MAFS seizoen 10 Videoland
maandag 7 april 2025 om 18:47
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
vrijdag 18 april 2025 om 21:17
Volgens mij gooien ze er elk seizoen wel zo’n figuur in. Ik moest denken aan die brabantse man, 2(?) seizoenen geleden. Met zijn “bossche bolletjes”. Zelfde vreselijke type met een torenhoog (en stiekem heel klein) ego en een totaal gebrek aan respect voor vrouwen
vrijdag 18 april 2025 om 21:23
Bedoel je Martijn? Dat is inderdaad zo'n zelfde type als Olof.Cesarinajoy schreef: ↑18-04-2025 21:17Volgens mij gooien ze er elk seizoen wel zo’n figuur in. Ik moest denken aan die brabantse man, 2(?) seizoenen geleden. Met zijn “bossche bolletjes”. Zelfde vreselijke type met een torenhoog (en stiekem heel klein) ego en een totaal gebrek aan respect voor vrouwen
vrijdag 18 april 2025 om 22:29
vrijdag 18 april 2025 om 22:38
Het is echt een bepaalde genre die Martijn en Olof-figuren. Vijftig-plus, iets knapper dan gemiddeld misschien, iets rijker dan gemiddeld met zo’n uitgebreide vriendenkring waar ze altijd mee naar Ibiza gaan. Het lijkt heel wat maar qua omgaan met vrouwen toch wel in de vorige eeuw blijven hangen met hun “schatje” en “lieffie” en intussen zo misogyn als wat. En altijd met kralenarmbandjes of festivalbandjes om valt mij op. Alsof het een soort geheim genootschap is.
vrijdag 18 april 2025 om 23:00
Exact. Zonde dat deze lui zoveel zendtijd krijgen. Ik begrijp het, want ja er gebeurt wat voor de kijker thuis. Het doel is niet gelukkige huwelijken, maar juicy tv. In moreel opzicht vind ik daar wat van. Dat deze types als geslaagd en succesvol worden neergezet. Tegelijk is dat ook hypocriet, want natuurlijk smullen we uiteindelijk lekker mee. Ik houd mezelf maar voor, of praat het goed, dat deze mensen weten waar ze zich voor opgeven. Fame heeft een prijs, dus dan moeten ze ook maar betalen dan.Koffieleut123 schreef: ↑18-04-2025 22:38Het is echt een bepaalde genre die Martijn en Olof-figuren. Vijftig-plus, iets knapper dan gemiddeld misschien, iets rijker dan gemiddeld met zo’n uitgebreide vriendenkring waar ze altijd mee naar Ibiza gaan. Het lijkt heel wat maar qua omgaan met vrouwen toch wel in de vorige eeuw blijven hangen met hun “schatje” en “lieffie” en intussen zo misogyn als wat. En altijd met kralenarmbandjes of festivalbandjes om valt mij op. Alsof het een soort geheim genootschap is.
vrijdag 18 april 2025 om 23:01
zaterdag 19 april 2025 om 01:31
zaterdag 19 april 2025 om 07:32
Haha ja precies dat. Zij denken dat de vrouwtjes in katzwijm voor hun vallen en tegen hun op kijken,zoals ze deden in 1995 misschienKoffieleut123 schreef: ↑18-04-2025 22:38Het is echt een bepaalde genre die Martijn en Olof-figuren. Vijftig-plus, iets knapper dan gemiddeld misschien, iets rijker dan gemiddeld met zo’n uitgebreide vriendenkring waar ze altijd mee naar Ibiza gaan. Het lijkt heel wat maar qua omgaan met vrouwen toch wel in de vorige eeuw blijven hangen met hun “schatje” en “lieffie” en intussen zo misogyn als wat. En altijd met kralenarmbandjes of festivalbandjes om valt mij op. Alsof het een soort geheim genootschap is.
zaterdag 19 april 2025 om 11:21
Ik merk dat Giovanni veel beter uit de verf komt tijdens gesprek met expert Anne. Dan kan ie zich veel beter verwoorden. Dus denk dat e.e.a. echt door de dynamiek met Hinke komt.
Ik vind Hinke wel een leuke meid. Maar die vragen echt af en toe... dan zitten ze in de auto en vraagt ze: vind je autorijden mannelijk ? Echt wat zijn dat voor vragen joh ? Denk dat dit echt niks kan worden.
Ik vind Hinke wel een leuke meid. Maar die vragen echt af en toe... dan zitten ze in de auto en vraagt ze: vind je autorijden mannelijk ? Echt wat zijn dat voor vragen joh ? Denk dat dit echt niks kan worden.
zaterdag 19 april 2025 om 15:28
Ja precies! Mannen van die leeftijd leven nog alsof het 1995 is terwijl vrouwen van dezelfde leeftijd, laat staan jonger, best wel een ontwikkeling hebben doorgemaakt. Even heel erg generaliserend hoor
zaterdag 19 april 2025 om 22:49
Ik weet niet hoe dat moet?Koffieleut123 schreef: ↑19-04-2025 22:07Ik ben wel benieuwd maar er zijn hier vast mensen die dat niet waarderen. Kun je het in het wit zetten?
zondag 20 april 2025 om 06:44
Inderdaad. Gewoon niet delen hier.happyapple schreef: ↑19-04-2025 23:03Nou ja het zegt misschien wel meer als ze er wel bij was dan als ze er niet bij was...![]()
zondag 20 april 2025 om 09:09
Als het goed is was zij er niet bij want zo lang het programma loopt mogen deelnemers die aan elkaar gekoppeld waren niet met elkaar gezien worden. Sonny en Dylan gingen bijvoorbeeld vermomd naar Disney.
En Mariska is Store manager van de Sissy Boy dus die moest waarschijnlijk gewoon werken

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in