagje kunt tuttebollen?
Lin, wat heb je trouwens een prachtige avatar.
quote:eleonora schreef op 19 juli 2009 @ 18:42:

Duffy, ik ben ook benieuwd naar je voorstel

Niet echt een heel fantastisch voorstel hoor

Maar ik woon volgens mij niet heel erg ver uit de buurt ( half uurtje met de auto ) en dacht misschien vindt je het gezellig om langs te komen met je dochter en dan gezellig even kletsen en lekker broodje eten en drankje drinken. Lekker fruitsalade maken met je dochter of weet ik veel. Maarja dacht is misschien een beetje te brutaal want je kent mij natuurlijk niet en ik ben ook niet zo bekent op het forum. Ik kom oorspronkelijk ook uit het westen en woon hier nu een kleine 4 jaar. En kan me goed voorstellen dat je zoiets niet zomaar doet, dus had het maar weer weg gehaald
Lichaam dat niet mee doet is zwaar..

Denk niet dat ik heel veel tips kan bijdragen bij wat hier al gemeld is, maar een aantal keer hetzelfde doen is ook niet verkeerd hoor.

Heb je jullie fotoboeken al samen bekeken?

De keukenfanfare gedaan?

Worstenbroodjes gebakken (knakworst in bladerdeeg)

Zeepbellen blazen in de tuin?

Alle dieren van de dierentuin nagedaan?

Was opgevouwen, met een poetslapje het hele huis door, afgewassen etc ;)
Leo ik heb hier drie toegangskaarten voor Blijdorp. Mag je zo hebben. Laat op Hyves maar even weten of je ze wil, en wat en hoe. Is toch weer drie keer 18 euries
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Is toch hartstikke leuk Duffy! Lan Leo weer even praten met haar eigen soort.
quote:shining schreef op 19 juli 2009 @ 19:06:

Is toch hartstikke leuk Duffy! Lan Leo weer even praten met haar eigen soort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven