Entertainment alle pijlers

MAFS seizoen 10 Videoland

07-04-2025 18:47 586 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.

De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
emanina schreef:
18-04-2025 08:45
Ze zadelt er Femke anders wel mooi mee op.
Volgens mij gooien ze er elk seizoen wel zo’n figuur in. Ik moest denken aan die brabantse man, 2(?) seizoenen geleden. Met zijn “bossche bolletjes”. Zelfde vreselijke type met een torenhoog (en stiekem heel klein) ego en een totaal gebrek aan respect voor vrouwen
Cesarinajoy schreef:
18-04-2025 21:17
Volgens mij gooien ze er elk seizoen wel zo’n figuur in. Ik moest denken aan die brabantse man, 2(?) seizoenen geleden. Met zijn “bossche bolletjes”. Zelfde vreselijke type met een torenhoog (en stiekem heel klein) ego en een totaal gebrek aan respect voor vrouwen
Bedoel je Martijn? Dat is inderdaad zo'n zelfde type als Olof.
En Martijn kent Femke en Olof.
Femke zou volgens Martijn jaren geleden al geprobeerd hebben om een tv carrière op te starten.
apppie schreef:
18-04-2025 20:33

Wat is die Peter geobsedeerd met eten, dat is toch niet normaal?!
Dat zijn ook de stukken die ze uitzenden.
En... ze zijn in Italië. Het food walhalla. Ik zou hetzelfde zijn daar ;-)
muts87 schreef:
18-04-2025 22:26
Ik vind hem ook geobsedeerd obv wat we zien.

Hij begint al in bed te praten over wat hij kan gaan eten.
Het is echt een bepaalde genre die Martijn en Olof-figuren. Vijftig-plus, iets knapper dan gemiddeld misschien, iets rijker dan gemiddeld met zo’n uitgebreide vriendenkring waar ze altijd mee naar Ibiza gaan. Het lijkt heel wat maar qua omgaan met vrouwen toch wel in de vorige eeuw blijven hangen met hun “schatje” en “lieffie” en intussen zo misogyn als wat. En altijd met kralenarmbandjes of festivalbandjes om valt mij op. Alsof het een soort geheim genootschap is.
Koffieleut123 schreef:
18-04-2025 22:38
Het is echt een bepaalde genre die Martijn en Olof-figuren. Vijftig-plus, iets knapper dan gemiddeld misschien, iets rijker dan gemiddeld met zo’n uitgebreide vriendenkring waar ze altijd mee naar Ibiza gaan. Het lijkt heel wat maar qua omgaan met vrouwen toch wel in de vorige eeuw blijven hangen met hun “schatje” en “lieffie” en intussen zo misogyn als wat. En altijd met kralenarmbandjes of festivalbandjes om valt mij op. Alsof het een soort geheim genootschap is.
Exact. Zonde dat deze lui zoveel zendtijd krijgen. Ik begrijp het, want ja er gebeurt wat voor de kijker thuis. Het doel is niet gelukkige huwelijken, maar juicy tv. In moreel opzicht vind ik daar wat van. Dat deze types als geslaagd en succesvol worden neergezet. Tegelijk is dat ook hypocriet, want natuurlijk smullen we uiteindelijk lekker mee. Ik houd mezelf maar voor, of praat het goed, dat deze mensen weten waar ze zich voor opgeven. Fame heeft een prijs, dus dan moeten ze ook maar betalen dan.
Abby schreef:
18-04-2025 22:29
Ik vind hem ook geobsedeerd obv wat we zien.

Hij begint al in bed te praten over wat hij kan gaan eten.
Klopt. Als medebourgondiër vind ik het fantastisch en herkenbaar als ik zelf op reis ben. Maar of het een hele gezonde hyperfocus is…?
muts87 schreef:
18-04-2025 22:26
Hij begint in bed al te kwijlen over een schnitzel met patat. Dat heeft vrij weinig met Italië te maken.
apppie schreef:
[...]
Let een beetje op je woorden alstublieft!!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-04-2025 19:37
Reden: Quote verwijderd
26.88% gewijzigd
Koffieleut123 schreef:
18-04-2025 22:38
Haha ja precies dat. Zij denken dat de vrouwtjes in katzwijm voor hun vallen en tegen hun op kijken,zoals ze deden in 1995 misschien
Sabine schreef:
18-04-2025 21:23
Bedoel je Martijn? Dat is inderdaad zo'n zelfde type als Olof.
Ze 'kennen' elkaar van het uitgaan 😉
Ik merk dat Giovanni veel beter uit de verf komt tijdens gesprek met expert Anne. Dan kan ie zich veel beter verwoorden. Dus denk dat e.e.a. echt door de dynamiek met Hinke komt.

Ik vind Hinke wel een leuke meid. Maar die vragen echt af en toe... dan zitten ze in de auto en vraagt ze: vind je autorijden mannelijk ? Echt wat zijn dat voor vragen joh ? Denk dat dit echt niks kan worden.
Die Hinke pfff wat een vragen. Lijkt wel een interview. Van de ene na de andere vraag. Ik zou er ook van op slot gaan denk ik.
Moohalloo schreef:
19-04-2025 07:32
Haha ja precies dat. Zij denken dat de vrouwtjes in katzwijm voor hun vallen en tegen hun op kijken,zoals ze deden in 1995 misschien
Ja precies! Mannen van die leeftijd leven nog alsof het 1995 is terwijl vrouwen van dezelfde leeftijd, laat staan jonger, best wel een ontwikkeling hebben doorgemaakt. Even heel erg generaliserend hoor
apppie schreef:
[...]
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-04-2025 19:38
Reden: Quote en reactie verwijderd
57.63% gewijzigd
Vandaag Peter gezien.

Ik weet niet of ik kan/mag vertellen of Mariska erbij was?
Ik ben wel benieuwd maar er zijn hier vast mensen die dat niet waarderen. Kun je het in het wit zetten?
Of zij er wel of niet bij was zegt toch niks? Ik ga zo vaak zonder mijn partner op stap. 😅
Koffieleut123 schreef:
19-04-2025 22:07
Ik ben wel benieuwd maar er zijn hier vast mensen die dat niet waarderen. Kun je het in het wit zetten?
Ik weet niet hoe dat moet?
l2l89 schreef:
19-04-2025 22:22
Of zij er wel of niet bij was zegt toch niks? Ik ga zo vaak zonder mijn partner op stap. 😅
Nee het zegt niet alles.

Maar toch .
l2l89 schreef:
19-04-2025 22:22
Nou ja het zegt misschien wel meer als ze er wel bij was dan als ze er niet bij was... 8-)
happyapple schreef:
19-04-2025 23:03
Nou ja het zegt misschien wel meer als ze er wel bij was dan als ze er niet bij was... 8-)
Inderdaad. Gewoon niet delen hier.
Abby schreef:
19-04-2025 21:40
Vandaag Peter gezien.

Ik weet niet of ik kan/mag vertellen of Mariska erbij was?
Als het goed is was zij er niet bij want zo lang het programma loopt mogen deelnemers die aan elkaar gekoppeld waren niet met elkaar gezien worden. Sonny en Dylan gingen bijvoorbeeld vermomd naar Disney.
En Mariska is Store manager van de Sissy Boy dus die moest waarschijnlijk gewoon werken :-D

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven