Krijg nooit vervelende reacties van forumleden!
zondag 19 juli 2009 om 22:22
quote:Idreamofgenie schreef op 19 juli 2009 @ 22:19:
een beetje laat maar dat maakt me nog meer een wannabe
(22) mijn ortho heeft een hond dit betekend dat hij mijn nichtje leuk vindt
o ja ik heb dus geen leestekens of hoofdletters gebruikt omdat ik daar geen zin in hebNee maar dat laatste hoort erbij. De lezende forummer moet nog wel even wat te doen hebben. Je kan natuurlijk ook een bericht posten en gewoon wat leestekens leveren, zoals in The Life and Opinions of Tristram Shandy, Gentleman. Die donderde gewoon een pagina met punten en kommas in zijn boek onder het motto, zet ze maar naar eigen inzicht en believen neer....
Heel literair verantwoord, dus.
een beetje laat maar dat maakt me nog meer een wannabe
(22) mijn ortho heeft een hond dit betekend dat hij mijn nichtje leuk vindt
o ja ik heb dus geen leestekens of hoofdletters gebruikt omdat ik daar geen zin in hebNee maar dat laatste hoort erbij. De lezende forummer moet nog wel even wat te doen hebben. Je kan natuurlijk ook een bericht posten en gewoon wat leestekens leveren, zoals in The Life and Opinions of Tristram Shandy, Gentleman. Die donderde gewoon een pagina met punten en kommas in zijn boek onder het motto, zet ze maar naar eigen inzicht en believen neer....
Heel literair verantwoord, dus.
zondag 19 juli 2009 om 22:39
juniper, ik begrijp wat je bedoelt, de zoon van de zus van mijn zwager ziet ook altijd blauw, mensen snappen gewoon niet hoe naar het is als je voor smurf wordt uitgemaakt, zeker niet als, zoals in jouw situatie je vriend vreemd gaat met de buurman. Ik heb geen oplossing maar wil je wel veel sterkte wensen, meid! Je bent een kanjer!